Bezoek aan de notaris

Jan

Prima, gemakkelijk en snel

Heldere uitleg, Gemakkelijk alles te regelen, Snel klaar

Joop

Goede ervaring geweest! Heldere informatie.
Bij de notaris werd ruim de tijd voor ons genomen en kregen wij ook hier weer duidelijk informatie.

Zie boven

Hans Mieog

Uitstekend geregeld, wij zijn zeer tevreden. Antwoord geven op de vragen over euthanasie en behandelverbod is lastig. Een betere vraagstelling geeft minder keuzestress.
Digitaal zou het ook...

De prijs, het gesprek / uitleg bij notaris, voorgestelde verdere service van de notaris

Jihn

Zeer positief, jammer dat je volgens instructies eerst moet betalen om de concept documenten te kunnen inzien.
Na contact via mail is er van alles mogelijk en is alles wat ik wilde volledig...

Zie boven

Reactie Nunotariaat:

Goedemiddag,

Het klopt dat u vooraf betaalt. Maar daarna kunt u altijd annuleren en krijgt u uw geld terug, ongeacht de reden. Dit is de wijze waarop ons systeem efficient kan werken en wij het testament ook voor zo weinig kunnen aanbieden. Dank voor uw complimenten.

w.f.hendrikse

Uitstekend, onzer notaris had zich goed verdiept in de standaard tekst en t.a.v. medische aangelegenheden een constructieve verbetering op uw paragraaf Behandelverbod.
Inhoudelijk een breder...

Een goede zaak dat het Notariaat & Gezondheidheids zorg tot een dokument zijn gekomen, die alle betrokken kan dienen!

Louise Schouten

Goede ervaring, duidelijke website

Goed online te vinden, duidelijke website, snel contact gekregen na een vraag van mijn kant na het invullen van het contactformulier

Peter

Uitstekend

Snelheid en dienstverlening

Rob

Vriendelijke en snelle afhandeling. Zeer deskundig.

Makkelijk, snel voor een recht toe recht aan testament en levenstestament.

Jacqueline

Het regelen van het vernieuwen van onze testamenten en het opstellen van levenstestamenten hebben wij geregeld via NuNotariaat. Vorig jaar een voorlichtingsavond hierover gehad bij een andere...

Sterke punten van NuNotariaat zijn dat alles op de website duidelijk en in begrijpelijke taal wordt uitgelegd. Ook de kosten voor het regelen van de testamenten maakt dat het een zeer sterk punt is van dit bedrijf.

Dion Joosten

Bijzonder tevreden.

Korte lijnen en goede duidelijke uitleg