Ad Berends

Uitstekend advies. Service verlenen staat bij hun op nr. 1.
Apparatuur werd snel geleverd. Een verstoring werd bij hun op kantoor en ook op afstand snel en adequaat opgelost.
Zeer goed...
Uitstekend advies. Service verlenen staat bij hun op nr. 1.
Zeer goed geholpen.

Super bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

BORREMANS ANDRE

Als Belg (en altijd wat wantrouwiger bij een eerste bestelling )toch een erg goede ervaring opgedaan. Hebben me de uitleg gegeven hoe het kwam (en dat dit gebeurd is met de beste bedoelingen)waarom... Als Belg (en altijd wat wantrouwiger bij een eerste bestelling )toch een erg goede ervaring opgedaan. Hebben me de uitleg gegeven hoe het kwam (en dat dit gebeurd is met de beste bedoelingen)waarom ze een ander type voeding hadden afgestuurd dan de gevraagde.
Tip/ mss best eerst klant opbellen alvorens dit te versturen (best na overleg) Heb ook een duidelijke uitleg (en met de nodige tijd) gekregen om mijn nieuw aangekochte camera in te stellen op mijn recorder !!. Hebben me na mijn chat aanvraag ZELF opgebeld hiervoor !! (zeker een dubbel pluspunt)Dit alles heeft me voor een eerste aankoop wel veel gerustheid en vertrouwen geschonken, en zal zeker nog verdere aankopen bij jullie bedrijf doen.

snelle levering, goede begeleiding na aankoop indien nodig .

JM

Ik heb een tijdje geleden bij OnlineCameraShop een nieuw paar oortjes besteld. Mijn nieuwe telefoon heeft geen opening meer voor oortjes op kabel, dus ik was geforceerd om Bluetooth oortjes te... Ik heb een tijdje geleden bij OnlineCameraShop een nieuw paar oortjes besteld. Mijn nieuwe telefoon heeft geen opening meer voor oortjes op kabel, dus ik was geforceerd om Bluetooth oortjes te kopen.

Omdat ik geen zin heb om honderen euros uit te geven bij Apple, ging ik op zoek naar een gelijk product voor een normale prijs. Via Bol.com kreeg ik alleen maar Chinese AliExpress rommel, maar bij OnlineCameraShop heb ik het perfecte product kunnen kopen. Voor slechts een paar tientjes heb ik oortjes kunnen kopen die qua kwaliteit exact hetzelfde zijn als de oortjes van Apple.

Heel blij met het product, voortaan doe ik al mijn bestellingen voor electronica hier!!

- Goede Service
- Klantvriendelijk
- Garantie

T. Haex

Vakkundig geholpen tijdens het installeren van een camera systeem. Zowel oude als nieuwe camera's van verschillende merken moesten aangesloten worden. Via een uitgebreide videocall door alle stappen... Vakkundig geholpen tijdens het installeren van een camera systeem. Zowel oude als nieuwe camera's van verschillende merken moesten aangesloten worden. Via een uitgebreide videocall door alle stappen heen geloodst om het systeem online te krijgen.

- Kennis
- Tijd nemen
- Goed bereikbaar

K. Feenstra

Hebben gewoon een heel service team voor hulp! Maakt niet uit welke merk je problemen hebt, deze jongens zijn echt heel slim, petje af hoor!

Vraag naar Malek Khalifa, heeft mij echt heel goed geholpen.

Edwin Siebes

Al enige tijd heb ik een camera van Camerashop .nl.
Doordat er een aantal weken terug bij ons in de buurt een inbraak is gepleegd heeft de politie beelden opgevraagd.
De beelden moest ik...
Al enige tijd heb ik een camera van Camerashop .nl.
De beelden moest ik op een USB stick zetten. Doordat mijn software sterk verouderd was lukte dit niet.
Vervolgens contact opgenomen met dit bedrijf. Ze hebben op afstand nieuw software geïnstalleerd waarbij ik alsnog de beelden op de USB stick kon zetten en de dit aan de politie kon overdragen.

Dank hiervoor.

Oh ja, daders zijn gepakt.

ES

goede service

Schraa

Hele goede service en behulpzaam. Laag drempelig. Kom je er niet uit dan helpen ze je telefonisch. Lukt het dan nog niet dan ben je welkom bij hun, met een goed bakje koffie. Maar ze zijn ook bereid... Hele goede service en behulpzaam. Laag drempelig. Kom je er niet uit dan helpen ze je telefonisch. Lukt het dan nog niet dan ben je welkom bij hun, met een goed bakje koffie. Maar ze zijn ook bereid om bij de klant langs te komen om te helpen.

Service en directe communicatie.

P. Giroth

Weken geleden sloeg mijn Smartwares-DVR van het beveiligingssysteem geen beelden meer op. Via het Web vond ik OnlineCameraShop met een beschrijving dat nakijken van een apparaat altijd de moeite... Weken geleden sloeg mijn Smartwares-DVR van het beveiligingssysteem geen beelden meer op. Via het Web vond ik OnlineCameraShop met een beschrijving dat nakijken van een apparaat altijd de moeite waard is, voordat tot vervanging overgegaan wordt. Ik heb het apparaat ter reparatie aangeboden. Na het bericht om het apparaat op te halen had ik ter plaatse een test gedaan. Alles leek in orde. Thuisgekomen, bleek na een week proefdraaien nog geen opslag plaats te vinden. Na een volgend contact kon ik langs komen voor een check. Bij de check bleek het apparaat in orde te zijn. Conclusie van reparateur Simon was dat de adapter niet goed meer functioneerde. Omdat ik mijn eigen adapter thuis had gelaten, kreeg een andere mee. Die heb ik nu thuis gebruikt en de DVR werkt weer als vanouds.

Ter plaatse kan de klant een test doen of de reparatie voldoet. Deskundige mensen. Schappelijke prijs. Vriendelijke ontvangst.

Jacob meijer

Uitstekend bedrijf in service en producten. Ruime keus waardoor kiezen soms moeilijk is. Contact met de eigenaar voor goed advies is zeer snel en adequaat. Top

Service en aanbod

Jacob

Uitstekend

Super service.. En tevens erg goed advies