Dansschool Wesseling Den Haag

Perfect

Behulpzaam

Bruinsel-Telman

Super bedrijf zijn zeer behulpzaam
Kwamen er niet uit qua instalatie en via beeldbellen stap voor stap alles doorlopen!
Prijstechnisch prima.

Zeer behulpzaam!!

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Ze zijn zeer behulpzaam.
Kon gelijk terecht.

Ze hebben verstand van zaken.
Toppertje

Du Monde

Wij hebben bij dit bedrijf een camera systeem voor escape rooms gekocht. Een paar keer telefonisch gesproken en bij hun op het bedrijf geweest, we werden uitstekend geholpen. Na hun bezoek bij ons... Wij hebben bij dit bedrijf een camera systeem voor escape rooms gekocht. Een paar keer telefonisch gesproken en bij hun op het bedrijf geweest, we werden uitstekend geholpen. Na hun bezoek bij ons hebben zij het systeem perfect aangelegd. Laatst een update van het camerasysteem gekregen, toen hadden wij geen camerabeelden meer op onze telefoons. Dit werd telefonisch perfect door Malik opgelost! Hulde👍

Erg service gericht

H.K.

Op vergelijkbare sites bijna 50% goedkoper

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Beste Harold K,
Jammer dat u niet het hele verhaal verteld!
Laten wij dit voor u doen, wellicht had u er moeite mee ;)
Op moment dat u een order had geplaatst was er sprake van 25%...
Beste Harold K,
Jammer dat u niet het hele verhaal verteld!
Laten wij dit voor u doen, wellicht had u er moeite mee ;)
Op moment dat u een order had geplaatst was er sprake van 25% korting, echter had een van onze collega's bij de set prijzen een giga fout gemaakt waardoor de set met 4 beveiligingscamera's extreem goedkoper was dan onze inkoop bij de leveranciers.
Wij hebben daarom een hele mooie en speciale prijs gemaakt voor u en deze ook aangeboden met excuses erbij dat we een fout hadden gemaakt op de site wat menselijk is! Wat u toen heb gezegd is niet netjes en willen wij hier niet eens formuleren.
Wij hebben u een hele mooie prijs aangeboden, zelfs goedkoper dan welke andere webwinkel ook, helaas was dat niet goed genoeg en wilde u nog meer korting en ook nog eens recht maken op onze goede service na aankoop!
Wij hebben daarom besloten om de order te annuleren, product van website verwijderen en uw geld terug te betalen. Jammer dat u dan deze review schrijft, u had ook even contact kunnen opnemen om door te geven dat we een fout op onze site hadden, dan hadden we dat veel meer gewaardeerd dan eisen stellen en beloond! Wij bieden super service tegenover onze klanten en laten ze nooit vallen, maar dankzij uw email heeft de eigenaar alles onder de loep genomen en komen erachter dat er na vele jaren heel wat concurrentie bij is gekomen, we zijn u dus eigenlijk dankbaar, dus no hard feelings! Vanaf nu gaan wij alle prijzen verlagen en houden deze in de gaten, we vragen onze klanten om websites die nog goedkoper aanbieden even aan ons te tippen.

Bestuur VvE Parkeergebouw Liendenhof 1 te Amsterdam.

Ik heb de OnlineCameraShop ervaren als zeer professioneel. Wij als VvE Parkeergebouw Liendenhof 1 te Amsterdam, worden al jaren geteisterd door criminaliteit en zijn via een andere VvE in contact... Ik heb de OnlineCameraShop ervaren als zeer professioneel. Wij als VvE Parkeergebouw Liendenhof 1 te Amsterdam, worden al jaren geteisterd door criminaliteit en zijn via een andere VvE in contact gekomen met de OnlineCameraShop.
Zij hebben het niet meer werkende camera systeem van onze parkeergarage geheel vernieuwd! Met als resultaat een totaal met fantastische werkende camera's vernieuwd camerasysteem.

Dit alles onder verricht door Steven en Malik.

Chapeau!

Bart Borgart

Bestuur VvE Parkeergebouw Liendenhof 1 te Amsterdam.

Vakkennis.

Henk

Had problemen met harde schijf. Heb systeem reeds 2 jaar maar werd direct telefonisch geholpen. Probleem was snel via facetime opgelost. Super service ondanks dat systeem al langer gebruikt wordt.

Vriendelijk en je wordt snel geholpen.

Dansschool Wesseling Den Haag

Hele goede service

Producten, service en goede kennis

Jan

Top bedrijf

Goede service netjes geholpen en een top aftersales

fam baars

Geweldig bedrijf niets is teveel gevraagd altijd vriendelijk hele goede service een echte aanrader veel verstand van zaken zoek niet verder bel deze firma en je bent asn het goede adres super handig... Geweldig bedrijf niets is teveel gevraagd altijd vriendelijk hele goede service een echte aanrader veel verstand van zaken zoek niet verder bel deze firma en je bent asn het goede adres super handig en zeer vriendelijk zelfs na sluitingstijd komen ze de spullen nog brengen omdat wij er niet heen konden gaan als een goed eerlijk en zeer deskundig bedrijf zoekt stop met zoeken en ga naar onlinecamerashop het juiste adres voor goede service en vriendelijk en zeer kundig personeel ze zetten net dat stapje verder wat je je nodig hebt heel erg bedankt we zijn zeer tevreden
al bel je 10 keer je wordt en blijft netjes geholpen en zoeken mee naar de juiste oplossing klasse heel hartelijk bedankt 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

goede service kennis van zaken vriendelijk personeel weten waarover ze praten en geven het juiste en betaalbare advies