NKC

A3 Potters

Mits contact telefonisch goed en niet met app of sms

H van Oeveren

Verzekeren is hier inderdaad verzekeren. Duidelijk en zoals je vaak hoort de term transparant is hier zeker op zijn plaats.

Zeer goede ervaring

Jan de Wild

Goede afhandeling, zonder slapeloze nachten.

Communacatie was/is correct.

Jan

Nkc camperverzekering gewoon goed.

Goed afgehandeld.

George

Ontzorgen

Reviewtitel:

Helaas moesten we een camperreis annuleren door onverwachte oplevering nieuwe woning. Het NKC team heeft dit zelf doorgegeven aan de annuleringsverzekering, die vervolgens heeft uitgekeerd. Dat is... Helaas moesten we een camperreis annuleren door onverwachte oplevering nieuwe woning. Het NKC team heeft dit zelf doorgegeven aan de annuleringsverzekering, die vervolgens heeft uitgekeerd. Dat is wat je noemt ontzorgen!

h de graag h de graag

Reviewtitel:

goed alleen het eigen risico als ik naar een bedrijf wil wat mij bekend is en het door u aangewezen bedrijf totaal niet ken

J.W. van Loenen

Goede schadereparatie maar veel te duur advies van NKC

Reviewtitel:

Om eigen risico te ontlopen moest ik naar het aanbevolen schadeherstelbedrijf dat maar liefst 50% duurder was dan een BOVAG schadebedrijf. Dit met medeweten van de verzekering medewerker.

Rob

Keurig netjes afgehandeld

Reviewtitel:

De schade is zeer goed hersteld. Erg netjes, ook de gehele afhandeling. Er zijn twee aspecten waar ik het niet mee eens ben. De verplichting om naar een camper schade bedrijf te moeten. (Mercedes... De schade is zeer goed hersteld. Erg netjes, ook de gehele afhandeling. Er zijn twee aspecten waar ik het niet mee eens ben. De verplichting om naar een camper schade bedrijf te moeten. (Mercedes Marco Polo, een "gewoon" busje) en de terugval van 22 schade vrije jaren naar 10 schade vrije jaren. Ik vind dat echt niet kunnen.

De Bosmannen.

Goed en snel.

Reviewtitel:

Goed bereikbaar, helder advies, schadeformulier snel in huis en de afhandeling was ook snel, correct en geld was snel op de bank.

H Mennega

Mijn ervaring bij mijn NKC

Reviewtitel:

Ik heb goede ervaring met de NKC