Kees

De communicatie en verwachtingen van levertijd was helder.
De geleverde producten waren uitstekend van kwaliteit en op tijd geleverd.

N. Konings

Uitstekende service, ik wilde een losse quooker kraan bestellen en met hun service uiteindelijk niet via hun gekocht. Losse kranen bestellen van quooker blijkt nogal een ding te zijn en kan niet... Uitstekende service, ik wilde een losse quooker kraan bestellen en met hun service uiteindelijk niet via hun gekocht. Losse kranen bestellen van quooker blijkt nogal een ding te zijn en kan niet 1,2,3 gedaan worden zonder enige controle. Kokendwaterkranen.com heeft mij uitstekend geholpen en daardoor uiteindelijk geen verkoop gedaan.

Welk bedrijf vindt je nog dat service en klantgemak boven eigen gewin stelt. Ik kan maar 1 ding zeggen, top! En als ik iets nodig heb in de toekomst kom ik terug!

Liesbeth

Doet wat ze beloven

Mau

Fijn dat ze een showroom hebben om alle kranen naast elkaar te kunnen zien en proberen. Prettig contact zowel in persoon als aan de telefoon.

Nicolette

Onze oude quooker was kapot gegaan, dus we wilden snel een nieuwe. Gebeld met de kokendwatersite en ik kon de nieuwe dezelfde dag nog ophalen. Bedankt voor de snelle en goede service.

Wij hebben gelukkig weer warm en kokend water.

Frank

Sinds bestelling niets meer gehoord, wel betaald. Klanten service neemt niet op of is in gesprek. Product na twee weken niet ontvangen .

Henk

Verkoop en advies goed. De terug betaling van de creditcard minder. Wel goede terug koppeling.

Freddy

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Hilde

We hebben hem nog niet aangesloten ivm start verbouwing over drie weken. De levering is perfect gegaan, snel en met heldere informatie over hoe en wanneer