Bezoek aan de notaris

Telgenhof

Heel prettig

Geduldige en duidelijke uitleg

Engelhart

Na lang wikken en wegen toch naar Nunotariaat gegaan. Wij zijn immers het statistisch “familie doorsnee” gezin.
Dus voor ons waren deze” standaard” testamenten effectief. Er waren geen...
Dus voor ons waren deze” standaard” testamenten effectief. Er waren geen bijzonderheden die persoonlijk advies vereisten.
Uiteindelijk bepaalde de aantrekkelijke prijs het besluit.

Zie boven

N

Algemene ervaring met het online mak een van het testament is overwegend positief. Goede budget optie voor de een regulier testament, extra opties zijn wel wat beperkt (niet mogelijk om iemand... Algemene ervaring met het online mak een van het testament is overwegend positief. Goede budget optie voor de een regulier testament, extra opties zijn wel wat beperkt (niet mogelijk om iemand expliciet te onterven en kinderen van overleden erfgenamen erven niet automatisch van de erflater).
Algemene ervaring op basis van bezoek aan de notaris was erg positief. Vriendelijk iemand en dacht goed mee. De notaris bood aan om (zonder extra kosten) uiteindelijk alsnog expliciet in het testament op te nemen dat een bepaald familielid is onterfd.

Goed prijs en eenvoudig te regelen online.

Jo Damoiseaux

Duidelijke website en keuzemenu, en zoals later bleek vlotte communicatie per mail.

Voor standaard testamenten zonder poespas zeer geschikt

L Wouters

Alles vlot afgehandeld

X

Goede en begrijpbare uitleg. Voorbeelden en adviezen zijn handig en duidelijk.

Brengt notariaat dichter bij de mensen.

Rob Arends

Notaris zelf was prima, legde zaken goed uit. Maar ondanks dat we een kwartier voor tijd er waren, kregen we de gehele tijd geen drinken aangeboden. Bij de receptie zei 1 persoon gedag maar de ander... Notaris zelf was prima, legde zaken goed uit. Maar ondanks dat we een kwartier voor tijd er waren, kregen we de gehele tijd geen drinken aangeboden. Bij de receptie zei 1 persoon gedag maar de ander reageerde niet . Idem toen we in de gang wachten zeiden twee medewerkers wel gedacht en een ander negeerde ons.

Notaris zelf was vriendelijk en attent.

XTA

Simpel proces