NKC

Leen Terlouw

Onze camper is op 18 juli 2022 voor een defect, via contact met de NKC alarmcentrale, thuis opgehaald door een bergingsbedrijf om de camper naar de dealer te brengen. Onderweg is de camper... Onze camper is op 18 juli 2022 voor een defect, via contact met de NKC alarmcentrale, thuis opgehaald door een bergingsbedrijf om de camper naar de dealer te brengen. Onderweg is de camper losgeraakt van het bergingsvoertuig met als gevolg veel (motor) schade. Voorlopig geschat schadebedrag ca. € 10.000 excl BTW.
Op dat moment aangegeven dat we niet direct een vervangende camper nodig hadden, maar op een later tijdstip. Volgens de contactpersoon bij NKC verzekeringen moest ik maar doorgeven wanneer we een vervangende camper wilde en zouden zij dit regelen. Toen ik hiervan gebruik wilde maken gaf de schadeafdeling aan dat dit niet door de verzekering gedekt zou worden omdat de termijn hiervoor verstreken was. Financiele vergoeding voor een vervangende camper door de verzekering van de tegenpartij zou niet volledig gedekt worden. Geheel buiten ons toedoen kunnen we nu niet weg.

Reviewtitel:

NKC geeft onjuiste informatie en mist menselijke maat

Van den Bosch

Met een kapotte camper in Finland komen te staan, toen bleek dat ie niet gemaakt kon worden was er binnen een paar dagen een vervangende camper via de firma van de Linde en werd onze camper... Met een kapotte camper in Finland komen te staan, toen bleek dat ie niet gemaakt kon worden was er binnen een paar dagen een vervangende camper via de firma van de Linde en werd onze camper meegenomen. We konden nog drie weken verder met onze vakantie. Top geregeld!!

Prima geholpen

Kees Mulder

Geen berekening mogelijk

Verzekering

H.K

Je wordt bedrogen
Je wordt bedrogen
Op 9 maart via google campercontact app betaald en bewijs hiervan. Je hoort niets maar heb de pro versie nog niet. Makkelijk om zo rijk te worden. Puur diefstal van deze eliteclub.

Campercontact

Greven

Vorig jaar al bloed zweet tranen en ellende gekost om de verzekering over te schrijven, moeilijk moeilijk. Alles daar weggetrokken en opgezegd en ook gelijk het lidmaatschap. Een jaar later willen... Vorig jaar al bloed zweet tranen en ellende gekost om de verzekering over te schrijven, moeilijk moeilijk. Alles daar weggetrokken en opgezegd en ook gelijk het lidmaatschap. Een jaar later willen ze weer incasseren voor lidmaatschap en je komt er niet vanaf

Verschrikkelijke bende

Toon Badart

Slechte communicatie onderling en naar de klant toe

Camper all risk verzekering

Mink

Walgelijke organisatie. Houden je aan het lijntje en je wordt genaaid waar je bij staat. Binnen de organisatie kennen ze elkaar niet. De 1 wijst naar de ander.

Verschrikkelijk

Alfred

Walgelijke organisatie met hun medische discriminatie, als gezond weldenkend mens dat zich niet laat inspuiten met een experimenteel spuitje ben je hier niet welkom. Haal de sterretjes alvast maar... Walgelijke organisatie met hun medische discriminatie, als gezond weldenkend mens dat zich niet laat inspuiten met een experimenteel spuitje ben je hier niet welkom. Haal de sterretjes alvast maar weer boven!

Reviewtitel:

Walgelijke organisatie met hun medische discriminatie

Stan W

Word alleen maar genaaid door dit bedrijf. Communicatie en richtlijnen intern zijn slecht, word genaaid waar je bij staat op gebied van verzekeren maar azen wel op je lidmaatschap die je nog een... Word alleen maar genaaid door dit bedrijf. Communicatie en richtlijnen intern zijn slecht, word genaaid waar je bij staat op gebied van verzekeren maar azen wel op je lidmaatschap die je nog een jaartje mag bij tekenen.

Stelletje geldwolven

Marion

Ik ben bezig een camperverzekering af te sluiten en zie bij NKC dat dit ook met verhuur camper kan. Wat schets mijn verbazing dat de beoordeling een 8.1 is, terwijl ik alle beoordelingen van de... Ik ben bezig een camperverzekering af te sluiten en zie bij NKC dat dit ook met verhuur camper kan. Wat schets mijn verbazing dat de beoordeling een 8.1 is, terwijl ik alle beoordelingen van de laatste 2 jaar zie op onvoldoende? Klopt de 8.1 wel, dit schept geen vertrouwen

Hoe kan NKC een 8.1 hebben