Robbert

Op het laatste moment besteld mooi op tijd bezorgd en prima instructie

Hennie

Hele prettige ervaring !

Robert

Boiler besteld, volgende dag geleverd. Zat een onderdeel niet bij. Gebeld en direct opgelost. Zo hoort het!

Robert

simon

Snel geleverd en de ondersteuning van onze vragen via de chat gaat ook super snel. Zeer goede ervaring.

Maaike

Quooker fusion combi Plus gekocht, snel in huis ondanks de feestdagen. Maandag een afspraak gemaakt voor installatie, vandaag gerealiseerd. Service was top, er bleken toch wat obstakels te zijn maar... Quooker fusion combi Plus gekocht, snel in huis ondanks de feestdagen. Maandag een afspraak gemaakt voor installatie, vandaag gerealiseerd. Service was top, er bleken toch wat obstakels te zijn maar die zijn keurig opgelost door de monteur! Een dikke 10!

Christian

Zeer competitief in prijs. Op zaterdag bestellen en dinsdag morgen al bij mij geleverd.

J.H.C.C.

Snelle en goed verzorgde levering. Door problemen met de aansluiting in keukenkastje (rare leidingen met stopkraantjes) moest ik een loodgieter laten komen (100€). Verder alles perfect.

Bart

Online goed advies gekregen, helaas werd de verkeerde boiler geleverd. Maar na 1 telefoontje kwam een medewerker de boiler omruilen.

Arno

Erg goede evaring met snelle levering en service.