Klaas

Het contact verliep correct en de afspraken werden snel nagekomen.

Hein

Vriendelijk geholpen toen ik om informatie vroeg.

Juliette

Vanaf bestelling tot installatie van de Quooker ben ik zeer tevreden, alles in 1 week tijd.
Bij vragen werd alles beantwoord door de installateur en medewerker van dekokendwatersite stond me ook netjes te woord bij vragen m.b.t. de bestelling.
al met al een top service :)

jan

Echter er ontbraken 2 belangrijke pakkingen, jammer

Peter

Duidelijke communicatie en levering. Snelle reacties en keurige montage.

Erroll

Zeer goed en duidelijk geholpen bij ons bezoek aan de showroom (zelfs op een ongebruikelijke zondag was er iemand voor ons aanwezig).De bestelling via de site gedaan en deze werd dezelfde dag nog... Zeer goed en duidelijk geholpen bij ons bezoek aan de showroom (zelfs op een ongebruikelijke zondag was er iemand voor ons aanwezig).De bestelling via de site gedaan en deze werd dezelfde dag nog bevestigd en we werden de volgende dag al gebeld door de installateur voor een afspraak.
Een week na aankoop hebben wij reeds kokend water in de keuken.
Bij vragen e.d wordt je zeer goed en snel telefonisch geholpen
De installateur is zelfs nog terug moeten komen (eigenlijk dezelfde avond nog maar door omstandigheden werd het de volgende dag) voor een kleinigheid en dit hoorde ook bij de service.
Ik kan niet anders zeggen dat we een zeer goede ervaring hebben gehad met dekokendwatersite.nl en zou het zeker aanbevelen