NKC

P. v. G.

Hoewel mij beloofd is dat ik mijn schadevrije jaren van mijn auto voor miin camper mocht inzetten, wordt nu toch de korting niet doorberekend. De polis van mijn auto is wel bij NKC in bezit. I.p.v.... Hoewel mij beloofd is dat ik mijn schadevrije jaren van mijn auto voor miin camper mocht inzetten, wordt nu toch de korting niet doorberekend. De polis van mijn auto is wel bij NKC in bezit. I.p.v. €95,00 per maand moet ik nu €330,00 betalen. Communicatie gebeurt via NKC portaal. Dit gaat moeizaam en duurt lang. Ik ben erg ontevreden over de gang van zaken.

Schadevrije jaren

Jp van Dijk

Wij proberen al maanden vis de mail en telefoon dit bedrijf te bereiken
Daar ik Asbest kanker heb wil ik mijn abonnement opzeggen.
Gaat niet lukken, kunnen ze nog een jaar abonnement in...
Wij proberen al maanden vis de mail en telefoon dit bedrijf te bereiken
Daar ik Asbest kanker heb wil ik mijn abonnement opzeggen.
Gaat niet lukken, kunnen ze nog een jaar abonnement in rekening brengen, triest om zo met leden om te gaan

Per Telefoon niet te bereiken

Michel Nijhuis

Een aantal jaar terug hebben wij een camper gekocht en dus zoals velen ook lid geworden van de NKC.

1 telefoontje en het lidmaatschap was rond,in mei 2023 hebben wij onze camper verkocht en kwam er ook een einde aan onze kampeeruitjes.

Wij hebben de NKC gebeld met de vraag ons lidmaatschap op te zeggen,dat was geen probleem echter moesten wij wel het volle jaar betalen en zou het abbonement de laatste dag van 2023 eindigen.
Om zeker van onze opzegging te zijn,er toch maar even een korte opzegbrief aan gewaagd en deze zomer 2023 naar de NKC verzonden.

Wij hadden de indruk dat we onze zaken hiermee naar behoren afgehandeld hadden,
Later nogmaals even gebeld of er een mogelijkheid was om ons uit het systeem te halen ,want elke maand kregen wij nog het NKC blad welke direct bij de oude kranten ging.

Maargoed om een heel lang verhaal kort te maken,zomer 2023 mondeling en schriftelijk opgezegd,wij kregen pas een herinnering dat wij nog niet voor 2024 betaald hadden,ik was verbaasd want we hadden toch ruim een half jaar ons lidmaatschap opgezegd.
Nee hoor er bleek niks opgezegd,we hadden geen telefonisch contact gehad en hadden ook geen opzegbrief naar de NKC verzonden, aldus een NKC medewerker.

Nogmaals duidelijk aangegeven dat wij dit wel gedaan hadden,ze vroeg om bewijs van de brief,een copy of een foto en die had ik natuurlijk niet,ik vroeg vervolgens om bewijs dat zij kon bewijzen dat wij nooit telefonisch en schriftelijk contact hadden gehad over de opzegging,ze was hier niet van gecharmeerd.

Wij kunnen niet bewijzen dat we 3 maal contact met de NKC hebben gehad over onze opzegging en hebben ook geen copy van de brief,er wordt ontkend door de NKC dat wij schriftelijk op konden zeggen dan kon alleen per mail.

We moeten nu gewoon nog een jaar betalen, krijgen nog een jaar het boekje en zijn nog tot eind 2024 lid.
Ik heb vervolgens gevraagd hoe wij dan dus ons lidmaatschap kunnen beëindigen,als zowel mondeling als schriftelijk contact niet verwerkt wordt.

We moesten de app van de NKC maar downloaden en via de app afmelden.
Dat dus maar gedaan,en ja hoor binnen een minuut een bevestiging dan we geen lid meer waren.

Maar we moeten dus nog wel een heel jaar betalen voor een lidmaatschap waar we al 7 maanden van af proberen te komen.

Wegens gezondheidsredenen hebben wij onze camper verkocht,wij gaan ooit weer kamperen maar worden dan absoluut geen lid meer van de NKC ,deze heeft ons nu honderden euros gekost en wat hebben er daadwerkelijk voor terug gehad,een hoop ellende en wellis nietis spelletjes aan de telefoon met de NKC medewerkers.

Onze ervaren,binnen luttele minuten ben je lid ,maar om van het lidmaatschap af te komen is het een bak ellende.

Opzeggen is een drama.

Ontevreden klant

Wat een beroerde organisatie is dit zeg. Ik zou 0 sterren willen geven maar dat kan niet. Buitengewoon hardvochtig en onredelijk optreden rondom miscommunicatie over schadevrije jaren van mijn... Wat een beroerde organisatie is dit zeg. Ik zou 0 sterren willen geven maar dat kan niet. Buitengewoon hardvochtig en onredelijk optreden rondom miscommunicatie over schadevrije jaren van mijn personenauto. Dit heeft me honderden euro's gekost en NKC toont geen enkel begrip. Ik heb er geen vertrouwen in dat deze mensen mij goed bijstaan mocht ik schade of pech hebben.

Reviewtitel:

Niet doen. Buitengewoon hardvochtig en onredelijk

Cees v.d. Boogaard

Ze sturen 's avonds een factuur, mag wel opzeggen maar je moet voor het hele jaar 2024 toch betalen. schandalig. dus betalen voor het hele jaar en je krijgt er niks meer voor. dat ruikt naar... Ze sturen 's avonds een factuur, mag wel opzeggen maar je moet voor het hele jaar 2024 toch betalen. schandalig. dus betalen voor het hele jaar en je krijgt er niks meer voor. dat ruikt naar .........

opzeggen NKC lidmaatschap.

Ioanna

Waardeloze verzekering. NKC belooft dingen die ze niet kunnen nakomen; zoals dat bij pech als je camper niet gerepareerd kan worden binnen 2 dagen dat ze vervangend camper/vervoer kunnen aanbieden... Waardeloze verzekering. NKC belooft dingen die ze niet kunnen nakomen; zoals dat bij pech als je camper niet gerepareerd kan worden binnen 2 dagen dat ze vervangend camper/vervoer kunnen aanbieden om je vakantie te vervolgen. Dat is een enorme leugen en ze bedriegen klanten hiermee. Ze werken met onderaannemers zoals de SOS international en die behandelen klanten als afval. Je wordt absoluut niet geholpen en je wordt naar jezelf gewezen. Ik doe dat graag maar dan hoef ik niet de duurste/uitgebreidste verzekering te betalen. Jaren klant met de uitgebreidste dekking en ik heb ze een keer nodig in het buitenland met pech en ze hebben ons compleet in de steek gelaten, continu liegen en van van de muur naar de kast gestuurd. Geen enkele hulp aangeboden en niet eens een vervangend auto kunnen regelen (laat maar staan een camper om onze vakantie door te zetten). What a joke en wat een losse beloftes, alleen maar geld verdienen. En dan NKC zegt bel maar de alarm centrale met je klacht! Serieus? Ik heb een contract met NKC en niet met de alarm centrale. Jullie uitbesteden het werk bij hun en jullie moeten het oplossen lijkt me. Enorm teleurgesteld en absoluut geen klantenservice terwijl klant onderweg in het buitenland zit met zijn handen in de haar. Blijft weg van hun , je wordt echt niet geholpen en niet serieus genomen.

Neem geen camperverzekering bij NKC

Henk baas

Begin dit jaar bleek dat ons lidmaatschap was opgeheven. We hebben zelf nits opgezegd en normaal betaald. Nkc kon ook geen betaling vinden. Vervolgens alle gegevens aangeleverd en heeft men gemeld... Begin dit jaar bleek dat ons lidmaatschap was opgeheven. We hebben zelf nits opgezegd en normaal betaald. Nkc kon ook geen betaling vinden. Vervolgens alle gegevens aangeleverd en heeft men gemeld alles te herstellen. Nu half jaar later nog steeds niet hersteld, weer gemaild, geen enkele reactie! Wat een waardeloze organisatie, niet klantvriendelijk en onbetrouwbaar. Mijn advies, bedenk je 10 keer voor je met hen in zee gaat

Lidmaatschap

Robert van der Ven

Als aspirant verzekerde, lees ik nu heel veel reviews.
Ik concludeer dat de medewerker, aan de telefoon, erg bepalend is voor het eindresultaat.
Ofwel communicatie én kennis.
Ik heb...
Als aspirant verzekerde, lees ik nu heel veel reviews.
Ofwel communicatie én kennis.
Ik heb ook ervaring met andere aanbieders.....valt best tegen op "offerteniveau".
Houd mij hart vast als er schade is.

Kwaliteit

Dorry

Ze zijn er altijd als je ze nodig hebt

Reviewtitel:

Niet op vakantie zonder de NKC

Wilbrink

Met een NKC reis in Engeland brak ik halverwege mijn pols. Daar in loopgips gezet en in Nederland verder behandeld. Vrijwel alles kwam niet voor vergoeding in aanmerking. Alleen met veel moeite... Met een NKC reis in Engeland brak ik halverwege mijn pols. Daar in loopgips gezet en in Nederland verder behandeld. Vrijwel alles kwam niet voor vergoeding in aanmerking. Alleen met veel moeite taxikosten van en naar ziekenhuis. Schandalig dat NKC zich inlaat met zo een partij. Geen goed woord voor over. Ook communicatie was ronduit onbeschoft.

Reviewtitel:

Veel premie en weinig dekking