NKC

F. Wijngaards

De ideale camperverzekering

Reviewtitel:

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met de NKC verzekeringen

F.A. Linde

Ziek zijn in het buitenland

Reviewtitel:

Zeer vlotte afhandeling van mijn ziektekosten in Portugal.
Super tevreden.

sabina

Kleine schade , veel rompslomp

Reviewtitel:

Kan beter door mail in “goed” nederlands en uitleg waarom.

W.Westbroek

Traag en onzorgvuldig in de afwikkeling

Reviewtitel:

Tot de schade melding goed. Het duurt ook altijd 4 tot 5 werkdagen tot reactie. Na melding moest ik na maanden zelf bellen over hoe en wat.

Alert Oosting

Te veel veranderingen tijdens de rit

Reviewtitel:

een paar maand na de vorige schade opnieuw naar de garage voor nieuwe schade (dezelfde garage natuurlijk want hier waren we de vorige maal expliciet heen gezonden als de NKC garage in onze... een paar maand na de vorige schade opnieuw naar de garage voor nieuwe schade (dezelfde garage natuurlijk want hier waren we de vorige maal expliciet heen gezonden als de NKC garage in onze buurt).

Na de reparatie bleek dit niet de goede inzet te zijn en waren de kosten duizenden euros hoger voor mij door deze blijkbaar nu verkeerde garage keuze.

Turfhuis

Onbegrijpelijke eigen risico verhoging

Reviewtitel:

Het staat in de voorwaarden bij NKC dat het eigen risico verhoogd wordt als niet bij een door hen aangewezen herstelbedrijf de schade wordt afgehandeld. Bij het afsluiten denk je daar niet over na.... Het staat in de voorwaarden bij NKC dat het eigen risico verhoogd wordt als niet bij een door hen aangewezen herstelbedrijf de schade wordt afgehandeld. Bij het afsluiten denk je daar niet over na. Als je het overkomt mag je blij zijn als er één kort bij je in de buurt zit. Er was zelfs een aangewezen bedrijf die alleen maar eigen klanten wilde helpen. Doordat ik weinig keus had, was ik aangewezen op één bedrijf, die zo bleek het erg druk had, omdat hij de enige in de buurt was en daardoor de wachttijd erg lang was. Mijn eigen dealer wilde zich aanmelden als schadeherstelbedrijf, maar kreeg geen toestemming. Kortom, wil je snel weer op weg met je camper, dan kost het je een behoorlijk verhoogd bedrag van het eigen risico. Al met al een voor mij slechte ervaring.

Erik Nipius

Weer een fijne camper

Goed werk

M de Bruin

?

Reviewtitel:

bij melding van schade werd direct gewaarschuwd dat afhandeling van schade in het buitenland lang zou gaan duren (half tot hel jaar) Is half jaar geworden en valt dus nog mee.

ER werd...

ER werd gesproken van afhandeling uit coulance. Dat begrijp ik niet

H.Scholten

Snel oplossen van problemen

Reviewtitel:

Wij zijn al meer dan 20 jaar lid van NKC .Hebben gelukkig al die jaren maar weinig gebruik hoeven maken van uw verzekering.Maar de keer dat het nodig was alles snel afgehandeld zonder... Wij zijn al meer dan 20 jaar lid van NKC .Hebben gelukkig al die jaren maar weinig gebruik hoeven maken van uw verzekering.Maar de keer dat het nodig was alles snel afgehandeld zonder moeilijkheden.
Medewerkers zijn altijd vriendelijk en geven een goed advies hoe je iets het beste kunt doen als je iets niet weet.