NuTestament

NuTestament Ook benieuwd naar feedback over de webshop NuTestament? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company899
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NuTestament met 8.9/10. Gebaseerd op 899 ervaringen.
Gebruiksvriendelijkheid website
Bezoek aan de notaris

Jan Peeters
Jan Peeters

Je kan (bijna) alles online regelen en je eigen testament uitprinten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed, heel snel, heel duidelijk!.

kaleveld
kaleveld

Goed.

Mathilde
Uitstekend (10/10)
Mathilde

Het is een fijne manier om je eerst te oriënteren, maar wat de doorslag geeft is toch wel de prijs!! Het scheelt honderden euro's vergeleken bij een "gewoon" notariskantoor.

Score voor NuTestament:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb alleen maar goede ervaringen te melden. alles is duidelijk en volkomen helder.

E
E

Goed.

R.E.P. Jansen
R.E.P. Jansen

Prijsvriendelijk, duidelijk en snel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Netjes, telefonischcontact gehad met medewerker, duidelijk antwoord op mijn vragen had.

walter
walter

Scherpe prijs. Duidelijke uitleg.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke uitleg. snelle afhandeling. ik had zelf geen vragen maar begreep later van de notaris dat voldoende kennis aanwezig is. scherpe prijs.

Gert Breij
Gert Breij

Je kunt de site makkelijk benaderen en in eigen tempo je testament opstellen. Anderzijds blijft door de herinneringsmail om de 2 a 3 weken de druk op de ketel en word je toch aangespoord om wat je je hebt voorgenpmen eindelijk eens af te maken. Door dat alles in begrijpelijke taal wordt uitgelegd en je het concept goed kunt bestuderen weet je waarvoor je tekent

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vond dat we zeer goed zijn geholpen voor een redelijke prijs..
vragen werden binnen redelijketermijn beantwoord en een kleine correctie werd vlot verwerkt.

Jan
Jan

makkelijk, concept zonder afspraak, regelen en lezen op een moment dat het jou schikt, duidelijke uitleg

Prima.

Nvt
Nvt

Snelheid en duidelijkheid

Snel en eenvoudig.

Marije
Voldoende (6/10)
Marije

Makkelijke website, met duidelijke uitleg van de notariële taal.

Reactie NuTestament:

Goedemiddag,
Dank voor je review. Ik ga dit (op anonieme basis) terugkoppelen met de notaris. Veel notarissen begrijpen niet dat een klant niet meer voor een akte wil betalen dan nodig is. Een maatwerk testament zou inhoudelijk niet anders zijn, wel 3 keer zo duur...(en voor de notaris dus leuker, want die verdient daar veel meer aan). Een notaris die gekozen heeft om met ons samen te werken moet dat begrijpen en daar niet zuur over doen.

Score voor NuTestament:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijke website. goed geholpen via e-mail en telefoon.

Bedrijfsinformatie

Iedereen moet zijn testament op kunnen stellen vinden wij. Daarom maken wij de drempel om je testament, samenlevingscontract en levenstestament te regelen zo laag mogelijk. Dat doen we door je goed te informeren over wat je kunt regelen, hoe je dat doet en waarom. En door je in de gelegenheid te stellen zelf je testament in concept op te stellen op het moment dat jou dat uitkomt en in je eigen tempo.

www.nutestament.nl

www.nulevenstestament.nl