Bezoek aan de notaris

Tel

Geweldig

Snelheid en duidelijk uitleg

Vermeulen

Afhandeling van mijn aanvraag is goed en snel naar wens gegaan

Goede digitale afhandeling.
Goede vraagstelling waardoor antwoorden en keuzes eenvoudig zijn,

Goos Elfrink

In een paar woorden: goed, snel en goedkoop. In 1 woord geweldig.

in een paar minuten maak je een standpunt testament en/of levenstestament. Meteen krijg je het concept wat je kan bekijken. Dan ook nog eens de prijs. Alles is inclusief.
We zijn 100% positief

Ferry Jongkind

Tot aan het passeren alles voor 100% oké

Goede parkeergelegenheid en vriendelijke ontvangst.

J.A.A.Hillebrink

Bijzonder goed.

Dat alles van te voren ingevuld kan worden.

Fonk

Afsluiten van twee testamenten, prima zo, gestandaardiseerd testament.

Prijs en uitleg op de website

Henk Barla

Goed en professioneel

Zakelijk en toch vriendelijk.

Van Dorst

Snelle reacties vanuit de backoffice, traag bij notaris zelf

nog geen ervaring mee

M. Ven

Prima service. We hadden een probleem met de keuze van de notaris. Dit is vlot en vriendelijk opgelost. Er zitten dus ook mensen achter de websites voor als dat nodig is. Vooral de ruime... Prima service. We hadden een probleem met de keuze van de notaris. Dit is vlot en vriendelijk opgelost. Er zitten dus ook mensen achter de websites voor als dat nodig is. Vooral de ruime mogelijkheid om te mogen afzeggen gaf rust. Wel moet je zelf goed weten waar je mee bezig bent. Dus beslist zelf een boekje lezen (Consumentenbond!), googlelen en nadenken over wat je in je eigen situatie nodig hebt. Maar dat is natuurlijk altijd goed!
Het lijkt me wel dat er misschien mensen zijn voor wie het moeilijk is zich goed te oriënteren en zelf alles te begrijpen. Dan lijkt het me toch wat wringen met de zorgplicht van een notaris om redelijk "blind" iemand een akte te bezorgen.

Mogen annuleren.