Bezoek aan de notaris

Barry van Beers

Erg summier

Snelle afhandeling

Franz Bonsema

Mijn vriendin verzwakte te snel om naar de notaris te kunnen gaan en vroeg 900 euro om even langs te komen vanuit Amsterdam-zuid-oost naar de Pijp. Dat vonden wij afzetterij en zodoende is zij... Mijn vriendin verzwakte te snel om naar de notaris te kunnen gaan en vroeg 900 euro om even langs te komen vanuit Amsterdam-zuid-oost naar de Pijp. Dat vonden wij afzetterij en zodoende is zij zonder geldig testament gestorven.

299 mogen betalen voor het invullen van een formulier op de website en een kort bezoek aan de notaris ter ondertekening.

Reactie Nunotariaat:

Dat spijt ons zeer! Notarissen passeren via ons nooit op lokatie. Vandaar dat wij dit dossier volledig hebben terugbetaald. Wij wisten niet van de voorgestelde meerprijs en nemen dit op met de... Dat spijt ons zeer! Notarissen passeren via ons nooit op lokatie. Vandaar dat wij dit dossier volledig hebben terugbetaald. Wij wisten niet van de voorgestelde meerprijs en nemen dit op met de notaris. Want hoewel op locatie passeren een service van de notaris is, valt dat verkeerd door de meerprijs en dat is niet goed. Overigens is met spoed passeren in centrum Amsterdam voor deze tarieven wel heel gebruikelijk (wij vinden dat ook erg veel geld).

Juliette

Goede ervaring. Duidelijk en snel respons bij vragen. Prima.

Goede uitleg en vriendelijke ontvangst.

Kusters

Prima en snel geregeld. Niet te duur.

Snelle reactie

Audrey

Wij zijn heel tevreden over nunotariaat, we hadden prima contact en een duidelijk concept levenstestament.

Conny Hes

Kwalitatief goed, heldere info en vlotte service

De zorgvuldigheid, goede controle ingebouwd en heldere info op de website

G Fabius

Prima, helder en heel gemakkelijk

Eigenlijk alles wel. Duidelijk en als je een vraag hebt, krijg je heel snel antwoord

M

Ze positief, snel geregel. Hej fijn contact.

Snel en simpel

B.M.M.Sunnotel

Heel tevreden over de benadering en afhandeling.

Duidelijk doorgesproken.

Bert Bruins

Wij zijn zeer tevreden hoe het geheel is gegaan.

terugkoppelingen