Bezoek aan de notaris

Rietbergen

Prima, snelle reacties.

Snel en voordelig

Steve van der Lek

Prima, eenvoudige interface. Alleen niet voor ouderen geschikt. Wel handig om expliciet te vermelden dat alleen de persoon voor wie het opgesteld is, bij het tekenproces aanwezig mag zijn. Een... Prima, eenvoudige interface. Alleen niet voor ouderen geschikt. Wel handig om expliciet te vermelden dat alleen de persoon voor wie het opgesteld is, bij het tekenproces aanwezig mag zijn. Een wassen neus natuurlijk, want het is samen opgesteld.

Toegankelijk

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. NuNotariaat is uitstekend geschikt voor oudere mensen die met internet kunnen werken. Als mensen geheel niet thuis zijn op internet, dan is online regelen echter niet geschikt.... Dank voor uw review. NuNotariaat is uitstekend geschikt voor oudere mensen die met internet kunnen werken. Als mensen geheel niet thuis zijn op internet, dan is online regelen echter niet geschikt. Onze ervaring is dat heel veel oudere mensen online goed thuis zijn en probleemloos hun akte via NuNotariaat kunnen regelen.
Marieken Selderijk

Zwartjens

De tekst en uitleg is heel duidelijk van de door ons benodigde documenten. Een extra telefoontje of email ondersteuning hadden we niet nodig.

Heldere uitleg. Geen onnodige reminders om de vaart erin te houden. Goed geprijsd.

Willem

Ging allemaal supersnel

Redering

Ik vond het positief in uitleg en netjes behandeld.

Uitleg en niet zo duur

Overmeer

Vriendelijk en goed geĆÆnformeerd over het voor mij door hen opgestelde levenstestament.

Duidelijkheid.

Albers

Het maken van het levenstestament is online snel geregeld .

De uitleg die we daar kregen van de kandidaat-notaris.

van Belzen

Prima en keurig bedrijf

Prima voorlichting en communicatie

Eric

Zoals het hoort

Max Middelburg

Positief. Prima, maar basis communicatie.

Goedkoop. Betrouwbaar. Professioneel.