9.5 / 10
351 beoordelingen

351 Reviews

Roland

10/10

Ik was op zoek naar een c/cs mount adapter ring, maar de zoekmachine vond dit niet. Misschien een zwak punt van die zoekmachine, maar ik denk eerder dat het probleem ligt in het extreem uitgebreide... Ik was op zoek naar een c/cs mount adapter ring, maar de zoekmachine vond dit niet. Misschien een zwak punt van die zoekmachine, maar ik denk eerder dat het probleem ligt in het extreem uitgebreide assortiment van deze firma. Gelukkig is de oplossing simpel, stel je vraag per mail en je krijgt snel antwoord dat ze het artikel wel degelijk in voorraad hebben. Bellen en langs komen is ook een plezierige ervaring door de uiterst behulpzame en vriendelijke verkopers. Aanrader!

Groot assortiment, veel C-Mount lenzen geschikt voor Raspberry Pi HQ camera, goede service

Pedicuresalon Claudia

10/10

Super bedrijf, goede service en direct 1 op 1 contact. Zo zie je ze vaak niet meer!!!!

Denken mee en doen hun uiterste best om de klant tevreden te stellen.

Sjors

10/10

Na een bezoek aan de shop heb ik 4 Safire camera's gekocht en een AJAX alarm installatie. Het installeren van de camera's icm mijn Mac en Synology NAS verliep niet soepel, maar met de hulp van Danny... Na een bezoek aan de shop heb ik 4 Safire camera's gekocht en een AJAX alarm installatie. Het installeren van de camera's icm mijn Mac en Synology NAS verliep niet soepel, maar met de hulp van Danny hebben we het toch werkende gekregen. TOP service!

Zeer enthousiast team met veel kennis en goed gevoel voor service.

Prive

10/10

Wat een service heeft dit bedrijf, super geholpen zowel met het uitzoeken van de camera, dan wel met het installeren op afstand van de camera.

Dit zijn mensen die weten waar ze mee bezig zijn.
Danny nog maal's bedankt voor de super goede hulp met het installeren van mijn camera.

Leo Verberne

10/10

Na eindeloos teleurstellingen met diverse firma's nu het beste adres gevonden in OnlineCameraShop! Buitengewone service en vakmanschap maken dit tot een betrouwbaar en eerlijk bedrijf dat ik... Na eindeloos teleurstellingen met diverse firma's nu het beste adres gevonden in OnlineCameraShop! Buitengewone service en vakmanschap maken dit tot een betrouwbaar en eerlijk bedrijf dat ik nergens heb kunnen vinden en mij alleen maar vervullen met dankbaarheid voor hun waardevolle adviezen en hulpvaardigheid!
Voor mij bestaat er vanaf nu maar één betrouwbaar bedrijf en dat is OnlineCameraShop van Simon van Rooij. Klasse dat zich uit in woord en ook daad en die alle ellende met andere bedrijven doet vergeten! Camera nodig? Dit is het beste adres!

Service en eerlijkheid!

Ruud Okker

10/10

Zeer goed en hulpvaardig

Service bij een probleem met instellingen

René

10/10

Prima firma, vriendelijk aan de telefoon, hartelijk welkom om langs te komen (kwam goed uit, ik woon in de buurt). De aangeschafte camera bleek zo goed dat ik twee dagen later de rest ben gaan... Prima firma, vriendelijk aan de telefoon, hartelijk welkom om langs te komen (kwam goed uit, ik woon in de buurt). De aangeschafte camera bleek zo goed dat ik twee dagen later de rest ben gaan halen, dat leverde ook een leuke korting op. Op wat meer technische vragen had Simon het goede antwoord en zelfs de koffie smaakte perfect. Tot ziens heren !

Goede spullen, vriendelijk en ter zake kundig personeel.

Schijf grondboringen BV

7/10

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen via de site.

product werkt prima en de klantenservies was oke.

10/10

Verschillende malen hier gekocht en altijd een topservice! Doen ze goed!

Doen hun uiterste best om de klant een goede beleving te geven.

10/10

Ik heb hele positieve ervaringen met dit bedrijf. We hebben meerdere escaperoom pakketten afgenomen, waarbij ze het pakket vooraf ook al even goed instellen zodat de installatie zeer eenvoudig... Ik heb hele positieve ervaringen met dit bedrijf. We hebben meerdere escaperoom pakketten afgenomen, waarbij ze het pakket vooraf ook al even goed instellen zodat de installatie zeer eenvoudig wordt. Je kunt ze ook altijd even bellen voor extra advies. Leuke mensen!

Persoonlijk, kwalitatief, erg service gericht en weten ook echt wat ze verkopen. Ze kunnen op afstand zo het probleem inschatten en oplossen. Zeer waardevolle partner van ons bedrijf.