NKC

Sehp

Leuk tot je buiten je schuld schade hebt. Expert die foutieve informatie opneemt in het rapport de schadebehandelaar die niet bereikbaar is en door wanprestatie ervoor zorgt dat de tegenpartij deel... Leuk tot je buiten je schuld schade hebt. Expert die foutieve informatie opneemt in het rapport de schadebehandelaar die niet bereikbaar is en door wanprestatie ervoor zorgt dat de tegenpartij deel van de schade niet gaat vergoeden. NKC als organisatie neemt geen klacht in behandeling. Snel weg daar en naar andere verzekering. na 10 maanden nog gedoe veel brieven maar onzinnige en foutieve informatie.

Verzeker je niet bij NKC

Martin

Ik ben aan het onderzoeken welke verzekeringsmaatschappij ik neem voor mijn hefdak camper.
Als ik de reviews doorlees kom ik wel heel erg veel negatieve berichten tegen. Ook onze nationale trots ANWB komt er niet zo gunstig uit.
In tegenstelling tot de andere twee grote tw. Univé en Aveco.

Blijft een klus om appels en peren met elkaar te vergelijken.

Ik vraag me af.......

Jeroen Bosch

Na een schade aan mijn camper nam ik telefonisch contact op over de dekking hiervan en kreeg te horen dat deze verzekerd was en hoe dit te laten herstellen. Nadat ik dit heb laten uitvoeren weigert... Na een schade aan mijn camper nam ik telefonisch contact op over de dekking hiervan en kreeg te horen dat deze verzekerd was en hoe dit te laten herstellen. Nadat ik dit heb laten uitvoeren weigert nkc alsnog te betalen. Bij reclameren laat men niets meer van zich horen. Schandalig

Slechtste verzekeraar ooit

NKC

Één ster is nog teveel, maar helaas kan ik niet minder geven!!

Één ster is nog teveel, maar helaas kan ik niet minder geven!!

In mei mei had ik bij NKC een verzekering voor mijn camper aangevraagd. Hierbij was tevens een lidmaatschap bij NKC verplicht. Vanaf 24 mei 2023 was mijn camper verzekerd. De premie bedroeg 161 euro per maand.
Op donderdag 6 juli 2023 werd mij tijdens een telefoongesprek medegedeeld, dat de premie zou worden verhoogd naar meer dan 700 euro per maand. De reden hiervoor was dat ik volgens Roy-data dat geen
5 schadevrije jaren heb.

Mijn vorige en tevens eerste camper heb ik slechts 2 jaren gehad en kan dus hierop geen 5 schade vrije jaren hebben.
Volgens de informatie die ik kreeg bij het afsluiten van de verzekering tellen als schadevrije jaren ook de jaren van de personenauto mee, dat zijn er 6!

Gezien het vorenstaande ben ik zeer ontstemd over de wijze waarop ik ben behandeld door de verzekeringsagent van OAN
De verzekeringen die via NKC worden aangeboden zijn niet zo als ze worden voorgespiegeld. NKC doet alsof het een NKC verzekering is, maar niets is minder waar!

Op dit moment heb ik bij een andere, wel een betrouwbare en eerlijke verzekeringsmaatschappij, mijn camper verzekerd, waarbij ik WEL een normale premie betaal.
Bedankt NKC voor deze belachelijke handelswijze!!!

Camperverzekering via NKC

Pascalle

We zijn net terug van vakantie Denemarken. Ik had een route gekocht van €11,99.
We zijn net terug van vakantie Denemarken. Ik had een route gekocht van €11,99.
Helaas niets kunnen gebruiken om er steeds vermeld stond “ sorry er is iets mis gegaan. Probeer het op een later moment. Nou dat moment is nog steeds niet verholpen.
Medewerker gesproken maar die kon verder niets voor ons betekenen.
Advies. Gebruik gewoon de ACSI boeken.

NKC zou toch beter moeten weten .

Reviewtitel:

Storing bij de camper app.

Huh

Succes met opzeggen lidmaatschap gaat heel erg moeilijk

Opzeggen lidmaatschap

Jose Schrijver

Dacht goed geholpen te zijn, kreeg beloofde declaraties niet vergoed

Oplichters

Otto van der Werf

Zo slecht bij schade! Advies bij schade linker spiegel door tegenligger in Duitsland: zoek alles zelf uit en wat de gevolgen zijn? Interesseert ons geen bal!
Zo slecht! Ongelooflijk.... kan er...
Zo slecht! Ongelooflijk.... kan er nog steeds niet bij. Verbijsterd zijn we!
Zo grof, onbeschaamd en vernederend.
Geen....woorden...meer ...voor...😢

Ik raad iedereen af om lid van NKC te worden.
...met klem....

Reviewtitel:

Slechste verzekering organisatie die ik tot nu toe tegengekomen ben!!!

J Bakker

Na aanzetten verwarming kwam er rook de cabine in. sos centrale gebeld om 15.00, heel snel kwam er een hulpdienst, om 16.10 weer op weg!! hele vriendelijke dame aan de telefoon bij de centrale. en... Na aanzetten verwarming kwam er rook de cabine in. sos centrale gebeld om 15.00, heel snel kwam er een hulpdienst, om 16.10 weer op weg!! hele vriendelijke dame aan de telefoon bij de centrale. en man van de hulpdienst Betten uit Sneek heel kundig en snel!!

geweldige service

Leen Terlouw

Onze camper is op 18 juli 2022 voor een defect, via contact met de NKC alarmcentrale, thuis opgehaald door een bergingsbedrijf om de camper naar de dealer te brengen. Onderweg is de camper... Onze camper is op 18 juli 2022 voor een defect, via contact met de NKC alarmcentrale, thuis opgehaald door een bergingsbedrijf om de camper naar de dealer te brengen. Onderweg is de camper losgeraakt van het bergingsvoertuig met als gevolg veel (motor) schade. Voorlopig geschat schadebedrag ca. € 10.000 excl BTW.
Op dat moment aangegeven dat we niet direct een vervangende camper nodig hadden, maar op een later tijdstip. Volgens de contactpersoon bij NKC verzekeringen moest ik maar doorgeven wanneer we een vervangende camper wilde en zouden zij dit regelen. Toen ik hiervan gebruik wilde maken gaf de schadeafdeling aan dat dit niet door de verzekering gedekt zou worden omdat de termijn hiervoor verstreken was. Financiele vergoeding voor een vervangende camper door de verzekering van de tegenpartij zou niet volledig gedekt worden. Geheel buiten ons toedoen kunnen we nu niet weg.

Reviewtitel:

NKC geeft onjuiste informatie en mist menselijke maat