7.2/10
7.6/10
7.6/10

Aankoop leaseauto opel astra sports tourer

Prima communicatie, heldere afspraken over levertijd, zijn nagekomen,

S.Nabie

Opel Orange motors Capelle, heeft een zeer goede service. Ik word altijd met een lach ontvangen en zonder mijzelf bekend te maken herkennen de mannen van Opel mij al. Ik voel mij erg op mijn gemak... Opel Orange motors Capelle, heeft een zeer goede service. Ik word altijd met een lach ontvangen en zonder mijzelf bekend te maken herkennen de mannen van Opel mij al. Ik voel mij erg op mijn gemak bij Opel. Ze denken altijd een stapje verder dan nodig en verplaatsen zich in de klant zijn schoenen. ik waardeer de service enorm en zal het iedereen aanraden om naar Opel te gaan !

- Altijd viendelijk.
- Goed vooruitdenkend.
- Klant vriendelijk.
- Snelle behandeling.
- Erg begripvol

Mijn top is; Blijf vooral zo doorgaan ! Jullie doen het erg goed en ik als klant ben erg blij met jullie service en aandacht.

G. van driel

Mijn ervaring is uitstekend er zijn goede afspraken gemaakt en ook nagekomen.

De afspraken die gemaakt zijn , zijn volledig nagekomen.
Ook goed contact via e mail, snel antwoord.

Ik heb geen verbeter punten alles verliep vlekkeloos.

Orange Motors is een groot bedrijf met meerdere filialen waarbij veel mensen werken.
Onze ervaringen met Orange Motors is uiteindelijk goed verlopen

Tijdens de aanschaf van een nieuwe auto is ons geen bijzondere voordelen en/of sterk punten opgevallen. Het was volgens verwachting en dat waarderen wij

Bij een groot bedrijf verwacht je een uitstekende deal te kunnen maken, dit is ook gebeurt maar de weg ernaar toe ging wat stroefjes. Als we straks de foto van het afleveren ook nog mogen ontvangen... Bij een groot bedrijf verwacht je een uitstekende deal te kunnen maken, dit is ook gebeurt maar de weg ernaar toe ging wat stroefjes. Als we straks de foto van het afleveren ook nog mogen ontvangen zou dat helemaal super zijn

brenda

Klantvriendelijk...

goeie service

nope

Prima bedrijf met vriendelijke zeer behulpzame medewerkers. Zowel in de afdeling Verkoop en Werkplaats

De aflevering van mijn auto was een feestje.

Ruud Hermans

Ik heb een technische vraag gesteld en kreeg direct een duidelijk antwoord.

De snelheid van reageren, de vriendelijkheid en de duidelijkheid.

Ik heb geen ervaring met bestellingen, dus heb hieronder een gemiddelde gegeven (omdat ik een beoordeling moet geven)

Cees van Bommel

Ik ben al 40 jaar klant, (P.A. van der Kooij Vlaardingen) dat zegt eigenlijk al genoeg.

Een persoonlijke benadering en geeft een goed gevoel.

Betere telefonische bereikbaarheid en het continueren van de service zoals die in het verleden in Vlaardingen was.

Ed van Dijk / Beercoo schoonmaakgroep

#vestiging Berkel&Rodenrijs...Super service.... vriendelijk en kundig personeel. Bedrijfsleider Roel met zijn hele team verdiend een pluim.

Indien ik mijn auto voor onderhoud aanbood, werd ik netjes naar kantoor gebracht en mijn auto werd keurig op kantoor afgeleverd na onderhoud.

Zij verdienen een grotere locatie zodat ze meer wagens kunnen showen. Lansingerland is een groeiende gemeente dus us het slim om deze locatie mee te laten groeien.

Louis Beijersbergen

In principe maar 1 keer per jaar voor beurt en dit verloopt altijd soepel.

Goede persoonlijke benadering.