Joyce

Op de chat goed bereikbaar en geholpen. Quooker besteld en die dag verzonden. Dat heeft de medewerker mij ook laten weten via de chat. Super snel in huis heel blij mee!!

Marcel

Wij mochten ondanks de Corona beperkingen de showroom betreden om de vele opties van kokend waterkranen en boilers te bekijken. De directeur eigenaar deed de deur op afspraak voor ons open en heeft... Wij mochten ondanks de Corona beperkingen de showroom betreden om de vele opties van kokend waterkranen en boilers te bekijken. De directeur eigenaar deed de deur op afspraak voor ons open en heeft ons uitgebreid geadviseerd. Uiteindelijk viel onze keuze op een kraan van Hotspot vanwege de grote boiler, verlengde garantietermijn en het bedieningsgemak. Wij hebben direct besteld en betaald en na ontvangst van de orderbevestiging is de kraan twee dagen later door UPS bij ons afgeleverd. Al met al een uitstekende service en objectieve benadering zonder verkoopdruk.

Gerard

Volledig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en op tijd geleverd. Zeer tevreden.

Anton

Na eerst onze vragen zorgvuldig te hebben beantwoord, zijn we overgegaan tot aanschaf. Eigenlijk waren we met te laat met bestellen om de volgende dag de bestelde Quooker binnen te hebben, maar door... Na eerst onze vragen zorgvuldig te hebben beantwoord, zijn we overgegaan tot aanschaf. Eigenlijk waren we met te laat met bestellen om de volgende dag de bestelde Quooker binnen te hebben, maar door persoonlijke inspanning van medewerker Nick is dit alsnog gelukt.

Een persoonlijke mail vervolgens om te zien of alles gelukt is, maakt voor mij de service 100%.

Rients

Eenvoudig bestellen.

Sandra

Goede communicatie en netjes geïnstalleerd.

Loetschie

Iets latere levering, door problemen bij de leverancier, er was echter een goede communicatie met de klantenservice hierover. De afhandeling van de bestelling is naar volle tevredenheid verlopen.

Stephan

Bestelling (boiler itho-daalderop) is snel geleverd