Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Gijsbert van Noordennen

Coby

Prima. Gemakkelijk te regelen en snel contact met een notaris. Ook de prijs is laag!

Snelle behandeling.

lex

Plus: Toegankelijke website, gunstige prijzen, vlotte reactie op vragen, snelle reactie van de notaris.
Min: Mogelijkheid voor opname kleinkinderen in testament(ivm. fiscale vrijstellingen)...

zie boven

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. Het kleinkindlegaat wordt door NuNotariaat tegen meerprijs (meestal 75 euro) aangeboden. Deze clausule behoeft extra uitleg van de notaris en moet ook niet standaard door iedereen zomaar worden opgenomen in de akte. Liquiditeit van het vermogen is erg belangrijk. Daarbij gaat het ten koste van de kindsdelen en is combinatie met bewind (bij minderjarige kleinkinderen) ook soms gewenst. Kortom, het kan via NuNotariaat, maar wel via de notaris als een extra clausule (tegen een overigens) relatief zeer lage meerprijs.

Marieken Selderijk
NuNotariaat

Jos

Prima geregeld, alleen de aangewezen notaris was een afknapper. Absoluut niet klantvriendelijk, vragen werden moeizaam beantwoord. Wij hadden het gevoel van "snel tekenen en wegwezen want ik heb...

Wacht ik nog even mee.

Jan Sandman

Lekker makkelijk

Snel, makkelijk, zonder franje, to the point

Henk

Alles goed verzorgd. Duidelijke informatie en steeds aangegeven om bij vragen contact op te nemen .Transparant.
Voor ons conform onze wensen.

Goed testament voor standaard situaties.
Zeer kosten vriendelijk.

Gerrie

Duidelijke web site met mogelijkheden om snel en goedkoop testamenten op te stellen.

Prijs en mogenlijkheden

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg en goed advies

Dat alles goed en duidelijk wordt uit gelegd en dat het concept niet in rap tempo woord voor gelezen.

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg en goed advies