NKC

D.J. Mud

Zeer trage afhandeling van de verhaalschade

Reviewtitel:

Het traject heeft veel te lang geduurd, ik werd slecht geinformeerd over de voortgang. Moest zelf regelmatig telefonisch informeren naar de stand van zaken. Aanvankelijk werd er een zeer lage taxatiewaarde van de camper aangeboden. Na verweer van mijn kant is het uiteindelijk acceptabel afgerond. Heeft veel energie en ergernis gekost. Vind het ook een slechte zaak dat bij aanrijding in Nederland geen vervangende camper aangeboden wordt.

Ferry Hille.

Jammer dat schades door de verzekering zelf aangewezen bedrijven moeten worden aangemeld om de schade volledig terug te krijgen . Ik vind dat heel vreemd.

Reviewtitel:

Na deze schademelding voor mij nu een onvoldoende . Ik was altijd zeer tevreden.

W Born

Ik heb geen gebruik gemaakt van het schadebedrijf van de NKC daarom kan ik dat niet waarderen ben zeer tevreden over de schadeafhandeling door mijn schadebedrijf keuze

Yvonne Hesseling

Kostenbesparend helpen werkt niet

Reviewtitel:

Het kostte uitzonderlijk veel moeite om een reparatie zelf uit te voeren voor ruim 550,-- minder dan de offerte van de garage verbonden aan NKC. Ook zou het plaatsen van de nieuwe spiegel minimaal 6 weken duren. Wij hebben alles via internet zelf geregeld. Besparing € 550,-- en een kwartiertje werk. Alles afgerond binnen 2 dagen.
Jammer dat meedenken niet kan bij een verzekeringspolis van NKC.

Frits

Meer keuze in schadeherstelbedrijven, ook niet aangesloten bedrijven kunnen vakwerk leveren en zijn vaak creatief.

Reviewtitel:

De beste verzekering voor een camper is uitgangspunt voor elke trip, kort of lang. NKC is wat mij betreft de beste keuze. Wel moet er dan voldoende keuze (vrijheid) in herstelbedrijven zijn wanneer er schade is ontstaan. Ik had b.v. een eenzijdige schade, dan kun je maar het beste naar een NKC geselecteerde hersteller gaan om niet geconfronteerd te worden met een verhoogd eigen risico (525 euro het standaard eigen risico), belachelijk en slecht voor de NKC, verzekerden en de niet aangesloten bedrijven. NKC jaagt daar (onbedoeld) de klanten weg.

MJC van Hulten

Niet alles verzekerd bij NKC

Reviewtitel:

Inboedel bij inbraak slecht tot niet verzekerd en geen keuze om deze bij te verzekeren

W. Weemaes

Kan het nog beter?

Reviewtitel:

NKC is in principe een goede verzekeraar voor campers. De bijbehorende verhuurclause is helaas wel minder interessant geworden. Hoog eigen risico en jaarpremie.
Reeds 2 maal een (hogere) schade gehad door de pech hulpverleners. De inspanningen om deze te verhalen zijn m.i. (te) laag.
Doorlooptijd vraag via e-mail of mijn verzekering redelijk lang. Begrijp ook dat het nu hoogseizoen is.

J brambach

Naar tevredenheid gehandeld maar financieel beroerd geëindigd na 1 schade