Elma

Makkelijk de juiste kraan zoeken en bestellen daarna telefonisch contact dus dan weet je al dat eraan gewerkt word. Ook het plaatsen door Klaasen Witgoed is prima gedaan. Er werd meegedacht en... Makkelijk de juiste kraan zoeken en bestellen daarna telefonisch contact dus dan weet je al dat eraan gewerkt word. Ook het plaatsen door Klaasen Witgoed is prima gedaan. Er werd meegedacht en uitgelegd. Netjes gewerkt en opgeruimd.

Lisette

Bij de aanschaf van onze quooker ben ik perfect geholpen door Marcel. Staat klaar voor alle vragen. Heel fijn!

S

Ik had vragen over een kokend-water reservoir. Deze werden netjes per mail beantwoord. Vervolgens telefonisch contact gehad en direct een medewerker met kennis. Prima geholpen en binnen de... Ik had vragen over een kokend-water reservoir. Deze werden netjes per mail beantwoord. Vervolgens telefonisch contact gehad en direct een medewerker met kennis. Prima geholpen en binnen de aangegeven tijd het apparaat geleverd gekregen.

Michel

Uitmuntende ervaring. Ik zocht een hotfil boiler en kwam deze site tegen Tegen een leuke prijs en het is zo geregeld. En vooral als loodgieter heb ik deze boiler er zo tussen zitten.

Joep

Alles geleverd en gemonteerd conform afspraak. Uitstekend.

Patricia

Bestelling was snel en correct binnen. Bedankt.