NKC

Van den Bosch

Met een kapotte camper in Finland komen te staan, toen bleek dat ie niet gemaakt kon worden was er binnen een paar dagen een vervangende camper via de firma van de Linde en werd onze camper... Met een kapotte camper in Finland komen te staan, toen bleek dat ie niet gemaakt kon worden was er binnen een paar dagen een vervangende camper via de firma van de Linde en werd onze camper meegenomen. We konden nog drie weken verder met onze vakantie. Top geregeld!!

Prima geholpen

Kees Mulder

Geen berekening mogelijk

Verzekering

H.K

Je wordt bedrogen
Je wordt bedrogen
Op 9 maart via google campercontact app betaald en bewijs hiervan. Je hoort niets maar heb de pro versie nog niet. Makkelijk om zo rijk te worden. Puur diefstal van deze eliteclub.

Campercontact

Greven

Vorig jaar al bloed zweet tranen en ellende gekost om de verzekering over te schrijven, moeilijk moeilijk. Alles daar weggetrokken en opgezegd en ook gelijk het lidmaatschap. Een jaar later willen... Vorig jaar al bloed zweet tranen en ellende gekost om de verzekering over te schrijven, moeilijk moeilijk. Alles daar weggetrokken en opgezegd en ook gelijk het lidmaatschap. Een jaar later willen ze weer incasseren voor lidmaatschap en je komt er niet vanaf

Verschrikkelijke bende

Toon Badart

Slechte communicatie onderling en naar de klant toe

Camper all risk verzekering

Mink

Walgelijke organisatie. Houden je aan het lijntje en je wordt genaaid waar je bij staat. Binnen de organisatie kennen ze elkaar niet. De 1 wijst naar de ander.

Verschrikkelijk

Alfred

Walgelijke organisatie met hun medische discriminatie, als gezond weldenkend mens dat zich niet laat inspuiten met een experimenteel spuitje ben je hier niet welkom. Haal de sterretjes alvast maar... Walgelijke organisatie met hun medische discriminatie, als gezond weldenkend mens dat zich niet laat inspuiten met een experimenteel spuitje ben je hier niet welkom. Haal de sterretjes alvast maar weer boven!

Reviewtitel:

Walgelijke organisatie met hun medische discriminatie

Stan W

Word alleen maar genaaid door dit bedrijf. Communicatie en richtlijnen intern zijn slecht, word genaaid waar je bij staat op gebied van verzekeren maar azen wel op je lidmaatschap die je nog een... Word alleen maar genaaid door dit bedrijf. Communicatie en richtlijnen intern zijn slecht, word genaaid waar je bij staat op gebied van verzekeren maar azen wel op je lidmaatschap die je nog een jaartje mag bij tekenen.

Stelletje geldwolven

Marion

Ik ben bezig een camperverzekering af te sluiten en zie bij NKC dat dit ook met verhuur camper kan. Wat schets mijn verbazing dat de beoordeling een 8.1 is, terwijl ik alle beoordelingen van de... Ik ben bezig een camperverzekering af te sluiten en zie bij NKC dat dit ook met verhuur camper kan. Wat schets mijn verbazing dat de beoordeling een 8.1 is, terwijl ik alle beoordelingen van de laatste 2 jaar zie op onvoldoende? Klopt de 8.1 wel, dit schept geen vertrouwen

Hoe kan NKC een 8.1 hebben

Carine

De grootste oplichters die er zijn. In 2019 een aantal keer contact gehad omdat we een schade hadden en de verzekering bij de NKC liep. Vervolgens hebben wij de camper verkocht en wilden wij ook ons... De grootste oplichters die er zijn. In 2019 een aantal keer contact gehad omdat we een schade hadden en de verzekering bij de NKC liep. Vervolgens hebben wij de camper verkocht en wilden wij ook ons lidmaatschap van de club opzeggen. Zo gezegd zo gedaan, zou je denken..... In 2020 weer een factuur gekregen voor het aan komend jaar; 2021 dus. Nette mail gestuurd waarin wij aangeven ons lidmaatschap te hebben opgezegd oktober 2019. Vervolgens worden wij gebeld door Linda Wiggemansen van de NKC die aangeeft dat wij helemaal niks hebben opgezegd en dat we gewoon nog een jaar moeten betalen. Dit is wel gebeurd maar mevrouw geeft aan dat dit eigenlijk ons probleem is en als we niet betalen er een incassobureau bij betrokken wordt.

Als je toch zo met je leden omgaat kun je beter een andere studentenvereniging oprichten.

Een tip voor de lezer: wordt nooit lid van dit clubje, want je komt er niet meer vanaf.

Nooit lid worden