7.2/10

Kampijon

Ik wacht al bijna 2 maanden op 2 codes:
Security code
Key code
Het schijnt zeer moeilijk te zijn voor de dealer om deze te verstrekken,ondanks herhaaldelijke toezeggingen.

Goede behandeling bij aankoop en snelle hulp bij technische vragen.

Sneller nakomen van beloftes

fred de heide

Auto voor een beurt gebracht. vriendelijke ontvangst

service en deskundigheid

P.J. Netteb

Ik heb hier mijn Opel Adam gekocht. De proefrit was snel geregeld. 2 dagen later. De verkoper Sander is professioneel, vriendelijk en zeer klantvriendelijk. Een week later mijn nieuw Adam opgehaald.... Ik heb hier mijn Opel Adam gekocht. De proefrit was snel geregeld. 2 dagen later. De verkoper Sander is professioneel, vriendelijk en zeer klantvriendelijk. Een week later mijn nieuw Adam opgehaald. Zag er prima uit. Ik heb heel veel plezier van mijn Adam.

Vriendelijk medewerkers, professioneel, duidelijke uitleg over alles. Zeer klantvriendelijk.

Ik heb geen verbeter punten

Vincent

Auto is geweest voor reparatie in naaldwijk. Vriendelijk en goed geholpen en de auto was ook nog zelfs gewassen. Helemaal top.

Goed en vriendelijk

Heb ik niet

Cor van der Hoek

Mooie aanbieding van demo auto.

Prettige verkoopmedewerkers, goede service! Alle tijd voor proefritten!

Berichtjes op YouTube met informatie over de verschillende Opels. Hoe alles werkt, maar ook info over nieuwe modellen en occasions.

Janine

We zijn heel blij met onze nieuwe Opel Atra. Hij rijdt fantastisch en de stoelen zitten heel comfortabel. Tijdens de lockdown heeft de Opel heeft hem aan huis afgeleverd. Top!

Klantgericht, vriendelijk, goede service, goede inruilprijs

J. Kuiper

Al bijna 20 jaar een goede ervaring met dit filiaal in Schiedam

Altijd klaar voor vragen als die er zijn en oplossen

Komen niet direct bij mij op.

Mercey

Afspraak is GEEN afspraak

Nvt

Auto is ondanks dat we een afspraak hadden gepland tussentijds en zonder overleg met ons aan een ander verkocht.

Reactie Orange Motors B.V.:

Goedendag heer Mercey,
Goedendag heer Mercey,
Bedankt voor uw opbouwende kritiek. Wij vinden het erg vervelend voor u en gaan aan deze kritiek werken. Wat is er nu gebeurd? De geadverteerde auto was eigendom van onze interne leasemaatschappij en stond geadverteerd via onze occasion portalen. Onze verkopers mogen echter niet reserveren op gebruikte auto’s. Er kan tenslotte altijd iemand op binnenkomen zonder zich op voorhand te hebben gemeld.
En dan kunnen wij niet zeggen dat auto’s niet beschikbaar zijn etc. Toevallig is op dezelfde dag de Volkswagen Polo weer door onze leasemaatschappij in een nieuw leasecontract gezet. En hebben wij de auto van Internet verwijderd, en u op tijd op de hoogte gesteld.
Kunnen wij u nog ergens mee adviseren of verder helpen?
Team Orange Motors Naaldwijk

Cor Schotte

Prettig en duidelijk. Verkoper Danny heeft een gunfactor en geeft duidelijke informatie over de aankoop van onze Opel Corsa E.
Vanwege Virus lang moeten wachten maar dat was het waard.

Verkoper heeft alles op orde en weet waar hij het over heeft.

Bereikbaarheid telefoon. Zet een telefoniste neer en geen menu met wachtmelodietje.

Lia Gioedkoop

Uitstekende service van de vestiging Berkel bij de aankoop van een Ampera E (= volledig electrisch). Ook na aankoop behulpzaam.

Vriendelijke behulpzame mensen.

Zeer zwak punt van Orange Motors (niet de mensen in Berkel) is de registratie op de sites en de Apps. Eén site (On Star) bleek helemaal niet te werken. (Maar het heeft ons anderhalf uur gekost om... Zeer zwak punt van Orange Motors (niet de mensen in Berkel) is de registratie op de sites en de Apps. Eén site (On Star) bleek helemaal niet te werken. (Maar het heeft ons anderhalf uur gekost om daar zelf achter te komen.)
Op hun eigen site moest je allerlei info over de auto (met nrs van 16 getalletjes) allemaal zelf invullen en dat tot 4 keer toe.
Als klant zit je dan hun info systemen bij te houden.
Zeer slecht. Alleen aanmelden + nr-plaat invullen en dan had het klaar moeten zijn. Orange Motors laat hier steken vallen.