Autobedrijf Lammen

Toppers werken daar, ik had een probleem met mijn camera systeem ik had de app verwijderd en kon niet meer mijn camera,s zien, ik kon dezelfde dag bij hun terecht en hebben alles netjes en snel... Toppers werken daar, ik had een probleem met mijn camera systeem ik had de app verwijderd en kon niet meer mijn camera,s zien, ik kon dezelfde dag bij hun terecht en hebben alles netjes en snel voor me gefixt.
Dank je wel daarvoor mvg Autobedrijf Lammen

snel en flexibel

John

Groot assortiment in iedere prijs klasse zijn goed bereikbaar ze hebben kennis van zaken geven goede uitleg nemen er de tijd voor,en kwaliteit is prima.Deze zaak is beslist een aanrader.

Altijd bereikbaar

ib

Ik wacht al een week op mijn spullen maar nog steeds niets ontvangen zou binnen 24 uur verzonden worden.

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Onze voorraad systeem is inderdaad niet goed gegaan, we hebben nogal wat fouten gehad en dat hebben we met man en macht opgelost! We bieden nu aan welke producten wij direct vanuit eigen magazijn... Onze voorraad systeem is inderdaad niet goed gegaan, we hebben nogal wat fouten gehad en dat hebben we met man en macht opgelost! We bieden nu aan welke producten wij direct vanuit eigen magazijn kunnen verzenden die staan nu op voor 15.00 besteld vandaag verzonden. Het gaat dus steeds beter. Maar zoals u wel weet is uw review oneerlijk! Wij hebben een duurdere camera opgestuurd samen met een extra kortingscode voor uw volgende order! We hebben u nu al 4 of 5 keer gevraagd om u, aan uw afspraak te houden, wat u dus blijkbaar pertinent niet wilt doen. Zo maak je geen afspraken!

ernest

Geweldig, wat een service!!! Na 1,5 jaar plotseling connectieprobleem met systeem in Frankrijk. Malik heeft probleem snel en vakkundig opgelost. Opnieuw dus een supertevreden klant over een heel... Geweldig, wat een service!!! Na 1,5 jaar plotseling connectieprobleem met systeem in Frankrijk. Malik heeft probleem snel en vakkundig opgelost. Opnieuw dus een supertevreden klant over een heel klantvriendelijk bedrijf, dat ik dus volgaarne aanbeveel

komen afspraken na, klantvriendelijk en deskundig.

Albert Dekker

Heel goede service,top

Perfecte begeleiding bij telefonisch contact.
Mensen met verstand van zaken.
Erg prettig

Michel

Telefonisch contact gezocht en advies om langs te komen zodat men de huidige recorder kon beoordelen of repareren. Zeer vriendelijk en netjes ontvangen met heerlijke koffie, recorder bekeken en... Telefonisch contact gezocht en advies om langs te komen zodat men de huidige recorder kon beoordelen of repareren. Zeer vriendelijk en netjes ontvangen met heerlijke koffie, recorder bekeken en advies om voor relatief weinig geld (€90) een nieuwe Hikvison recorder te kopen waarbij men de bestaande HD over heeft gezet. Recorder direct geactiveerd en uitleg gekregen hoe thuis te installeren. Bij thuis installatie problemen met het verkrijgen van beeld, dmv video bellen met Malek perfecte ondersteuning gekregen en punt voor punt de mogelijke problemen/oplossingen overlopen en geconstateerd dat aansluiting van voeding niet goed vast zat. Door het videobellen werkte dit super!!

goede prijs, vriendelijk, kennis van zaken, super online service van Malek!!, snelle levering uit voorraad

m.huijsman

Gewoon supper

communicatie is heel goed ik had wat problemen met nieuwe wiffi
even een berichtje gestuurd ,bellen ze mij,loggen in en klaar is kees zo opgelost en snel,supper

PestiNext

Goede service en accurate hulp wordt geboden.

Goede service en zeer vriendelijk

Hans Peter

Top service

Fantastische after sales!
Fantastische after sales!
Onlangs heb ik een NVR recorder met camera’s gekocht, deze waren binnen een paar dagen geleverd. Na installatie waren er nog een paar dingen waar ik niet helemaal uit kwam. Afgelopen week 2 keer contact gehad met Malek. Als de ene oplossing niet werkt wordt er net zo lang gezocht tot het wel werkt. Malek is pas tevreden als ik het ben. Wat een geweldige service!

Anoniem blijven

Nou super snelle service vriendelijk en geduldig