Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

HLA Bol

Uitgebreid en duidelijk voorgelicht

Op je gemak zelf kiezen. Goede uitleg. Kosten.

J. Jansen

Uitstekend

Snel en goed getegeld

Loek Winter, prive

We zijn heel blij met NuNotariaat. Het sprak ons aan, dat we in alle rust alles konden lezen en invullen. We konden ook enkele kleine dingen veranderen zoals de naam van een erfgenaam en een vraag... We zijn heel blij met NuNotariaat. Het sprak ons aan, dat we in alle rust alles konden lezen en invullen. We konden ook enkele kleine dingen veranderen zoals de naam van een erfgenaam en een vraag die we eerst niet goed hadden begrepen. Gelukkig werd daar niet moeilijk over gedaan.

Heel vriendelijke mensen. Er was een receptioniste, die ons heel fijn de weg wees naar onze plaats. De notaris was super: Hr. A. Hanser. Hij nam het geheel met ons door en legde alles nog eens goed... Heel vriendelijke mensen. Er was een receptioniste, die ons heel fijn de weg wees naar onze plaats. De notaris was super: Hr. A. Hanser. Hij nam het geheel met ons door en legde alles nog eens goed uit. Er was iets wat toch veranderd moest woorden, vond hij en dat bracht hij naar het kantoor en kreeg het per omgaande weer terug.
Ook legde hij uit dat alles goed gepoetst was, pennen en plek. We hoefden ons geen zorgen te maken. Coronaveilig allemaal.
Het was rustig en we waren helemaal op ons gemak.

Reactie Nunotariaat:

Dank u wel! We worden zo blij van blije klanten!
Marieken Selderijk

Ad Bastiaansen

Duidelijk en eenvoudig in te vullen je moet het wel zelf goed controleren of alles direct ingevoerd is dat dat doet de notaris niet

Eenvoud

Johanna Weideman

Uitstekend.

Simpel te regelen via internet, daardoor lagere kosten.

Ans Hage

Prijs

JFK48 Bodegraven

Prima geregeld: snel, efficiënt en relatief voordelig

Het invullen en betalen ging prima; de refund ook netjes ontvangen.

Paul Snep

Alles duidelijk en snel afgehandeld.

Snel en efficiënte afspraak. Kort maar bondig.

A.Joosen

Prima service en snelle reacties op mijn vragen. Tevens via internet prima uitleg.

Snelle acties en reacties.
Prima digitale uitleg over de verschillende testamenten.

J de Bruijne

Goed bereikbaar en snelle reactie met duidelijke uitleg

duidelijke uiteenzetting van de diverse onderwerpen in combinatie met een snelle reactie op de mails geeft vertrouwen in een goede afwikkeling