Lex de Goeij

Goede informatie bij het kiezen van een kokend waterkraan. Hierdoor hebben we de goede keuze gemaakt. En dan ook nog voor een goede prijs.

Zakaria

Goede ervaring. Alles netjes ingepakt en verstuurd.

L. Geluk

Top. Snel geleverd.

Ik werd opgehangen...
Ik werd opgehangen...
Vandaag belde ik om navraag te doen over een product. Ik deed mijn hele verhaal om vervolgens te horen "mag ik uw e-mailadres". Ik zei dat ik direct op zoek was naar antwoorden en dan even verder ging bellen met het volgende bedrijf. Toen werd er opgehangen.
Wat een slechte zaak. Ik zou hier nooit een product aanschaffen.

Reactie Online Retail Plaza:

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Spijtig om dit te horen. We hebben navraag voor u gedaan en dit lijkt een fout te zijn in de verbinding. De notitie met uw vraag (combi of combi+) is goed binnengekomen en hier hadden we u graag bij geholpen.
We vinden persoonlijk een 1 sterren review wel een erg negatief oordeel gezien we niet in de gelegenheid werden gesteld door u om dit op enige manier te corrigeren. De review is vrijwel direct na het telefoongesprek geschreven.
Onze excuses voor het ervaren ongemak.
Team Kokendwaterkranen.com.

Stefan

Goede service, juiste advies en het product werkt naar behoren.

Hermen

De kraan die ik heb besteld bij dekokendwatersite kon ik zelf ophalen in Deventer.

Er werd meegedacht in mijn overweging tussen Hotspot en Selsiuz en ben uiteindelijk dankzij Frans tot een goede keuze gekomen.

Emile

Chat was al moeilijk maar uiteindelijk een afspraak voor een showroom bezoek.

Op de dag van de afspraak stond ik voor een dichte deur en was er niemand aanwezig

Wilco

Levering heeft lang geduurd voordat ik deze thuis kreeg geleverd, contact gehad met dekokendwatersite en het was wel direct verstuurd maar het lag aan PostNL. Wel vreemd want andere onderdelen... Levering heeft lang geduurd voordat ik deze thuis kreeg geleverd, contact gehad met dekokendwatersite en het was wel direct verstuurd maar het lag aan PostNL. Wel vreemd want andere onderdelen elders besteld en deze waren de volgende dag al thuis.
Wat verder spijtig is, is dat er een verkeerde ophangbeugel is geleverd voor de Quooker-boiler (voor 3 liter ipv 7 liter). Stond duidelijk in de bestelling dat het om een Combi+ ging, erg jammer van deze misser.
Beugel zelf knullig aangepast omdat de boel geïnstalleerd moest worden en ik niet nog langer wilde wachten.

Echt jammer.