vissers luc

Heb meer dan een jaar geleden een 3MP DRAADLOZE CCTV CAMERASET MET 10 KANALEN RECORDER EN 4X CAMERA met nog 4 extra camera's en 4 tb harddisk.meer dan een maand opslag .
heb een camera hangen...
heb een camera hangen op 200 meter zonder problemen prima zicht en dit met de repeaterfunctie en met prima nachtzicht. En de na-service is geweldig . en alles werkt nog even goed.

Alles : snelle levering , prima na-service , prima kwaliteit .
een echte aanrader.

Toon

Top bedrijf

Altijd snelle reactie via email

Arthur Boer

Uitstekende Service

Zeer goed bereikbaar.
Snelle beantwoorden mail.
Zeer veel geduld im problemen met een gekocht product op te lossen.
Service gericht en bereid om niet op te lossen problemen via de...
Zeer goed bereikbaar.
Snelle beantwoorden mail.
Zeer veel geduld im problemen met een gekocht product op te lossen.
Service gericht en bereid om niet op te lossen problemen via de fabrikant alsnog op te lossen.

Jan

De service en kwaliteit zijn zeer goed. De SST camera die ik enige tijd geleden kocht werd direct geïnstalleerd en de kwaliteit is zeer goed. Een echte aanrader.

Ik hou van de service en kwaliteit van dit bedrijf

Ad Berends

Uitstekend advies. Service verlenen staat bij hun op nr. 1.
Een verstoring werd bij hun op kantoor en ook op afstand snel en adequaat opgelost.
Zeer goed geholpen.
Sterke punten Uitstekend advies. Service verlenen staat bij hun op nr. 1.
Zeer goed geholpen.
Super bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

Super bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

EvE

Niet al te best, blijkt een "dure" camera van Aliexpress. Geen normale handleiding, voel me bekocht

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Beste Edwin van Eekelen,
Beste Edwin van Eekelen,
We hebben met moeite het product gevonden op een soort van alibaba site. We hebben contact opgenomen met die leverancier want de camera ziet er exact zelfde uit, maar daarmee is nog niks vastgesteld, want als u meer onderzoek had gedaan, zou u achter komen dat de behuizingen vaak zelfde zijn maar interne onderdelen het verschil maken!
Ons product verschilt enorm veel van de specificaties en we komen er vandaag ook achter dat het model wat u hebt gezien een minder goede app gebruikt, onze camera werkt NIET met de UBX app! Onze camera heeft veel en veel betere onderdelen voor stabiliteit en werkt bij klanten al jarenlang zonder problemen. U had ons product ook terug kunnen sturen en dan die van de alibaba site kunnen kopen, in plaats van een review schrijven waar u ons bedrijf in een kwaad daglicht zet!

BONY

I like their SST 6MP Colorvu camera

perfect high quality and cheap

WOLM

Ik hou van de camera's van dit bedrijf, vooral de nieuwste, ik denk dat het heel goed werkt

Aanbevolen

Bernard Janssen

Top. Ik heb in China een stand-alone 4G Sim only bewakingscamera met zonnepaneel gekocht, maar ik kreeg 'm niet aan de praat en vanuit China konden ze me niet helpen. De heren in Diemen hebben mij... Top. Ik heb in China een stand-alone 4G Sim only bewakingscamera met zonnepaneel gekocht, maar ik kreeg 'm niet aan de praat en vanuit China konden ze me niet helpen. De heren in Diemen hebben mij direct en uitstekend geholpen, door het probleem voor mij op te lossen. En ze zijn nog vriendelijk ook!

Ze hebben duidelijk veel verstand van zowel (bewakings) camera's als SIM-4G oplossingen. Iets wat niet eenvoudig te vinden is. Ik kan dus iedereen aanraden in Amsterdam en wijde omgeving om bij... Ze hebben duidelijk veel verstand van zowel (bewakings) camera's als SIM-4G oplossingen. Iets wat niet eenvoudig te vinden is. Ik kan dus iedereen aanraden in Amsterdam en wijde omgeving om bij OnlineCamerashop je issues met je bewakingscamera op te lossen.

Dansschool Wesseling Den Haag

Perfect