Bart Peeters

Goede en vlotte service

Erik

Hele goede service en goed geholpen

Ruurd

Goed resultaat, enig verbeterpunt ligt in de afstemming/inplannen van de installatie. Doordat de Quooker los bezorgd wordt en niet met de monteur meekomt, waren we afhankelijk van de bezorging van... Goed resultaat, enig verbeterpunt ligt in de afstemming/inplannen van de installatie. Doordat de Quooker los bezorgd wordt en niet met de monteur meekomt, waren we afhankelijk van de bezorging van de Quooker wat het inplannen wat omslachtiger maakte.
Verder fijn geholpen in het (duidelijke)proces, fijne monteur en een werkend Quooker dus helemaal tevreden

Ruben

Snelle levering en installatie van Quooker.

Ronald

Via google gevonden. Concurrerende prijzen.
Bestellen via website werkt vlot. Levering via DPG. Geen track&trace code gekregen.
Per ongeluk was niet alles geleverd, ticket aangemaakt...
Via google gevonden. Concurrerende prijzen.
Per ongeluk was niet alles geleverd, ticket aangemaakt geen reactie na >25uur. Via chat wel direct contact, ben zeer vriendelijk te woord gestaan en probleem opgelost.
Het zou mooi zijn als ze die track&trace code zouden email-en dan weet je dat het verzonden is en wellicht een idee krijgt wanneer het pakje komt. En natuurlijk hun eigen ticket systeem wel in de gaten houden dat is wel een misser.
Maar alles netjes geleverd voor nette prijs.

Ewout

Mijn bestelling was iets verlaat ivm lever problemen bij de leverancier. Aangegeven dat ik het apparaat echt op een bepaalde dag moet hebben ivm installatie van de keuken. De klantenservice is er... Mijn bestelling was iets verlaat ivm lever problemen bij de leverancier. Aangegeven dat ik het apparaat echt op een bepaalde dag moet hebben ivm installatie van de keuken. De klantenservice is er achter aangegaan en heeft de leverancier het apparaat direct laten opsturen naar mijn woon adres.

Layla

Binnen no time hadden we onze kokendwaterkraan in huis, direct opgestuurd vanuit de fabrikant dus geen tijdverlies of onnodig klimaatbelastend vervoer. Super!

Peter

We bestelden een plintboiler en montage set. De volgende dag werd de boiler bezorgd maar niet de montage set. Na bellen bleek er een communicatie foutje te zijn geweest en werd de montage set een... We bestelden een plintboiler en montage set. De volgende dag werd de boiler bezorgd maar niet de montage set. Na bellen bleek er een communicatie foutje te zijn geweest en werd de montage set een dag later bezorgd. Prima service.

W.

Contact met de dekokendwatersite is zeer goed bevallen.

Zeer snelle levering en ook de montage afspraak was snel geregeld.

Ben Leutscher

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Werd netjes geattendeerd op hetgeen ik gekozen had. Bleek een andere versie te zijn dan ik voor ogen had.