7.2/10
7.6/10
7.6/10

Van der Rassel

Klantvriendelijk, geen agressieve verkoop techniek, verplaatsen zich in de positie van de klant

Het is echt te merken dat alle collega's een team vormen en zijn

Goede service in de showroom en snelle afhandeling van de aankopen!

De dienstverlening bij binnenkomst

Wilma Schipper

Heel prettig geholpen. Uitgebreide informatie gekregen bij het eerste bezoek over de auto. Ook bij de aflevering goede uitleg over alle functies en verrassend verpakt. Dank je wel Ronald van der... Heel prettig geholpen. Uitgebreide informatie gekregen bij het eerste bezoek over de auto. Ook bij de aflevering goede uitleg over alle functies en verrassend verpakt. Dank je wel Ronald van der Maar.

Klantgericht.

J.Gramser

Zeer vriendelijk en heel goed geholpen bij het uitzoeken van mijn,
nieuwe mokka x in Juli 2017 heel tevreden A.F.Z. J.Gramser Beuningen.

Ja heel veel kennis over de auto en een goede uitleg.

Ja graag nog een keer bellen of de auto goed bevalt.

D van Es

Uitstekend, klantvriendelijkheid, goede service, alles in overleg met de klant, zéér zeker aanbevelenings waardig bij familie vrienden en kennissen

Uitleg,de rust, niet opdringerig. Verder zie boven.

Timotheus

Heb recentelijk bij Orange Motors Schiedam een occasion uit het, zeg maar, onderste segment aangeschaft. Ik ben keurig behandeld en volledig serieus genomen. Ik blijf dus, zoals ik de laatste pakweg... Heb recentelijk bij Orange Motors Schiedam een occasion uit het, zeg maar, onderste segment aangeschaft. Ik ben keurig behandeld en volledig serieus genomen. Ik blijf dus, zoals ik de laatste pakweg 25 jaar al gedaan heb, gewoon iedere cent bij de officiële Opel dealer uitgeven, i.p.v. bij de een of andere vage garage vol oplichters en rapalje. Goed gedaan mensen van Opel, zo behoudt u uw klanten!

Telefonisch een reparatie verzoek ingediend, kon gelijk terecht en er was direct vervangend vervoer beschikbaar. Perfect geholpen, medewerkers waren ook erg klantvriendelijk!

Joe Ou

Very bad service? Did maintenance 4 times here, the car had the problem within 1 month and this happened twice!
Also the price is expensive

no

Also the price is expensive

W. van Hengel (van Son Timmerwerken)

Ik ben waarschijnlijk op het verkeerde moment in de showroom geweest in Schiedam.
Ik was daar niet om een pakje boter te kopen, maar om een nieuwe auto te kopen.
Wij moeten nog steeds...
Ik was daar niet om een pakje boter te kopen, maar om een nieuwe auto te kopen.
Wij moeten nog steeds hard werken voor onze euro`s, maar om op deze manier
uit te geven daar passen wij voor.
Het gevoel krijgen uitgelachen te worden daar komen wij niet voor.
Misschien wat uitleg bij zo'n uitgave zou ook niet misstaan, er waren geen
folders die moesten nog uitgeprint worden.

Totaal geen sterke punten gezien.

Wat adequater reageren.

Reactie Orange Motors B.V.:

Geachte heer/mevrouw van Hengel,
Geachte heer/mevrouw van Hengel,
Wij betreuren het zeer dat het bezoek aan onze showroom voor u geen positieve indruk heeft achtergelaten. Een auto kopen is een zeer serieuze zaak en daar sluiten wij ons volledig bij aan. En daarom wij willen u vragen of wij contact met u op kunnen nemen over uw ervaring met Orange Motors?
Klantenservice Orange Motors

Peeters

Ben in Naaldwijk geweest voor een offerte van een Crossland. Ik teruggebeld worden door ene Harald voor de inruilwaarde van mijn Meriva maar na 2 weken moet hij nog bellen.
Nooit ga ik daar...
Nooit ga ik daar meer een suto kopen

GEEN!!!!!!

Er valt nog heel veel te verbeteren zeker op het gebied van klantenservice. Maar goed als je geen auto koopt van een halve ton dan ben je niet interessant genoeg.