Arjan.

10/10

Top bedrijf. Super vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen en echt verstand hebben van camerasystemen.

Ruime keus. Niet duur. Kwaliteit spullen.

De creatieve Chauffeur

10/10

Regelmatig kom ik bij webshops mensen tegen die telefonisch niks kunnen uitleggen ,zoeken naar oplossing . Vandaag "gewoon" gebeld met de online camerashop "gewoon" langskomen jongens met verstand... Regelmatig kom ik bij webshops mensen tegen die telefonisch niks kunnen uitleggen ,zoeken naar oplossing . Vandaag "gewoon" gebeld met de online camerashop "gewoon" langskomen jongens met verstand van zaken en camerasysteem werkt perfect.

Verstand van zaken

Peter Monhemius

10/10

Zeer fijne service, heel prettig.

Meedenkend en de service is hoog.

prive

10/10

Ondanks dat niet alle apparatuur door hun geleverd was evengoed zeer fijn geholpen met heeeeeel veeeel gedult en duidelijke uitleg.

rustige zeeeer vriendelijke behandeling, geduldig en begrijpend dat niet iedereen technisch is,

Erik Overmars

10/10

Zeer positief

Goede website, perfecte help service.

J Post

10/10

Zeer goede ervaringen met OnlineCameraSchop. Correcte levering en deskundige ondersteuning.

Zeer correct en deskundig.

Vermaning ten Hoeve

9/10

Ben op 24-10-2019 in Diemen geweest bij OnlineCameraShop had een afspraak met Simon wij zijn daar geweest voor een nieuw Camera Set te kopen maar naar een goed gesprek met Simon bleek dat Simon... Ben op 24-10-2019 in Diemen geweest bij OnlineCameraShop had een afspraak met Simon wij zijn daar geweest voor een nieuw Camera Set te kopen maar naar een goed gesprek met Simon bleek dat Simon een veel betere oplossing had. en een stuk goedkoper.
en dat was een nieuwe Hikvision recorder die werd voor ons ter plaatse ingeregeld en onze telefoon werd in geregeld..
wat een vakman is die Simon. thuis gekomen aan gesloten en het werkte prima.

dat Simon een man is die er ook verstand van heeft wat hij verkoopt.
Simon Bedankt we blijven zeer zeker klant bij jou.

Sander van der Ende

7/10

Wij hebben bij dit bedrijf 2 camera's gekocht. De medewerkers hebben goed met ons meegedacht en kwamen zelf met een aanbieding, goedkopere optie aanzetten die beter bij ons past. Helaas bleek 1... Wij hebben bij dit bedrijf 2 camera's gekocht. De medewerkers hebben goed met ons meegedacht en kwamen zelf met een aanbieding, goedkopere optie aanzetten die beter bij ons past. Helaas bleek 1 camera niet bij bevestigd te kunnen worden. Onlinecamera heeft deze meteen retour genomen en geld teruggegeven. Allemaal zeer klantgericht.

Zeer klantgericht bedrijf, denkt mee!

Rob Van Beem

10/10

1 jaar geleden hier een compleet camerasysteem gekocht. Toen was ik al zeer tevreden over de service van dit bedrijf! Nu op zondag, door Danny gewoon kosteloos geholpen met een storing welke... 1 jaar geleden hier een compleet camerasysteem gekocht. Toen was ik al zeer tevreden over de service van dit bedrijf! Nu op zondag, door Danny gewoon kosteloos geholpen met een storing welke notabele mijn eigen fout was. Echt, wat een top service hier!! Danny jij bent een topper!!!!!

Een service waar geen bedrijf tegenop kan! Super service!