Jacob meijer

Zeer goed tot uitstekend

Service en ondersteuning. Uitgebreid assortiment met goede prijs/ kwaliteit verhouding

Henk en Wilfra

Hele vriendelijke vrolijke mensen. Perfect geholpen en ze leggen alles prima en uitvoerig uit.

Hele mooie camera's. Scherp beeld.

marcel luijendijk

Heb een mooi systeem aangeschaft snapte er niets van maar werd perfect geholpen klant vriendelijk geen problemen

klant vriendelijk direct geholpen geen problemen werd echt klant vriendelijk geholpen en nu nog steeds en deze mensen zijn enthousiast om problemen op te lossen

J Kraaij

Ben na wat problemen met het installeren, ik ben niet technisch, enorm goed geholpen door de zeer kundige medewerkers. Deze zijn vriendelijk en geduldig na 4x bellen, enorm klantgericht en... Ben na wat problemen met het installeren, ik ben niet technisch, enorm goed geholpen door de zeer kundige medewerkers. Deze zijn vriendelijk en geduldig na 4x bellen, enorm klantgericht en vriendelijk.

klantgericht/ vriendelijk/ klanterservice

Arnold den Boon

Geweldig bedrijf. Ben enorm geholpen, zelfs het repareren van een camera gekocht bij alixpress, werd gratis gerepareerd! Top sfeer en klant is koning. Sterke aanrader om zaken mee te doen !

Technisch hoog niveau, kunnen alles oplossen en klant staat hier super centraal.

tim

Ik heb zeer nette prijs gehad voor de spullen die ik heb gekocht

denken mee en vullen je behoeften aan

Cees

Wat een top bedrijf
Na goed overleg met Danny
Een recorder en 4 camera's aangeschaft van Hikvision
Ik heb alles laten instaleren in en om het huis
De jongens hebben alles...
Wat een top bedrijf
Na goed overleg met Danny
Een recorder en 4 camera's aangeschaft van Hikvision
Ik heb alles laten instaleren in en om het huis
De jongens hebben alles keurig gedaan
Ik heb op het laatste moment gekozen om toch alles rechtstreeks naar de recorder aan te sluiten en dat was geen probleem en geen extra kosten
Ik kan Danny appen en krijg dan hulp op afstand als ik er niet meer uitkom of vragen heb
De service is gewoon top

De goede service
Vriendelijk
Altijd bereikbaar
Hulp op afstand

M. van Dijk

Goed en deskundig geholpen, duidelijke uitleg over de voors en tegens van verschillende camera systemen en hun werking

Goede en duidelijke uitleg, snelle installatie en nazorg (werd na afronding installatie na gebeld door de firma of alles naar tevredenheid was gegaan, sterk punt!)

abhveiligheidsgroep

Ik heb een aantal camera's gekocht en ik ben super tevreden, ook bij problemen etc ze lossen alles gewoon op. Netjes en keurig bedrijf.

Oplossen van eventuele problemen

M. van Petegem

Zeer deskundig en hele goede helpdesk!

Hebben in Aug-2019 een camera, deur- en rook/brandmelder systeem aangeschaft. De hulp bij het selecteren van het juiste systeem was zeer deskundig, en de helpdesk op afstand tijdens het installeren... Hebben in Aug-2019 een camera, deur- en rook/brandmelder systeem aangeschaft. De hulp bij het selecteren van het juiste systeem was zeer deskundig, en de helpdesk op afstand tijdens het installeren was ook erg professioneel. Na een verhuizing van het bedrijf heeft het systeem een paar maanden in een doos opgeslagen gelegen. Na het installeren en aansluiten van de stekkers startte het systeem weer volledig op en was zonder enig probleem weer helemaal zichtbaar en te bedienen op mijn mobiele telefoon. Ik kan dit bedrijf dan ook echt aanbevelen voor alle objecten die beveiligd dienen te worden.