Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Ton Dalmeijer

Wij hebben zowel een levenstestament als een testament via Nunotariaat afgesloten. We waren bang dat het bij de notaris er koeltjes aan toe zou gaan omdat het immers toch een vorm van concurrentie... Wij hebben zowel een levenstestament als een testament via Nunotariaat afgesloten. We waren bang dat het bij de notaris er koeltjes aan toe zou gaan omdat het immers toch een vorm van concurrentie is, maar onze ervaring met de notaris was zeer positief.
Vriendelijk, meedenkend en niet afwijzend ten opzichte van het min of meer standaard testament.
Kan niet beoordelen of het rechtstreeks bij de notaris een ander (levens)testament had opgeleverd.

zeer simpel om in te vullen, genbruiksvriendelijk

Verhoeckx

De Maat notaris is een Amateuristisch zooitje ongeregeld.
De Maat notaris is een Amateuristisch zooitje ongeregeld.
Ik ging voor 2 aktes, was keurig 3 minuten voor m'n afspraak aanwezig en moest even wachten. Na 25 minuten had de notaris eindelijk tijd voor me. Er was niemand voor me, ze was gewoon met andere dingen bezig. Na het behandelen van de eerste akte heeft ze afscheid van me genomen. De 2e akte was ze totaal vergeten. Daar moest ik een andere keer voor terugkomen. Weer 80 km op en neer. Weer keurig op tijd aanwezig. Weer niemand voor me, maar toch moest ik weer 15 minuten wachten, omdat de notaris nog met andere zaken bezig was.
Dit kantoor is een ongeorganiseerde en amateuristische bende!

Reactie Nunotariaat:

Onze oprechte excuses. Ik ben dit bij de notaris nagegaan. Zij hadden inderdaad uw tweede boeking voor het levenstestament, die pas op tweede kerstdag binnenkwam, nog niet gereed. Voor uw eerder... Onze oprechte excuses. Ik ben dit bij de notaris nagegaan. Zij hadden inderdaad uw tweede boeking voor het levenstestament, die pas op tweede kerstdag binnenkwam, nog niet gereed. Voor uw eerder (begin december) binnengekomen eerste boeking was op 30 december de afspraak ingepland. De latere boeking heeft de notaris over het hoofd gezien. U moest daardoor nu nog een keer extra terugkomen om te tekenen. Vervelend dat dit zo is gegaan. Ook namens de notaris excuses voor deze gang van zaken.
Marieken Selderijk
Oprichter

Koos Stolk

Uitstekende ervaringen opgedaan met NuNotariaat. Alle vooraf gerezen vragen werden omgaand en afdoende beantwoord

De notaris zette de inhoud van de (langstlevende)testamenten en de levenstestamenten in heldere taal uiteen en nam daar alle tijd voor.

maroesja van oeveren

Onze ontmoeting was erg kort,ik heb een belangrijke vraag niet gesteld,jammer

geen mening

Kimsma

Goed programma met duidelijke kernen waar aandacht aan moet worden besteed, met een tijdpad indeling van verschillende momenten die erg functioneel is en consument gericht. Eventuele aanvullingen... Goed programma met duidelijke kernen waar aandacht aan moet worden besteed, met een tijdpad indeling van verschillende momenten die erg functioneel is en consument gericht. Eventuele aanvullingen achteraf: onduidelijk is hoe deze moeten verwerkt en met welke stappen.

volledigheid.

SV Nan

Kort maar duidelijk

kort maar krachtig

JWM van Rooij

Alles verloopt vlot en eenvoudig

Simpel en goedkoper

Marjolein

Als je een standaard testament wilt kun je dit prima laten doen bij Nunotariaat. Zelfs kleine toevoegingen die niet standaard zijn is tegen betaling mogelijk

Als je een standaard testament voldoende is kun je dit prima regelen bij Nunotariaat. Scheelt veel geld en tijd