NKC

Stopel

Zo was ik in 2015 naar NKC gegaan met mijn camperverzekering. Hierna verslechtering voorwaarden en premieverhogingen. In 2019 vergeleken met ASR en wat schets mijn verbazing? Ruim 400 euro pj... Zo was ik in 2015 naar NKC gegaan met mijn camperverzekering. Hierna verslechtering voorwaarden en premieverhogingen. In 2019 vergeleken met ASR en wat schets mijn verbazing? Ruim 400 euro pj voordeliger en lager eigen risico. Nadeel langere B/M schaal.
Wat ik niet begrijp is dat NKC met minimaal 20.000 polissen op collectieve basis niet een betere dekking en lagere premie kan onderhandelen. Ik sluit nu individueel af en zou normaal veel duurder moeten zijn. Ik weet wel waarom? Het schadeverloop bij NKC is enorm hoog! Dus daar wil ik niet meer aan meebetalen!

Camperverzekering veel te duur

A. van Vulpen

Ik was lange tijd verzekerd bij NKC. Tijdens een reis naar Spanje, om een feestelijk huwelijk bij te wonen, werden we beroofd. Niet alleen van paspoorten, rijbewijzen, auto,- huis- en... Ik was lange tijd verzekerd bij NKC. Tijdens een reis naar Spanje, om een feestelijk huwelijk bij te wonen, werden we beroofd. Niet alleen van paspoorten, rijbewijzen, auto,- huis- en BearLock-sleutels etc. maar ook kostbare familiejuwelen. Helaas ondervingen wij van NKC-verzekering niet de gewenste ondersteuning, noch een stukje mededogen bij deze zeer traumatische gebeurtenis. Ook in het vervolgtraject werden we geheel in de steek gelaten, ondanks toezeggingen.
Omdat ook adresgegevens ontvreemd waren, moesten wij vanuit Spanje snel de cilinders van onze huissloten laten vervangen. Naderhand gezien is ook van deze noodsituatie misbruik gemaakt; de kosten waren exorbitant hoog. Daarbij kwam nog dat NKC helemaal niets uitkeerde. Geen enkele compensatie… Helemaal niets!
Mogelijkerwijs stond men -juridisch gezien- in haar recht, maar als “Camperclub” had men toch wel een gebaar of zoiets meer mogen maken. Koud en koel zakelijk. Onmenselijk voor dit clublid.

Omdat we diefstal van onze camper niet wilden riskeren, hebben we tevens contact gezocht met Bearlock-Benelux te Emmeloord. Daar ondervonden we wel een luisterend oor en begripvolle houding. Dit om het BearLock-slot te laten vervangen, waarbij men al duidelijk van te voren had aangegeven hier ‘zeer clement’ mee om te zullen gaan. In de tussentijd had mijn vrouw ook al contact met BearLock gehad, .i.v.m. definitieve afspraak/planning. Daarbij kon zij haar trieste verhaal ook kwijt, wat belangrijk is voor de verwerking. De juwelen hadden n.m.l. een zeer grote emotionele waarde; gemaakt door haar moeder en absoluut uniek en onvervangbaar.

Techneut Jeroen van Os van dit familiebedrijf heeft de oude BearLock vervangen door het nieuwste type met klapsleutel. Directeur Franklin van Os was van mening dat niet alles ‘zwart-wit’ en ‘zakelijk’ in het leven is en stelde vanwege de zeer uitzonderlijke situatie, waarbij door andere betrokkenen geen enkele vergoeding en/of mededogen werd getoond, het nieuwe slot en arbeid “om niet” ter beschikking. BearLock: “Bij deze uiterst uitzonderlijke situatie valt het zakelijke weg en is de menselijke maat hier van toepassing”. Dit warme gebaar en pleister op de open wond werd door ons zeer gewaardeerd!

Verzekering reactie

Oplichters zijn het eerst allemaal zieltjes winnen om lid te worden Van deze club door middel van koppelverkoop. Om dan voor de oudere campers de verhuurpolis op te zeggen omdat er geclaimd word 😳... Oplichters zijn het eerst allemaal zieltjes winnen om lid te worden Van deze club door middel van koppelverkoop. Om dan voor de oudere campers de verhuurpolis op te zeggen omdat er geclaimd word 😳 we snappen allemaal dat een verhuurpolis meer kost maar . Maar ineens stoppen is asociaal . Een hoop mensen lopen nu tegen een probleem op
Ik zeg mijn lidmaatschap op en hoop dat velen dit met mij doen

Nkc verzekering

JRV

Schade laten repareren via aangewezen bedrijf. Maar dit uitstekende bedrijf bleek niet deze note te kunnen/mogen declareren.
Schade aan tegenpartij. Volstrekt onduidelijk of er wel of niet en...
Schade aan tegenpartij. Volstrekt onduidelijk of er wel of niet en welke hoogte een claim is ingediend. Geen enkele communicatie op initiatief van NKC alleen via lange telefonische- en emailwacht tijden. Standaard antwoord: binnen 4 dagen krijgt u antwoord. Tot nu toe nog nooit binnen die termijn.

Reviewtitel:

Zeer trage afhandeling en slechte communicatie via website

Jan Elzenga

Te weinig tekst om te schrijven

Rook en roetschade gehad aan onze camper
Dit gemeld bij NKC snel antwoord gehad over de voorwaarden voor het herstellen
Camper weer netjes hersteld / schoon en geurvrij en de factuur...
Rook en roetschade gehad aan onze camper
Dit gemeld bij NKC snel antwoord gehad over de voorwaarden voor het herstellen
Camper weer netjes hersteld / schoon en geurvrij en de factuur netjes aan hun betaald
Factuur opgestuurd naar NKC en 4 week lang niks gehoord, toen zelf maar gebeld.
Hadden geen goed antwoord hierop.
Eindelijk bericht, na 8 week, echter stond in deze mail dat de factuur was niet goed gespecificeerd.
Dit heeft de schadehersteller 1,5 uur gekost om alles wat hij er aan heeft gedaan te specificeren, dit moest op de minuut nauwkeurig.......
We zijn nu 10 week verder bericht via de mail, aangezien het bedrag boven hun voorwaarden is gekomen, wat dus niet waar is, word opnieuw een expertiserapport opgemaakt en daarna weer in behandeling genomen.
Man, man ,man.
Ik had al een paar x gelezen dat hun erg slecht zijn met uitbetalen, nou bij deze dus waar.
En qua premie zijn ze zeker niet de goedkoopste, dus daarom heb ik bij hun geen verzekering afgesloten.
Camper maar over laten schrijven en een andere verzekering zoeken, dit gaat nog heeeel lang duren!!!!
NKC, bedankt voor de vlotte behandeling......NOT

PS: Heb een eigen bedrijf, maar als ik zo met mijn klant om zou gaan dan heb ik een groot probleem en kan ik een uitkering aanvragen....

Jan Elzenga

Ab Schreuder

08-06-2019 schade gemeld nu 03-07-2019 nog in afwachting van een melding in behandeling.
Alle formulieren op gestuurd na 1 vraag van verzekering. Daarna niets meer gehoord geen mail niets meer. Ondanks verzoeken mailtjes niets.
Onze eerste schade camper, verzekering NKC laat ons in de kou staan tot op heden slecht ervaring.
Wij zijn nog steeds in positieve afwachting van schade afhandeling van camper verzekering.

Reviewtitel:

Schade afhandeling binnen 48 uur een reactie na schade melding.

Mario uit Weert

Afhandeling schade volgens voorwaarden.

Reviewtitel:

Jammer, dat het eigen risico zo hoog is.

John van Beusekom

Allesgoed en snel geregeld zowel met NKC en het schadebedrijf

Reviewtitel:

alles prima in orde en geen poes pas

Piet ottens

Accuraat meedenkend zorgvuldig

Uitstekend

Eric

De bedragen die op de facturen staan, zijn vrijwel iedere maand anders, en stemmen niet overeen met de bedragen zoals in de polis vermeld. Meermaals telefonisch contact hierover gehad, en telkens... De bedragen die op de facturen staan, zijn vrijwel iedere maand anders, en stemmen niet overeen met de bedragen zoals in de polis vermeld. Meermaals telefonisch contact hierover gehad, en telkens wordt er verteld dat men dit bij NKC ook niet snapt, en het aan de verzekeraar ligt. Dit is nogal verantwoordelijkheid ontlopend gedrag: ik ben klant bij NKC, sluit bij hen een verzekering af, NKC is hiervoor aansprakelijk.
Ook de onduidelijkheden over wat er nu wel of niet verzekerd is met beperkt casco.

Reviewtitel:

Zeer slechte verzekering, onduidelijkheden en tegenstrijdigheden in polis en facturen