Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Bas

Goedkoop en rechtsgeldig

Notaris Damsté

Ik had niet gedacht dat dit alles zo goed en snel kon verlopen. De informatie kwam snel. Je moet ff door de droge stof heen waarna je aan de slag kunt via de computer. Daarna via de telefoon alles... Ik had niet gedacht dat dit alles zo goed en snel kon verlopen. De informatie kwam snel. Je moet ff door de droge stof heen waarna je aan de slag kunt via de computer. Daarna via de telefoon alles met de notaris doorgelopen en eventuele veranderingen aangebracht nav tips. Ook in coronatijd na enkele dagen de handtekeningen gezet en klaas is Kees zogezegd.
Als je niet teveel noten op zang hebt is dit een hele prettige manier om uw testament op te laten maken.

Vanuit huis de zaak regelen en 1 x naar de Notaris voor tekening. En natuurlijk de prijs.

Jan Isken

Simpel en duidelijk

Duidelijkheid

Ralf

Zeer Goed

Prijs. Overzichtelijk online systeem. Snel.

Gaat niemand wat aan

Uitstekend

Uitleg over de inhoud en consequenties

Pot

Goede ervaring. Makkelijk in te vullen via internet en begrijpelijke uitleg erbij.

Makkelijk thuis te regelen en bij de notaris werd er ook ook nog heel goed alles doorgesproken. Dus niet even snel je handtekening zetten en weer naar huis. Alleen maar complimenten.

Marissa

Snelle handeling, snel het contract binnen en kunnen ondertekenen

De snelheid waarmee het kan gaan.

nikki

snel contact opgenomen met ons na een mail, duidelijk uitleg

Jan Janssen

Helder, goed en snel geregeld tegen een acceptabele prijs.

Begrijpelijk en gebruikervriendelijk

C.A. 't Hart en J. 't Hart - Hameeteman

Goede en klantvriendelijke benadering. Waarbij duidelijk de mogelijkheden worden uiteengezet.

Wij werden op tijd benaderd om een passende afspraak te maken voor het passeren van de aktes. Ook de manier van uitleg en doornemen van de aktes werd zorgvuldig en rustig gedaan door mr. I.C.J.M... Wij werden op tijd benaderd om een passende afspraak te maken voor het passeren van de aktes. Ook de manier van uitleg en doornemen van de aktes werd zorgvuldig en rustig gedaan door mr. I.C.J.M Eekman-van der Wee.