7.2/10
7.6/10
7.6/10

John

Rij sinds 2004 Opel en altijd zijn mijn auto's hier in onderhoud geweest. Eerst altijd Ceintuurbaan en later Charlois. Topdealer met een geweldig team op zowel receptie als werkplaats. Leo en zijn... Rij sinds 2004 Opel en altijd zijn mijn auto's hier in onderhoud geweest. Eerst altijd Ceintuurbaan en later Charlois. Topdealer met een geweldig team op zowel receptie als werkplaats. Leo en zijn team hebben mij nooit teleurgesteld en waren altijd open en eerlijk over de kosten en mogelijkheden. Ook de snelheid van repareren is top. Zonder afspraak om half vijf binnenrijden met een defecte bobinerail en gewoon even na vijven weer heerlijk rijdend de werkplaats verlaten. Topservice en een doos pluimen. En nee,,, ik werk hier niet maar ben een meer dan tevreden klant.

Eerlijk
Duidelijk
Vriendelijk
Snelheid

Capelle is een ander verhaal. Prachtige showroom die uitnodigt om binnen te kijken. Eigenlijk niet.....of wellicht de showroom dan. Op zuid vindt ik de uitstraling nou niet echt top.
Juiste modellen boven en een mooie diversiteit aan merken op de occasion afdeling.

Sabine

In februari een auto gekocht en hij zou nog een afleverbeurt krijgen. Bij de proefrit gaf die aan motorolie spoedig verversen. Deze melding is gewoon gereset zonder dat de olie ververst is. In februari een auto gekocht en hij zou nog een afleverbeurt krijgen. Bij de proefrit gaf die aan motorolie spoedig verversen. Deze melding is gewoon gereset zonder dat de olie ververst is.
Afgelopen maand kreeg ik deze melding weer en heb ik hem ergens anders gebracht om hem na te laten kijken. Motorolie was zo vies dat dit gewoon niet ververst kan zijn.

Doe je werk zoals het hoort.

Ton Valk

Slecht 4 december wilde ik kijken naar een zwarte Ford Ka ik werd niet te woord gestaan verkopers hadden meer aandacht voor zichzelf. Heb toen een Ford Ka gekocht bij van Dorp in Nieuw Beijerland... Slecht 4 december wilde ik kijken naar een zwarte Ford Ka ik werd niet te woord gestaan verkopers hadden meer aandacht voor zichzelf. Heb toen een Ford Ka gekocht bij van Dorp in Nieuw Beijerland .gr TonValk

Mensen te woord staan

Rolf

Paar keer binnen geweest bij vestiging in Spijkenisse.. Krijg gelijk slecht gevoel, niet vriendelijk en hulpvaardig. Ga onderhoud van mijn Opel leaseauto niet in Spijkenisse laten uitvoeren ondanks... Paar keer binnen geweest bij vestiging in Spijkenisse.. Krijg gelijk slecht gevoel, niet vriendelijk en hulpvaardig. Ga onderhoud van mijn Opel leaseauto niet in Spijkenisse laten uitvoeren ondanks dat dat mijn woonplaats is.

Emir Podgorica

Slechte dealer. Heb een Opel Astra in 2012 nieuw gekocht. Na nog geen 86000 km begint mijn versnellingsbak geluiden te maken. Auto is goed onderhouden (niet dealer) Is bekent bij de dealer dat de... Slechte dealer. Heb een Opel Astra in 2012 nieuw gekocht. Na nog geen 86000 km begint mijn versnellingsbak geluiden te maken. Auto is goed onderhouden (niet dealer) Is bekent bij de dealer dat de M32 versnellingsbak slecht is.
Een versnellingsbak heeft amper onderhoud nodig dus je mag er vanuit gaan dat hij minimaal 200.000 km meegaat. Dealer bied maar een kleine vergoeding aan. Je bent alleen welkom als je geld bij ze uitgeeft. Klant staat niet centraal.

Klant serieus nemen

Reactie Orange Motors B.V.:

Beste meneer Podgorica,
Beste meneer Podgorica,
U heeft uw auto de laatste 3 jaar niet meer laten onderhouden bij ons of een andere Opel dealer, vandaar er geen coulance meer mogelijk is. Wij hebben u ondanks dat er geen coulance regeling mogelijk is u wel een korting op onderdelen en op loon aangeboden, omdat wij iedere klant de beste service willen bieden. Wij wijzen u erop dat het van het belang is om uw Opel bij de dealer te laten onderhouden zodat u het recht op coulance behoudt.
Orange Motors

k.rotgers

"ik wil u graag inplannen" vertelde hij mij Begin april werd ik gebeld door een medewerker van Orange Motors die mij erop wees, dat mijn Opel Meriva toe was aan zijn 2e-jaar beurt
"ik wil u graag inplannen" vertelde hij mij
vervolgens een afspraak gemaakt voor 20 april jl. ik heb vooraf gevraagd naar de prijs van deze beurt en mij werd verteld, dat deze beurt € 300,00 kostte
groot was dan ook mijn verbazing toen de receptioniste mij een rekening overhandigde van € 363,29
ze toonde begrip voor mijn bezwaar en beloofde e.e.a. te laten uitzoeken
een paar weken later ontving ik een rekening van € 363,29 zonder enige toelichting
uiteraard heb ik direct opgebeld en werd ik doorverbonden met een vriendelijke man die begrip toonde voor de situatie en voorstelde het verschil te delen
"gooi die factuur ad. € 363,29 weg en ik stuur u een nieuwe factuur"
enige dagen later ontving ik een oranje briefkaart voorzien van het woord "SORRY"
op de achterzijde bood men excuses aan voor de vervelende situatie
vandaag ontving ik wederom een factuur ad. € 363,29 (zonder enige toelichting)
vervolgens heb ik contact opgenomen met het op de factuur vermelde tel.nr.
mij werd beloofd, dat ik teruggebeld zou worden, maar helaas heb ik niets meer vernomen
conclusie: het is 1 grote administratieve puinhoop bij ORANGE MOTORS SCHIEDAM

zie mijn verhaal hierboven

Mijn Opel Corsa D uit 2007 kwam met slechtere staat uit de APK keuring, zo was ineens een lekkage hoorbaar bij de uitlaat en schakelt de motor ineens lastiger in, dus ik kreeg het idee dat Opel niet... Mijn Opel Corsa D uit 2007 kwam met slechtere staat uit de APK keuring, zo was ineens een lekkage hoorbaar bij de uitlaat en schakelt de motor ineens lastiger in, dus ik kreeg het idee dat Opel niet wilt dat er oudere type auto's nog op de weg reden. Helaas kan ik niet aantonen dat deze problemen voor de APK keuring er niet waren.

De medewerkers aan de balie van de werkplaats waren klantvriendelijk en klachtgericht, zij gaven ook "eerlijk" advies door aan te geven de reparatie niet uit te laten voeren. Dit omdat de... De medewerkers aan de balie van de werkplaats waren klantvriendelijk en klachtgericht, zij gaven ook "eerlijk" advies door aan te geven de reparatie niet uit te laten voeren. Dit omdat de reparaties duurder zijn dan de waarde van de auto, de kosten liepen tegen de waarde van de auto aan..

Wees voorzichtiger met auto's, want ik trof ook een diepe "deukje" aan die er ook niet zat, maar ook hiervan heb ik geen bewijs dat deze er niet was.

Pieter

Toen ik de auto kocht.de afspraak gemaakt dat ik tussendoor geholpen kon worden voor de service.Omdat ik een reizend beroep heb.nu bij de eerste beurt komt daar niks van terecht.dat vind ik zeer... Toen ik de auto kocht.de afspraak gemaakt dat ik tussendoor geholpen kon worden voor de service.Omdat ik een reizend beroep heb.nu bij de eerste beurt komt daar niks van terecht.dat vind ik zeer teleurstellend.dit is mijn eerste opel
Ik had verwacht dat de service beter was.als dit zo verder gaat wordt dit ook mijn laatste opel .d

Nog niet

Service nakomen die ik afgesproken heb

Neal

Top service van o.a. Ronald van Vessum. Ben vandaag erg verrast over de service van dit bedrijf. Een auto gekocht en 2 weken erna nog een trekzeil gekregen. Had een klein probleempje en dit is ook... Top service van o.a. Ronald van Vessum. Ben vandaag erg verrast over de service van dit bedrijf. Een auto gekocht en 2 weken erna nog een trekzeil gekregen. Had een klein probleempje en dit is ook opgelost. En om het af te maken is de auto nog even gewassen in de wasstraat van dit bedrijf. Met een goed gevoel weer weggereden. ??

Top

K. Beerens

Bij Orange Motors vestiging Naaldwijk een mooie tweedehands Corsa gekocht.
Vestiging Naaldwijk heeft een mooie en grote showroom!
Zowel telefonisch als in de showroom fijn contact gehad...
Bij Orange Motors vestiging Naaldwijk een mooie tweedehands Corsa gekocht.
Vestiging Naaldwijk heeft een mooie en grote showroom!
Zowel telefonisch als in de showroom fijn contact gehad met verkoper Roland.
We werden goed geholpen ook al was het druk en waren we pas na sluitingstijd klaar.
De prijs van de corsa was goed en de inruilwaarde van de vorige auto ook netjes.
Kortom we zijn zeer tevreden over de aanschaf bij Orange Motors.

- Afspraken werden netjes nagekomen;
- Vriendelijk personeel;
- We werden snel geholpen ook al was het druk;
- Nette prijs en goede inruil.

Nee, alles verliep naar wens.