NKC

Jonnb

Een eerste matige kennismaking

Reviewtitel:

Op zich een beetje verwarrend, Temeer dat de omdat je niet vrij keuze kunt maken, waar je de schade zelf wilt laten maken. Ik begrijp wel NKC afspraken maken mat reparateurs, maar daarmee de... Op zich een beetje verwarrend, Temeer dat de omdat je niet vrij keuze kunt maken, waar je de schade zelf wilt laten maken. Ik begrijp wel NKC afspraken maken mat reparateurs, maar daarmee de vrijekeuze beperkt. Of dit nu te maken met zaken die mijn niet bekent, maar dat het te maken heeft met eigen bijdrage.

Seph Braun

Uw passie goed verzekerd !

Reviewtitel:

Prima afhandeling , duidelijk, inzichtelijk en transparant !

Elisabeth

Geen gedoe, zonder problemen opgelost.

Reviewtitel:

Goede service en klant vriendelijk.

F. Wijngaards

De ideale camperverzekering

Reviewtitel:

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met de NKC verzekeringen

F.A. Linde

Ziek zijn in het buitenland

Reviewtitel:

Zeer vlotte afhandeling van mijn ziektekosten in Portugal.
Super tevreden.

sabina

Kleine schade , veel rompslomp

Reviewtitel:

Kan beter door mail in “goed” nederlands en uitleg waarom.

W.Westbroek

Traag en onzorgvuldig in de afwikkeling

Reviewtitel:

Tot de schade melding goed. Het duurt ook altijd 4 tot 5 werkdagen tot reactie. Na melding moest ik na maanden zelf bellen over hoe en wat.

Alert Oosting

Te veel veranderingen tijdens de rit

Reviewtitel:

een paar maand na de vorige schade opnieuw naar de garage voor nieuwe schade (dezelfde garage natuurlijk want hier waren we de vorige maal expliciet heen gezonden als de NKC garage in onze... een paar maand na de vorige schade opnieuw naar de garage voor nieuwe schade (dezelfde garage natuurlijk want hier waren we de vorige maal expliciet heen gezonden als de NKC garage in onze buurt).

Na de reparatie bleek dit niet de goede inzet te zijn en waren de kosten duizenden euros hoger voor mij door deze blijkbaar nu verkeerde garage keuze.

Turfhuis

Onbegrijpelijke eigen risico verhoging

Reviewtitel:

Het staat in de voorwaarden bij NKC dat het eigen risico verhoogd wordt als niet bij een door hen aangewezen herstelbedrijf de schade wordt afgehandeld. Bij het afsluiten denk je daar niet over na.... Het staat in de voorwaarden bij NKC dat het eigen risico verhoogd wordt als niet bij een door hen aangewezen herstelbedrijf de schade wordt afgehandeld. Bij het afsluiten denk je daar niet over na. Als je het overkomt mag je blij zijn als er één kort bij je in de buurt zit. Er was zelfs een aangewezen bedrijf die alleen maar eigen klanten wilde helpen. Doordat ik weinig keus had, was ik aangewezen op één bedrijf, die zo bleek het erg druk had, omdat hij de enige in de buurt was en daardoor de wachttijd erg lang was. Mijn eigen dealer wilde zich aanmelden als schadeherstelbedrijf, maar kreeg geen toestemming. Kortom, wil je snel weer op weg met je camper, dan kost het je een behoorlijk verhoogd bedrag van het eigen risico. Al met al een voor mij slechte ervaring.