D. Aaftink

Prima, snelle reactie, eenvoudige mogelijkheid tot betaling

John

Snelle levering, goed product

Mieke

Zeer snelle levering - goede prijs, en uiteraard is de quooker een topkraan!

Simone

Makkelijk te installeren, goede service, fijn product! Geen op- en/of aanmerkingen.

Sylvia

Voor 2 de keer quooker besteld, dat zegt genoeg denk ik!

Jacob

Teruggebeld met een beter aanbod

Product als omschreven

Hugo

Ik wist niet goed wat voor mij een goede kokendwaterkraan zou zijn. Na contact per chat en telefoon heb ik een keuze kunnen maken. Het gekochte product stond binnen 48 uur op de mat. De... Ik wist niet goed wat voor mij een goede kokendwaterkraan zou zijn. Na contact per chat en telefoon heb ik een keuze kunnen maken. Het gekochte product stond binnen 48 uur op de mat. De plaatsingsorganisatie nam helaas pas 4 werkdagen na betalen contact op voor een afspraak en door dat 'morgen' ons niet paste koste dat nog een extra week. Maar de monteur werkte netjes, ik gaf wat commentaar en daar ging hij gelijk mee aan de slag, en het resultaat is dat de nieuwe boiler en kraan naar tevredenheid geplaatst is en zijn werk weer kan doen.

4 * omdat het hele proces van betalen tot plaatsen toch 2 weken in beslag heeft genomen. Ben je handig en doe je dit zelf dan heb je hier dus geen last van de drukte bij alle technische experts in NL.

Henk

Prima advies gekregen bij het maken van de juiste keuze. Mijn wensen werden ter harte genomen en de mogelijkheden besproken. Ook het snelle reageren op e-mail is prima. Ook na aanschaf nog advies... Prima advies gekregen bij het maken van de juiste keuze. Mijn wensen werden ter harte genomen en de mogelijkheden besproken. Ook het snelle reageren op e-mail is prima. Ook na aanschaf nog advies gekregen M.b.t het installeren. Prima service en makkelijk om contact te leggen.

Pascal

Na bestelling gebeld voor een upgrade. Betere kraan en langere garantie. Goed stukje klantenservice.