Pean

Lange

Onze zoon heeft het geweldig naar zijn zin gehad. Volgend jaar weer!

Een uitstekende sfeer

Onze dochter is net terug van een heerlijke week. Bedankt team Paen, en tot volgend jaar!!

Lieke

Met lekkere kleur en schorre stem zijn mijn kinderen weer thuis. Vol met stoere verhalen over leuke instructeurs, tochten, omslaan, moppen tappen en de hond Ella. Volgend jaar weer!

Gezellig

lieselotte

Altijd de leukste week van de vakantie,
Altijd gezellig en altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
En iedereen is altijd super aardig .

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Relaxe instructeurs en aardige kinderen

Geweldige ervaring! Prachtig gelegen, erg servicegericht en verzorgd.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Prettig personeel. Sympathieke en redelijke mensen, goed overlegd over onze wensen. Geweldig weekend gehad!

Floris

Ik heb er erg goed leren zeilen, de sfeer is er erg goed en het eten is ook erg goed.

De sfeer

Floris

De sfeer

Niels van Vliet

Afgelopen meiweek had ik het geluk op kamp te mogen en te zeilen in de Laser bij Zeilschool Pean. Dit was alweer mijn zesde zeilkamp bij Pean en elke keer heb ik beter leren zeilen, meer mensen... Afgelopen meiweek had ik het geluk op kamp te mogen en te zeilen in de Laser bij Zeilschool Pean. Dit was alweer mijn zesde zeilkamp bij Pean en elke keer heb ik beter leren zeilen, meer mensen leren kennen en een hoop plezier gehad. Zo hebben we bijvoorbeeld dit kamp met de valken naar Grou gezeild tijdens het avondspel en heb ik 's avonds weerwolven gespeeld, wat ook erg leuk was, maar het leukste was toch echt het zeilen. Kortom: kom naar Peam als je van zeilen en gezelligheid houdt!

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

- Hoog niveau van enthousiaste instructeurs
- Erg goed eten
- Goede tijdsindeling / goed progamma

Hester Dam

Heerlijke dagen voor mijn dochters. Leuk gezelschap, goede instructeurs, een hele persoonlijke plek midden in de natuur. Ook heerlijke dagen voor ons trouwens, in het prachtig gelegen chalet... Heerlijke dagen voor mijn dochters. Leuk gezelschap, goede instructeurs, een hele persoonlijke plek midden in de natuur. Ook heerlijke dagen voor ons trouwens, in het prachtig gelegen chalet 'Pompebled'!

Martha Lindenberg

Onze dochter van 15 geen alleen op zeilkamp. Bij aankomst op het terrein werd ze direct opgenomen in de zeilfamilie van Pean. Ze heeft veel geleerd van het zeilen en thuis werden we op de hoogte... Onze dochter van 15 geen alleen op zeilkamp. Bij aankomst op het terrein werd ze direct opgenomen in de zeilfamilie van Pean. Ze heeft veel geleerd van het zeilen en thuis werden we op de hoogte gehouden met korte verslagen en mooie foto's op facebook. Kortom het was zeer de moeite waard en onze dochter vindt het voor herhaling vatbaar.

Geweldig personeel.
Lekker eten.