Nicolette

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop het hele proces van informatie opvragen/bestellen/afspraak inplannen/nakomen afspraken/installatie/oplossing van opgetreden probleem is verlopen. Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop het hele proces van informatie opvragen/bestellen/afspraak inplannen/nakomen afspraken/installatie/oplossing van opgetreden probleem is verlopen.

Mijn complimenten.

Rob

Heel goed contact met het bedrijf.

Om 6:40 smorgens een vraag gesteld en 5 minuten later antwoord.
Verder zeer tevreden.

Antoon

Via google jullie gevonden en een vraag gesteld, kreeg direct antwoord waardoor ik de juiste bestelling kon doen

Hans

Juiste en vlotte levering aan de beste prijs.

Vincent

Prima service. Zeer tevreden.

Maarten

Grohe red kokendwaterkraan gekocht. Levering was compleet en levertijd klopt met aangegeven tijd.

Jeroen

We zijn heel blij met de prettige service en de snelle levering van onze nieuwe Quooker. Bestellen ging heel eenvoudig en omdat we een vraagje hadden, zochten we contact via de chat. Dat ging echt... We zijn heel blij met de prettige service en de snelle levering van onze nieuwe Quooker. Bestellen ging heel eenvoudig en omdat we een vraagje hadden, zochten we contact via de chat. Dat ging echt uitstekend, zeer vriendelijke medewerker en onze vraag werd gelijk goed opgelost. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf!

Jaap

De mensen zijn kundig, geduldig en begripvol. De prijzen zijn helder en transparant. Het resultaat is een werkend systeem en een tevreden klant.

Jan

Ik kon snel afstemmen met de medewerker van deze shop. Hierdoor kon ik de juiste kraan met boiler kopen. Ik wacht nog op een nalevering, maar ik heb vertrouwen dat dit goed komt, Vlotte... Ik kon snel afstemmen met de medewerker van deze shop. Hierdoor kon ik de juiste kraan met boiler kopen. Ik wacht nog op een nalevering, maar ik heb vertrouwen dat dit goed komt, Vlotte mailwisseling, en kundige mensen. Is de 2e keer dat ik hier een kokend waterkraan koop. ook 2 jaar geleden waren zij de goedkoopste en de beste. Tja, waarom dan niet ?
Mocht ik toch over een paar jaar opnieuw een keuken plaatsen, dan opnieuw weer via deze winkel!

Niels

Goed en kundig geholpen. Scherpe prijs!