Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Goed en snel

Snel en betaalbaar

kuipers

Slecht, de in de checklist genoemde persoonlijke zien kon niet worden toegevoegd. In mailwisseling werd gemeld dat de checklist niet juist was en veranderd zou worden. Niet dus

Eenvoudig en goedkoop, maar niet geschikt voor persoonlijke wensen

Reactie Nunotariaat:

Geachte heer Kuipers,
Geachte heer Kuipers,
De checklist in onze kennisbank geeft alle items weer die mogelijkerwijs in een levenstestament geregeld zouden kunnen worden. Juist om klanten volledig te informeren. Dat wil niet zeggen dat u bij ons ook alles kunt opnemen in de akte. U wilde een toezichthouder aanstellen die toezicht houdt op uw kinderen. Dat is een regeling die wij niet aanbieden. Daar is geen vraag naar en onze notarissen willen daar over adviseren. Wij hebben de checklist nagekeken, aanpassen was niet nodig omdat het een algemene checklist is, die niet enkel aangeeft wat wij aanbieden. De bedoeling isjuist om mensen volledig en eerlijk te informeren over alle mogelijkheden. Ook over mogelijke regelingen die wij niet aanbieden.
Marieken Selderijk

Valérie N

Fijn dat dit soort zaken (Samenlevingscontracten en testamenten) online in gang gezet kunnen worden. Het beantwoorde de vragen die we hadden prima. Ik vond het een klein beetje verwarrend dat er... Fijn dat dit soort zaken (Samenlevingscontracten en testamenten) online in gang gezet kunnen worden. Het beantwoorde de vragen die we hadden prima. Ik vond het een klein beetje verwarrend dat er uiteindelijke losse communicatie tussen de notaris en NUnotariaat was met instructies. Uiteindelijk is t allemaal goedgekomen

Het feit dat je je zo zelf goed kan inlezen en dus mega goed voorbereid bent op de afspraak met de notaris

Kraan

Gebruiksvriendelijk en snel

Snelle en vriendelijke communicatie

Anna & Wil Weerd

Op het spoor gezet door vrienden én daarna overtuigd van de noodzaak van een Levens Testament (LT) hebben we op grond van kostenbesparing ons verdiept in het aanbod van NuNotariaat (NN). Op de site... Op het spoor gezet door vrienden én daarna overtuigd van de noodzaak van een Levens Testament (LT) hebben we op grond van kostenbesparing ons verdiept in het aanbod van NuNotariaat (NN). Op de site van NN staat duidelijke en voldoende informatie over het waarom en het hoe je een LT kunt regelen. Stap voor stap loop je door de procedure heen: heldere taal, toelichting bij bepaalde begrippen, duidelijke controle, eventueel een stapje terug, en vooral een prima voorbeeld van het eindproduct met gearceerde velden zonder dat de namen er bij ingevuld zijn. Na alle controles waar met nadruk gewezen wordt op de juiste namen vanuit het paspoort, verricht je de betaling. Daarna ontvang je de volledige concept-akten zoals ze ook bij de notaris terecht komen. Nogmaals de vraag van NN: kloppen de namen? Zo niet dan zijn er ter plekke bij de notaris extra kosten aan verbonden om een en ander te wijzigen. Tenslotte wacht de afhandeling bij de notaris: binnen enkele dagen kwam er een telefoontje van het notariskantoor voor het maken van een afspraak. Eenmaal op het kantoor is het op hoofdlijnen doornemen van de akten, het voorlezen van het eerste én laatste deel van de akte(n) en ter voltooiing de handtekeningen: 2 notariële akten voor de prijs van € 375! Goed geregeld dus!!!

Duidelijk, overzichtelijk, concept akte (ook als voorbeeld), vlot geregeld, veel aandacht voor de controle van de namen!

vriendelijk

Fred

Vlug geregeld en duidelijke uitleg

Het kostenplaatje

Rijen

Goed en duidelijk

Goed duidelijk van opzet

Klant uit Noord Holland

NuNotariaat heeft zijn zaakjes voor elkaar.

NuNotariaat geeft antwoord op al je vragen zodat deze lastige materie inzichtelijk wordt.

Broekema notaris

Goed geholpen