Bezoek aan de notaris

A. J. M. van Vught

Perfect

Heldere uitleg

Rob Brader

Voor een "eenvoudig" testament een perfecte oplossing tegen een scherpe prijs. Duidelijk en eenvoudig in te vullen.

Prijs en notaris in de buurt.

Notaris dr. Droge

Alles ging perfect. Vooraf goede informatie en aanbevelingen, zodat bij de notaris alles probleemloos verliep

Zoveel mogelijk online te regelen

Schepers

Makkelijk, begrijpend en relatief goedkoop

Overzichtelijk, duidelijk

Hannewijk

Omdat de gewenste optie niet werd aangeboden, moeten we alles opnieuw aanvragen en krijgen we daar extra kosten voor.

Nog niet gevonden

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. Samengestelde gezinnen hebben helaas maatwerk nodig, ziet u onze voorwaarden-check. Dat de notaris de akte tegen meerprijs wilde aanpassen is ongebruikelijk. U heeft hier voor... Dank voor uw review. Samengestelde gezinnen hebben helaas maatwerk nodig, ziet u onze voorwaarden-check. Dat de notaris de akte tegen meerprijs wilde aanpassen is ongebruikelijk. U heeft hier voor gekozen omdat u ook niet wilde annuleren (geld terug).
Marieken Selderijk

Jan G

Twee gelijke standaard testamenten Duidelijke website, snelle en goede ter zake kundige reactie(s) Goede prijs kwaliteits verhouding. Alles naar wens.

Zakelijk, goede website voor standaard testament. Doet wat we beloven. Beveel Nunotariaat.nl en Nutestament.nl van harte aan

nvt

duidelijke uitleg

J.J.v.d.Berge

Ben er niet echt enthousiast over, de concepten kloppen soms niet qua tekst en een leek kan dat onmogelijk beoordelen of het correct is. Ik had een standaard tekst en de notaris moest er nog... Ben er niet echt enthousiast over, de concepten kloppen soms niet qua tekst en een leek kan dat onmogelijk beoordelen of het correct is. Ik had een standaard tekst en de notaris moest er nog allerlei wijzigingen in aanbrengen omdat het gewoon niet goed was. TIP, controleer de concepten die op de website staan regelmatig en controleer ook of het antwoord op de vragen goed corresponderen met de tekst.

Alberts

Buitengewoon prettig

Zeer snelle reactie op vragen via e-mail

Fred

Bijzonder eenvoudig en goed

Het gemak van het thuis beantwoorden van de vragen, bijzonder snelle respons op vragen, duidelijk volgens het stappenplan alles verwerkt.