Tamara

De montage van de kokendwaterkraan die wij thuis al klaar hadden staan kon binnen twee dagen al plaatsvinden. We hebben geluk gehad dat er een gaatje op de route was want ze hadden aangegeven dat... De montage van de kokendwaterkraan die wij thuis al klaar hadden staan kon binnen twee dagen al plaatsvinden. We hebben geluk gehad dat er een gaatje op de route was want ze hadden aangegeven dat het normaal 1 a 2 weken zou kunnen duren. De kraan is goed geïnstalleerd en ook de klantenservice waar ik van tevoren contact mee had was uiterst behulpzaam!

Willem

Op zoek naar de juiste kraan en boiler voor ons kleine keukenkastje zijn we snel en persoonlijk geholpen. Heldere communicatie.

Sanne

Bestellen was snel geregeld en ze hielden me goed op de hoogte van mijn bestelling.

Rieke

Wij hebben goede ervaringen met De Kokendwatersite. Via de chat en telefonisch heel goed bereikbaar. Ze drongen niks aan ons op, maar dachten juist goed met ons mee. De verkoper in de showroom wist... Wij hebben goede ervaringen met De Kokendwatersite. Via de chat en telefonisch heel goed bereikbaar. Ze drongen niks aan ons op, maar dachten juist goed met ons mee. De verkoper in de showroom wist heel veel te vertellen en ons te adviseren. We hadden eerst zelf ook al onderzoek gedaan, maar de keuze is reuze in heetwaterkranen en boilers. Door de kranen in werkelijkheid te zien in de showroom met in combinatie van uitleg door een professional hebben wij een mooie keuze gemaakt. Verkoper liet de keuze aan ons en ook heel vrijblijvend.

Het bestellen op de website ging heel makkelijk en de levering verliep ook heel soepel.

Jan

Ik had enkele vragen en ben zeer snel geholpen waarna de bezorging slechts 1 dag in beslag nam. Super.

FGA

Product was niet op voorraad, ik werd geinformeerd en het werd op de gemelde datum geleverd.

Cees

Levertijd was helaas niet haalbaar , hij was trouwens nergens leverbaar , direct leuke korting om het goed te maken , zelfde dag geld op de rekening ! Wat is service en kwaliteit , inderdaad... Levertijd was helaas niet haalbaar , hij was trouwens nergens leverbaar , direct leuke korting om het goed te maken , zelfde dag geld op de rekening ! Wat is service en kwaliteit , inderdaad afspraak nakomen ! TOP

Edwin

Goeie service en communicatie

Bastiaan

De service en het klantcontact zijn prima. Vragen die je stelt worden vrijwel direct beantwoord. Monteur vaardig en aardig.

nico

Kortom, gewoon goed.