Bezoek aan de notaris

Scholten

Digitaal

Hans Havermans

Zeer goed

Nam de tijd en een heldere uitleg

Fam. van Berchum

Over NuNotariaat heb ik alleen maar pluspunten. Duidelijke en praktische uitleg met veel achtergrondinformatie, gemakkelijk te downloaden; uitdraai met de ingevulde gegevens is een pré etc. . De... Over NuNotariaat heb ik alleen maar pluspunten. Duidelijke en praktische uitleg met veel achtergrondinformatie, gemakkelijk te downloaden; uitdraai met de ingevulde gegevens is een pré etc. . De communicatie was prettig en duidelijk. In één woord: aan te bevelen!

Door omstandigheden is het tekenen van het Testament enkele keren uitgesteld. Vorige week is de notaris bij ons thuis geweest voor het ondertekenen van het testament. De contacten met het kantoor... Door omstandigheden is het tekenen van het Testament enkele keren uitgesteld. Vorige week is de notaris bij ons thuis geweest voor het ondertekenen van het testament. De contacten met het kantoor waren erg goed, ook het maken van een nieuwe afspraak was geen probleem. Aan te bevelen.

Reactie Nunotariaat:

Dank u wel familie van Berchum.
Deze service van notaris Van der Veer in Rumpt is ook wel uitzonderlijk goed. Fijn!
Marieken Selderijk
NuNotariaat

Hans Janssens

Helemaal top!

Alles van te voren online kunnen regelen, snelle toezending van het
concept-testament, lage kosten

Els Sloot

Het opmaken van een samenlevingscontract en de testamenten ging heel makkelijk. Telefonisch ook goed bereikbaar. En een stuk goedkoper dan de andere vergelijkbare diensten.

Duidelijk, zeer klantvriendelijk en binne 2 dagen de officiële stukken binnen.

Reactie Nunotariaat:

Dank u wel!
Marieken Selderijk
NuNotariaat

Blotevogel

Je wordt gelijk op je gemak gesteld en de notaris is heel duidelijk in zijn uitleg over bet testament

Vriendelijk , beleefd , voelt je op je gemak

Peter

Duidelijk, snel en prettig geregeld

Duidelijke uitleg bij punten, heldere proces uitleg en scherp geprijsd

Roelof Bruggink

Correct en duidelijk

Communicatie

van Dongen

Goed snel en persoonlijk

Gemak en snelheid

Gerrie Hermsen

Zeer positief, leuk gesprek gehad, notaris had genoeg tijd voor ons.

Tijd, vriendelijkheid, bereikbaarheid