Pean

Amber Hommes

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Ik heb een hele leuke tijd gehad. Dit was de tweede keer dat ik de Friese merentocht heb gedaan. Ik heb veel geleerd, lekker gegeten, het was een fijne groep (zowel bemanning als cursisten) en het... Ik heb een hele leuke tijd gehad. Dit was de tweede keer dat ik de Friese merentocht heb gedaan. Ik heb veel geleerd, lekker gegeten, het was een fijne groep (zowel bemanning als cursisten) en het weer was ook top - alleen een beetje te weinig wind… maar daar kan Pean niks aan doen natuurlijk.

oud instructeurs

Onze jongens hebben wederom genoten van hun zeilweek op Pean

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Boeiende communicatie via social media, goede kampsfeer

Dirma

Boaz heeft weer een erg leuke week gehad. Volgend jaar wilt hij weer. Hij is dit haar voor de 3e keer geweest.
Wat we jammer en vervelend vonden is dat zijn oren heel erg verbrand waren en dit niet opgemerkt is door de leiding. De blaren stonden er op.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

We hebben geen ervaring met andere zeilscholen. We hebben het idee dat het allemaal erg goed geregeld is bij Pean. Ook prettig dat de jongeren apart zitten van de ouderen, waardoor de jongeren... We hebben geen ervaring met andere zeilscholen. We hebben het idee dat het allemaal erg goed geregeld is bij Pean. Ook prettig dat de jongeren apart zitten van de ouderen, waardoor de jongeren redelijk op tijd naar bed kunnen.

Reactie Pean:

Beste Dirma,
Beste Dirma,
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we niet genoeg op de oren van Boaz hebben gelet. We gaan er direct weer extra aandacht aan besteden voor komende week. Verder vinden we het natuurlijk fijn om te lezen dat Boaz het goed naar zijn zin heeft gehad en dat jullie vinden dat het bij Pean allemaal erg goed geregeld is.
Famile Meijer-van den Bos

nicolle heffels

Onze dochter Ruth heeft weer een fantastische zeilweek achter de rug. Weer een stap verder met haar zeilvaardigheden en nieuwe vrienden gemaakt. De eerste keer Pean was voor ons in 2007 met onze... Onze dochter Ruth heeft weer een fantastische zeilweek achter de rug. Weer een stap verder met haar zeilvaardigheden en nieuwe vrienden gemaakt. De eerste keer Pean was voor ons in 2007 met onze oudste zoon. Vervolgens volgden onze 2 andere kinderen. Elke keer mochten en mogen wij zij ophalen na een week waar zij altijd met veel plezier op terug kijken.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Zeilen staat centraal en de voorwaarden om dit optimaal te kunnen doen (goed eten; sfeer van samen en gezelligheid) maakt Pean bijzonder.

Jan-Willem Brunklaus

Mijn zoon heeft een top week gehad. Veel geleerd en naast het zeilen ook leuke andere activiteiten. Hij kwam thuis met een hoop enthousiaste verhalen. Volgend jaar komt hij zeker terug.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

De zeilles is zeer goed. Naast veel praktijk ook tijd voor theorie.

Tessa Ingelse- Krikke

Met een gerust hart onze dochter een fantastische week (in de Pico) laten beleven! Het smaakt naar meer want volgend jaar komt ze graag terug om goed te leren surfen!

Niets veranderd in zes jaren - nog steeds geweldig!!! :-)

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Sfeer, eten, goede les, alles!!!

Ellen Breedveld - Rijpstra

Zeilschool Pean is een warm bad, een familie weg van familie waar in een mooie omgeving (zonder WiFi, TV, I-pads) de kinderen even los komen van alles. Buiten zijn, sporten, spelletjes, nieuwe... Zeilschool Pean is een warm bad, een familie weg van familie waar in een mooie omgeving (zonder WiFi, TV, I-pads) de kinderen even los komen van alles. Buiten zijn, sporten, spelletjes, nieuwe vrienden maken en even een week geen ouders. Wat wil een tiener nou nog meer?

Onze 4 kids hebben een topweek gehad bij Pean. Heel veel lol, top begeleiders en veel geleerd. Enorm bedankt!! En tot volgend jaar.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Veel leren, hele goede begeleiding en lekker eten.

Veilig en betrouwbaar, prima structuur
uitstekende- enthousiaste instructeurs
kinderen elk jaar weer razend enthousiast

prima structuur
enthousiaste instructeurs
prima materiaal (boten, zeilpakken etc) en accomodatie