NKC

jaap kleijn

Uitstekend

goed en snel afgehandeld

Rob van Tilburg

Met NKC doorlopende reisverzekering prima verzekerd bij overlijden binnen de familie

Reviewtitel:

Tijdens onze camperreis door Griekenland moesten we onverwacht terug naar Nederland door het overlijden van een zwager. Na contact met SOS dezelfde dag nog teruggevlogen naar Nederland. Na 10 dagen... Tijdens onze camperreis door Griekenland moesten we onverwacht terug naar Nederland door het overlijden van een zwager. Na contact met SOS dezelfde dag nog teruggevlogen naar Nederland. Na 10 dagen weer retour naar onze camper. De afhandeling via NKC was daarna binnen een week helemaal geregeld en betaald. Alle lof hiervoor!

Bert

TOP šŸ‘

Reviewtitel:

Tot nu toe zijn wij uitstekend geholpen .

Kenny

Alles prima verlopen

Behulpzaam en bereikbaar

Piet veenstra

Vakwerk van NKC EN HERSTELBEDRIJF

Zeer correct en duidelijk

Paul

Nkc is een zeer dure verzekeraar geworden voor campereigenaren

Niet echt klantgericht

sijt hendrikse

Matig

Reviewtitel:

Het is nog niet afgehandeld, vreemde gang van zaken doen.

Berthus Bout

Schade moest i.v.m afspraak in Duitsland en het niet voorhanden zijn van de onderdelen in NL in Duitsland gerepareerd worden. Na enig overleg en uitleg en aandrang van mij kon dit gelukkig en na... Schade moest i.v.m afspraak in Duitsland en het niet voorhanden zijn van de onderdelen in NL in Duitsland gerepareerd worden. Na enig overleg en uitleg en aandrang van mij kon dit gelukkig en na afhandeling werd de Duitse nota vergoed met uitzondering van het eigen risico wat normaal is.

Reviewtitel:

Was na mijn telefonische uitleg OK om schade in Duitsland te repareren