SO

Aan de telefoon een enthousiaste medewerker gesproken, met duidelijke argumenten en een voorkeur voor een bepaalde kokend waterkraan.
Toen heb ik een afspraak gemaakt om te kijken in de...
Toen heb ik een afspraak gemaakt om te kijken in de showroom in Dordrecht. Daar werd ik hartelijk ontvangen, er werd de tijd genomen voor vragen en uitleg.

Aansluitend kookkraan besteld. UPS is iets minder nauwkeurig in de levering dan PostNL. Ook voor vragen tijdens de installatie was er ruimte.

Hopelijk werkt hij net zo goed als dat het voortraject is verlopen. Op dit moment wordt de hotspot titanium aangesloten. Ik ben benieuwd!

Anne-Marie

Vakkundig advies. Goede follow up. Professionele en toch ook persoonlijke benadering

Wico

Ondanks dat de levertijd langer was dan verwacht (wel goed aangegeven) is levering en plaatsing door een monteur heel goed gegaan.
De monteur was zeer vriendelijk heeft alles op heel nette...
De monteur was zeer vriendelijk heeft alles op heel nette wijze geïnstalleerd en alles helemaal uitgelegd.
We gebruiken de Quooker nu een paar weken en we zijn zeer tevreden.

Kokendwaterkranen.com

Super service!

Brenda

Erg tevreden over het advies, de montage, de kraan en het kokende water dat uit de kraan komt. Kortom: helemaal top! Niet twijfelen, gewoon bestellen. Je hebt er echt plezier van.

Tijl

De qooker werd goed geleverd en geinstalleerd. We zijn er blij mee.

Esther

Snel antwoord op vragen, snelle levering en de Quooker is goed geïnstalleerd. Installateur dacht mee en had goede tips.

Esmeralda

Alles is snel geleverd en installatie kon snel worden uitgevoerd. Tussentijds zijn wij met vragen zeer goed geholpen. Een half uur van tevoren een berichtje dat de installateur komt, is erg prettig.

Jack

Op zoek naar een kokend water kraan, goede en uitgebreide hulp bij de keuze, waarbij voor onze specifieke situatie ook de alternatieven werden aangedragen.

Gegeven COVID-19, is de wijze...

Gegeven COVID-19, is de wijze waarop dit werd gedaan zo goed als het maar kan en heeft het de keuze om een Quooker via dekokendwatersite te bestellen en te laten installeren, wel heel makkelijk voor ons gemaakt.

De installateur heel netjes en zorgvuldig en deed net even een stapje meer, dan je wellicht mag verwachten. Super!