351 beoordelingen

351 Reviews

van der Laan

10/10

Ik had een probleem met mijn TinyCam Pro, ik kwam er echt niet uit.
Heb Simon van OnlineCameraShop.NL aan de telefoon gekregen en die heeft mij rustig en duidelijk uitgelegd hoe ik het apparaat...
Heb Simon van OnlineCameraShop.NL aan de telefoon gekregen en die heeft mij rustig en duidelijk uitgelegd hoe ik het apparaat moest koppelen aan mijn telefoon. Hij doet het nu en ik ben helemaal gelukkig met mijn aankoop! Dus Simon, via deze weg: hartstikke bedankt voor je hulp!

Ze nemen de tijd voor je en helpen je net zo lang tot dat het gewenste resultaat is bereikt.

Alex Pastrana

10/10

Wat een topzaak zeg ik had een Dahua VTH en VTO die gebrickt waren en MALEK the wonderboy heeft alles gewoon weer in order gemaakt ook voor alle vragen die je heb krijg je antwoord op een normale... Wat een topzaak zeg ik had een Dahua VTH en VTO die gebrickt waren en MALEK the wonderboy heeft alles gewoon weer in order gemaakt ook voor alle vragen die je heb krijg je antwoord op een normale manier en niet zoals de betweters van tegenwoordig.

Als je hulp, info, met vragen zit over alles wat met camera's te maken heeft, ga nou gewoon hiernaartoe!!!!!

Alex Pastrana

Behulpzaam en tijd voor vragen (is schaars tegenwoordig)
Prijs is ook normaal!!!!

van der Mierden

10/10

Wereldzaak , wat een service , personeel vriendelijker dan ik ooit heb meegemaakt en we hebben bij heel wat webwinkels besteld tijdens deze covid periode ,ik ben een absolute leek op dit camera... Wereldzaak , wat een service , personeel vriendelijker dan ik ooit heb meegemaakt en we hebben bij heel wat webwinkels besteld tijdens deze covid periode ,ik ben een absolute leek op dit camera gebied en heb een bestelling gedaan naar eigen idee en dacht dat het wel klopte , na bestellen een mail gestuurd met de vraag of alles wel zou werken , kort daarop antwoord "alles word goed bekeken bij het gereed maken van de bestelling" , na korte tijd word ik gebeld om mee te delen dat de door mij bestelde muurbeugels niet gingen passen maar ze gingen de juiste bijvoegen , GRATIS , met een groot prijsverschil de prijs van de twee door mij besteld waren ongeveer net zo duur als één juiste , dus gewoon een gratis ondanks MIJN fout, waar maak je dit nou mee , echt bij wie of welke shop meestal kost de koper zo'n fout twee maal verzendkosten en een hoop ergernis.
Deze set is voor de voorgevel van mijn huis , voor de achterkant ga ik natuurlijk hier weer bestellen ,heel hartelijk dank Simon chappeau

Vriendelijk, goede service , goede communicatie en zeker heel behulpzaam

Edwin van de Worp

10/10

Mijn dome camera werkte niet naar behoren, na gezocht op internet kwam ik hierbij bij hun uit. Na een korte email wisseling kon ik al de volgende dag bij hun terecht. Spontane jongens, goede koffie... Mijn dome camera werkte niet naar behoren, na gezocht op internet kwam ik hierbij bij hun uit. Na een korte email wisseling kon ik al de volgende dag bij hun terecht. Spontane jongens, goede koffie bij het wachten. camera door hun werkend gekregen met reset wachtwoord en deze werkt naar behoren bij thuiskomst. Goede service en duidelijke uitleg. Gezien de prijs van de dome had ik wel een ritje over van tiel naar diemen en super vriendelijk geholpen door die mannen. Mocht er weer iets zijn dan heb ik iedergeval een goed adres gevonden in diemen

Snel, niet duur, goede service, goede uitleg en waar voor het geld

Fam. Janssen

10/10

Doordat ik hier een negatieve feedback las, twijfelde ik even, maar verder gekeken en alleen maar positieve berichten verder! En terecht! Ontzettend goede service, snel en goed geholpen en snelle... Doordat ik hier een negatieve feedback las, twijfelde ik even, maar verder gekeken en alleen maar positieve berichten verder! En terecht! Ontzettend goede service, snel en goed geholpen en snelle levering. Kan niet anders zeggen, dan dat wij super tevreden en hier zeker vaker gaan bestellen!

Goede service, klantvriendelijk, snelle levering, professioneel

Patrick Lagae

1/10

Het slechtste bedrijf waar ik ooit heb besteld!!! Nooit meer!!!
Ik had online een bestelling geplaatst met levering en vooraf betaald, bij de levering liet alles op zich wachten want het was...
Ik had online een bestelling geplaatst met levering en vooraf betaald, bij de levering liet alles op zich wachten want het was blijkbaar een verkeerd adres! Het adres was wel juist maar na contact te hebben gehad met Online Camera Shop via het nummer +31207767788 werd ik doorverwezen naar een telefoonnummer die het pakket moest afleveren dus ik belde naar het 088225xxxx nummer die uiteindelijk mijn pakket leverde op mijn adres met als resultaat dat deze 088 nummers een bom geld kosten in gesprek bijna 200 euro!!! Blijkbaar was het adres toch juist dat ik had doorgegeven (bij O.C.S. werd mij vermeld dat er mogelijk beschadiging was aan het adres etiket en dus onleesbaar zou zijn wat achteraf niet zo was).
Na verhaal te hebben gedaan naar de dienst Online Camera Shop werd ik kortweg afgewezen van de heer Simon van Rooij!
Hij verwijt mij dat ik het nummer zelf heb gebeld die zijn bedrijf had doorgegeven!!! Ook bij het mail verkeer kreeg ik enkel maar respons nadat ik dreigde om hun malafide praktijken openbaar te plaatsen!
Dus wees gewaarschuwd mensen alvorens te kopen, misschien beter uitkijken naar eerlijke firma's!!!