7.2/10
7.6/10
7.6/10

Kimberly

Super vriendelijke mensen! Niets is teveel gevraagd! Er waren wat problemen met onze pas gekochte occassion.. Het duurde wel even voordat het daadwerkelijke probleem gevonden was, maar nadat het... Super vriendelijke mensen! Niets is teveel gevraagd! Er waren wat problemen met onze pas gekochte occassion.. Het duurde wel even voordat het daadwerkelijke probleem gevonden was, maar nadat het gevonden was is het kosteloos gemaakt! (Garantie)

Vriendelijk en behulpzaam!

Kimberly

Vriendelijk en behulpzaam!

M van Well

Zeer goede ervaring met name de klantvriendelijk heid en uitgebreide informatie !

Jazeker, er werd alles aan gedaan om hem snel te leveren.

We zijn tevreden opelrijders!!

John Brinkman

Fantastisch bedrijf en voor mij wel een reden om niet over te stappen naar een ander merk. Service bereidheid echt op topniveau. Werkplaats en receptie denken echt mee in oplossingen

Werkplaats Rotterdam zuid briljant

Jullie pretenderen de sportieve Opel dealer te zijn. Een beetje "mooi" spul in de showroom (opc line etc) trekt echt meer mensen en geeft de showroom een betere uitstraling

Test

Fijne service en zeer behulpzaam. Bene rg blij met mijn nieuwe Opel Karl :-)