7.2/10
7.6/10
7.6/10

kevin

Altijd goede service, weten waar ze het over hebben!

service, kundige werkplaats, eerlijk en transparant over de prijzen en denken mee

iets meer tijd voor de klant nemen of een afspraak maken als er op dat moment niet voldoende tijd is om voor te lichten

John Brinkman

Niets dan lof voor werkplaats en receptie

Uitstekende service van het receptie personeel. Mensen denken in oplossingen en zijn zeer klantvriendelijk.

Blijf eraan werken dat de showroom "de uitstraling" heeft. Het oog wil ook wat als je binnenkomt en Opel heeft zat "dikke" auto's in het gamma. Destijds op zuid werd dat begrepen door de GTC en de... Blijf eraan werken dat de showroom "de uitstraling" heeft. Het oog wil ook wat als je binnenkomt en Opel heeft zat "dikke" auto's in het gamma. Destijds op zuid werd dat begrepen door de GTC en de Astra J in OPC line trim voor het raam te zetten. Dit nodigt uit om binnen te komen.

Jan van den Bogerd

Zeer fijn bedrijf, in 2016 hebben wij hier een nieuwe Astra sports tourer gekocht en daar mankeerde toen nogal wat aan ( vannuit fabriek niet door dealer) we zijn ten alle tijden zeer goed geholpen... Zeer fijn bedrijf, in 2016 hebben wij hier een nieuwe Astra sports tourer gekocht en daar mankeerde toen nogal wat aan ( vannuit fabriek niet door dealer) we zijn ten alle tijden zeer goed geholpen en de problemen zijn allemaal vakkundig opgelost! We hebben nog steeds veel plezier van onze auto bedankt Orange Motors!

Bij problemen wordt er meteen een deskundige ingeroepen vanuit Duitsland of er wordt gebeld. Staan altijd paraat. We worden altijd netjes geholpen. Zeer vriendelijke verkopers en werkplaats... Bij problemen wordt er meteen een deskundige ingeroepen vanuit Duitsland of er wordt gebeld. Staan altijd paraat. We worden altijd netjes geholpen. Zeer vriendelijke verkopers en werkplaats personeel. Nemen altijd de tijd. Even rustig rondneuzen tussen de nieuwe wagens is nooit een probleem en ze laten je rustig je gang gaan. Ook het proces van productie tot aflevering van de nieuwe auto was zeer snel. En bij aflevering werd er rustig de tij genomen om alles uit te leggen, was erg fijn.

Wanneer er gezegd word dat er terug gebeld word naar de klant bel dan ook terug, het is ons vaak genoeg overkomen dat er gewoon niet gebeld werd. Zet nieuwe auto's bij aflevering of problemen... Wanneer er gezegd word dat er terug gebeld word naar de klant bel dan ook terug, het is ons vaak genoeg overkomen dat er gewoon niet gebeld werd. Zet nieuwe auto's bij aflevering of problemen altijd vrij en niet tussen allemaal aanemersbusjes proppen, hierdoor hebben we nu een kras op het linker achterportier van het opendoen van een deur. Dit hebben ze er geprobeerd uit te poetsen, het was even weg maar als nu de auto in het zonnetje staat zie je hele diepe witte kringen op de auto/lak van het poetsen en de kras die is weer terug. Maar deze punten weerhouden ons niet van een volgende nieuwe aankoop bij Orange Motors!

C.v.d.struis

Klasse

Alles is sterk

Nvt

Ted Pellenaars

Extreem vriendelijk personeel, goede en sneel afhandeling. Uitstekende service!

Uitstekende service, vriendelijk personeel die weet waar ze over praten.
Goede en snell afhandeling van zaken.

Geweldige service en fijn geholpen, verkopers en receptie denken goed mee!!

Klantvriendelijk en goede service

Vincent Mets

Vriendelijke vakkundige service met duidelijke uitleg.

Behulpzaam en snelle service

ruimere openings tijden

Henk van Noort

Aardige mensen en goede service

hulpvaardigheid

Nieuwe mokka gekocht in naaldwijk

Vriendelijk
Behulpzaam

Snelheid schadeafhankeling

Cees van Bommel

Ik kom hier al 40 jaar, dat zegt toch al dat je tevreden bent!

Meestal een goede deal, perfecte nazorg en goede, betaalbare service.

Zeker voor vestiging Schiedam kan de uitstraling beter.