Rob

Camera met verkeerde aansluiting binnen gekregen. Kan gebeuren. Netjes gebeld door de firma, goede camera moest besteld worden. Na paar dagen te horen gekregen dat deze helaas niet meer leverbaar... Camera met verkeerde aansluiting binnen gekregen. Kan gebeuren. Netjes gebeld door de firma, goede camera moest besteld worden. Na paar dagen te horen gekregen dat deze helaas niet meer leverbaar is. Kreeg een beter alternatief voor het zelfde geld aangeboden, volgende dag binnen. Dit noem ik "Top service"

Goede/snelle communicatie
Zeer klantvriendelijk

Galerie Art-is-TiC

Erg fijn en met veel geduld geholpen. Ze denken mee en nemen de tijd. Onderneming die haar vak verstaat en waar de klant koning is.

Service! Advies

Silvana

Echt een aanrader!

Klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend, professioneel, vakkundig, snel in afhandeling reparatie

M Bandel

Een goede service vriendelijke verkopers maar de levering van bestelling mag zeker sneller heb camera's besteld zou binnen 24 uur verzonden worden maar duurt nu al drie dagen en is nog niet verzonden

vriendelijke en goede service

Reactie OnlineCameraShop.NL:

U heeft helemaal gelijk 100%! Wij zijn inmiddels van op de hoogte dat de verzendingen niet zo vloeiend gaan. Voor ons reden genoeg om er hard aan te werken dat het steeds beter zal gaan. Wij worden... U heeft helemaal gelijk 100%! Wij zijn inmiddels van op de hoogte dat de verzendingen niet zo vloeiend gaan. Voor ons reden genoeg om er hard aan te werken dat het steeds beter zal gaan. Wij worden elke dag weer wat beter qua klantenservice en verzendingen, vergeef ons voor de soms trage zendingen, maar u kan erop vertouwen dat de directie uw recensie zeker mee zal nemen in de vergadering, zodat wij onze klanten de volgende dag blij kunnen maken. Lukt niet altijd en dat doet ons ook verdriet. Collega geeft net wel aan dat deze gisteren al binnen zouden zijn, dus voor ons iets om verder uit te zoeken.
Sorry voor het langer wachten.
Simon van Rooij
CEO klantenservice

K

Super service!

Snel en oplossingsgericht

Ruben Hiemstra

Hele goede ervaring en een goede service, had een probleem en ze reageren direct met een goede oplossing.

Vriendelijk, oplossingsgericht

Henk

Ik had per abuis de app van mijn iphone verwijderd. Tja en dan?ik belde met de service afdeling en kreeg Malik aan de lijn. Op afstand duidelijke en snel geholpen en ben weer remote online.... Ik had per abuis de app van mijn iphone verwijderd. Tja en dan?ik belde met de service afdeling en kreeg Malik aan de lijn. Op afstand duidelijke en snel geholpen en ben weer remote online. Superservice en dus niet alleen kopen en dan maar zelf uitzoeken. Nee. Goed *geholpen. Aanrader dus dit bedrijf.

Snel. Goede service vriendelijk.

Marc Snauwaert

Top bedrijf, Terug een nieuwe camera gekocht bij deze firma, en aangesloten op de recorder. Malok heeft mijn PC scherm overgenomen en volledig actief klaar gemaakt.
Ik raad iedereen aan die op...
Ik raad iedereen aan die op punt staat om een veiligheids camera te kopen, één adres, OnlineCameraShop.NL.
Nogmaals bedankt.

Top Service .

van der Laan

Ik had een probleem met mijn TinyCam Pro, ik kwam er echt niet uit.
Ik had een probleem met mijn TinyCam Pro, ik kwam er echt niet uit.
Heb Simon van OnlineCameraShop.NL aan de telefoon gekregen en die heeft mij rustig en duidelijk uitgelegd hoe ik het apparaat moest koppelen aan mijn telefoon. Hij doet het nu en ik ben helemaal gelukkig met mijn aankoop! Dus Simon, via deze weg: hartstikke bedankt voor je hulp!

Ze nemen de tijd voor je en helpen je net zo lang tot dat het gewenste resultaat is bereikt.

Alex Pastrana

Wat een topzaak zeg ik had een Dahua VTH en VTO die gebrickt waren en MALEK the wonderboy heeft alles gewoon weer in order gemaakt ook voor alle vragen die je heb krijg je antwoord op een normale... Wat een topzaak zeg ik had een Dahua VTH en VTO die gebrickt waren en MALEK the wonderboy heeft alles gewoon weer in order gemaakt ook voor alle vragen die je heb krijg je antwoord op een normale manier en niet zoals de betweters van tegenwoordig.

Als je hulp, info, met vragen zit over alles wat met camera's te maken heeft, ga nou gewoon hiernaartoe!!!!!

Alex Pastrana

Behulpzaam en tijd voor vragen (is schaars tegenwoordig)
Prijs is ook normaal!!!!