NKC

H.W. Hoefakker

Ten onrechte gisteren een slechte review gegeven. Problemen met niet kunnen inloggen in app bleek toch bij ons te zitten. Uiterst vriendelijk en correct geholpen bij de nkc vandaag. Ook telefonisch... Ten onrechte gisteren een slechte review gegeven. Problemen met niet kunnen inloggen in app bleek toch bij ons te zitten. Uiterst vriendelijk en correct geholpen bij de nkc vandaag. Ook telefonisch en na het telefoontje was het probleem, wat bij ons lag, direct verholpen. Nogmaals dank en excuses dat ik te vroeg geoordeeld heb.

Verkeerd beoordeeld

Rick

Super slecht zooitje
Echt afgeraden deze club.
Ze communiceren niet met elkaar en zeer geld belust
, ons werd beloofd ons lidmaatschap al 2 jaar geleden opgezegd , krijgen nu...
Super slecht zooitje
Echt afgeraden deze club.
Ze communiceren niet met elkaar en zeer geld belust
, ons werd beloofd ons lidmaatschap al 2 jaar geleden opgezegd , krijgen nu nog facturen. En kunnen niks weer vinden.
En kan deze pas volgend jaar weer opzeggen ?????

Super slecht , zooitje ongeregeld

Hylke

Ter aanvulling op mijn vorige review. Inmiddels is de lopende verzekering stopgezet. De jaarlijkse kosten voor het lidmaatschap moeten echter wel worden betaald. Men dreigt zelfs met een... Ter aanvulling op mijn vorige review. Inmiddels is de lopende verzekering stopgezet. De jaarlijkse kosten voor het lidmaatschap moeten echter wel worden betaald. Men dreigt zelfs met een gerechtelijke procedure. NKC zegt dat hun verzekeraar, Aon, de voorwaarden heeft gewijzigd. Echter is dit bij hen niet bekend.

Laat die gerechtelijke procedure maar komen.

Reviewtitel:

Verzekering stopgezet zonder opgaaf van reden

I.T.A. van Oostrom-Pieters

In 2017 drie verzekeringen afgesloten, met pakketkorting. Sindsdien dramatische wijzigingen doorgevoerd. Pakketkorting deden ze niet maar wel aan prijsstijgingen waar je u tegen zegt. No claim... In 2017 drie verzekeringen afgesloten, met pakketkorting. Sindsdien dramatische wijzigingen doorgevoerd. Pakketkorting deden ze niet maar wel aan prijsstijgingen waar je u tegen zegt. No claim beschermer gaat er ook uit. Wij hebben 2 schades gehad. Eerste schade was een kapot dakluik, terwijl wij onderweg waren, op vrijdag om 16.45 vonden we nog iemand die ons kon helpen. Gezien het noodweer super fijn. Helaas niets vergoed, we hadden niet overlegd en het mocht niet bij dat bedrijf. Tweede was een eenzijdig ongeval waardoor het eigen risico explosief omhoog ging. Dit staat wel allemaal in de polisvoorwaarden, dus oké, onze eigen schuld zullen we maar zeggen.
Nu krijgen we ineens bericht dat de premie wederom omhoog gaat en dat nog wel met terugwerkende kracht. Meteen een nota voor een kwartaal bijgevoegd, terwijl wij altijd per maand betalen.
Kortom reisverzekering ging met 56% omhoog, hebben we er weggehaald. Auto verzekering ging 14% omhoog, ook weggehaald en nu dus ook de camper verzekering wederom omhoog, dus deze halen we ook per direct weg. Dan zijn we helemaal klaar met de verzekeringen van NKC. Wij gaan het nieuwe jaar goed in.

Reviewtitel:

Alles in één woord "slecht"

Hylke

Als 29-jarige heb ik opeens geen recht meer een verzekering af te sluiten of te wijzigen. De kosten voor het lidmaatschap worden echter nog steeds doorberekend. Met de medewerkers is geen normaal... Als 29-jarige heb ik opeens geen recht meer een verzekering af te sluiten of te wijzigen. De kosten voor het lidmaatschap worden echter nog steeds doorberekend. Met de medewerkers is geen normaal gesprek mogelijk, op schriftelijke vragen wordt niet gereageerd. Voor mij nooit meer NKC.

Reviewtitel:

Opeens uitgesloten voor het afsluiten van verzekeringen

Lianne Rijksen

Alles is geint op winst maken, weinig flexibel en met een rijbewijs D geen aanspraak op korting. Stug

Ten onder aan suc6

Ritchie

Verschikkelijk

Schandalige organisatie

Marco asselman

Sturen je een mail met de mededeling dat de premie met 23%stijgt vanwege teveel schade rijden van andere klanten. Lekker de gene laten betalen die dit veroorzaakt. Dit is gewoon oplichting. Betaal... Sturen je een mail met de mededeling dat de premie met 23%stijgt vanwege teveel schade rijden van andere klanten. Lekker de gene laten betalen die dit veroorzaakt. Dit is gewoon oplichting. Betaal voor een jaar premie gebruik m'n camper max 3 mnd en dan nog gaat m'n premie met bijna 1/4 omhoog. Ik ga op zoek naar een ander verzekering en het Nkc kan me gestolen worden.

Reviewtitel:

Belachelijk Premie verhoging van 23% zonder schade veronzaakt te hebben.

Paul Hofstee

Slechte reparatie,bumper uit de kleur, overal verf nevel,kapotte achterlicht weer monteren,enzv enzov.

Reviewtitel:

Slechte verzekering, verplichte schade sturing, naar bedrijven met wurg contrakten.

Ronnie

?Waardeloze club voor beroepschauffeurs dat NKC je bent ondanks je dure rijbewijs (A B C D en E) en certificaten plus keuringen toch verplicht een camper rijvaardigheids te doen om 10% korting te... ?Waardeloze club voor beroepschauffeurs dat NKC je bent ondanks je dure rijbewijs (A B C D en E) en certificaten plus keuringen toch verplicht een camper rijvaardigheids te doen om 10% korting te krijgen. Die zogenaamde korting betaal je dus zelf. Pure Geldklopperij

Waardeloze club