VGU service groep

Super bedrijf snelle levering van bestelde spullen

kei goeie service en vriendelijk personeel op klantenservice

John

Geweldig bedrijf met een eindeloos geduld

hoog technisch!

Sondorp

Klant gericht en prima service

Luisteren naar de wensen van de klant en meedenken voor een oplossing bij problemen

De Man

Goed geholpen met het instaleren van de beveiligingscameras. Via beeldbellen heeft Malik ons prima en geduldig te woord gestaan. Hij was zeer klantvriendelijk en erg behulpzaam.

Klantgericht

h.bosma

Net na 1 jaar ir straler defect,mail gestuurd hierover.
antwoord:ze gaan me toch een nieuwe sturen.
goede garantie toch .

snelle levering

BVAC

Goed advies vooraf, snelle en professionele aanleg en goede nazorg zodat alles naar wens functioneert

Geen minpunten.

Ruitervereeniging Rozenburg

Een bestelling gedaan om onze Vereeeniging veliger temaken
alle hulp gehad en goed advies over div componenten en ook bij de moeilijkere dingen

denken mee

Willem Dijkstra

Leveren wat ze beloven. Versturen ook naar Duitsland.
Alles voor een betaalbare prijs.

Goede adequate reactie op een vraag / probleem.

Jans R

Supergoede service. Harde schijf stuk. Nieuwe opgestuurd lukte mij niet om deze aan de praat te krijgen. Gebeld. Via whatsapp verder geholpen door malek . Binnen een kwartier weer aan de praat... Supergoede service. Harde schijf stuk. Nieuwe opgestuurd lukte mij niet om deze aan de praat te krijgen. Gebeld. Via whatsapp verder geholpen door malek . Binnen een kwartier weer aan de praat gekregen . Echt super service Deze mannen. Jans R

Word direct actie ondernomen. Erg goede verzending. Zeer klantvriendelijk.

Jacob meijer

Aanvulling op een eerdere review: Ivm technisch mankementje kon ik de camera en adapter opsturen en deze geheel kosteloos gerepareerd en binnen anderhalve week teruggestuurd. Dat noem ik nu eens een... Aanvulling op een eerdere review: Ivm technisch mankementje kon ik de camera en adapter opsturen en deze geheel kosteloos gerepareerd en binnen anderhalve week teruggestuurd. Dat noem ik nu eens een uitstekende en garantie

service en vriendelijkheid. Beantwoorden van mails vrijwel direct