Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

marijke van Heiningen

De NBBS heeft voor ons een vlucht geboekt, een hotel voor de eerste nacht en een camper voor 23 nachten. Alvorens dit te doen heb ik uitvoerig mailcontact gehad om mij te laten adviseren over de... De NBBS heeft voor ons een vlucht geboekt, een hotel voor de eerste nacht en een camper voor 23 nachten. Alvorens dit te doen heb ik uitvoerig mailcontact gehad om mij te laten adviseren over de route etc.
Mijn ervaring is alleen maar positief, snel en uitgebreid advies gekregen waar we echt wat aan hebben gehad.

Sterke punten tijdens het verblijf

We hebben een rondje gemaakt van Denver naar Crazy Horse-Mount Rushmore-Devil's Tower naar Sturgis, Buffalo, Cody, Yellowstone, Grand Teton, Salt Lake City, Page, Monument Valley, Canyon Lands,... We hebben een rondje gemaakt van Denver naar Crazy Horse-Mount Rushmore-Devil's Tower naar Sturgis, Buffalo, Cody, Yellowstone, Grand Teton, Salt Lake City, Page, Monument Valley, Canyon Lands, Arches en weer naar Denver. Hoeveel sterke punten wil je horen :-)
met de camper ging alles fantastisch, de vluchten gingen ook goed.

Reis is zeer goed bevallen.

Explicieter aangeven dat gebruik credit card in VS en Canada dominant is. Waarbij je rekening dient te houden met (uitbreiding) je limiet.

Wij hebben goede ervaringen. Behulpzaam, meedenken en nazorg verlenen. Dat klinkt gewichtig maar er was een misverstand over een creditcard betalingen en daarover werd meteen actie ondernomen

Sterke punten tijdens het verblijf

Veel verschillende hotels, goede auto. Reis was perfect georganiseerd.

Niet alle hotels zijn meer 21ste eeuws😉

Ervaring was top. De medewerker (mevrouw Sluimers) heeft alles perfect voor elkaar en eigenlijk volledig aan onze wensen voldaan. Deze reis naar Amerika was voor ons de eerste maal. Ze heeft alle... Ervaring was top. De medewerker (mevrouw Sluimers) heeft alles perfect voor elkaar en eigenlijk volledig aan onze wensen voldaan. Deze reis naar Amerika was voor ons de eerste maal. Ze heeft alle vragen snel en correct beantwoord.
Kon echt niet meer verlangen.

Sterke punten tijdens het verblijf

prettig dat alles geregeld is en er geen verrassingen zijn. hoefde zelfs de vouchers niet overal te pakken.

Geen.

Een mooie reis die duidelijk nog een dag tekort komt. Dan bedoel ik een extra dag in Miami zodat je ook de tijd hebt om de Everglades te bezoeken. Nu s'avonds aankomen in hotel en volgende dag al... Een mooie reis die duidelijk nog een dag tekort komt. Dan bedoel ik een extra dag in Miami zodat je ook de tijd hebt om de Everglades te bezoeken. Nu s'avonds aankomen in hotel en volgende dag al weer naar huis vertrekken, dus 16 dagen is beter.
Jammer, wij hebben niets gezien van Miami. Tevens veel bijkomende excursies wat toch wel de totaalprijs heeft opgedreven, want zonder deze excursies is wat je te zien krijgt erg mager. Slechte informatie hierover op website. De touroperator ter plaatse had heel veel andere excursies in het programma. Dus deze afstemming op elkaar kan m.i veel beter.

Sterke punten tijdens het verblijf

Hotels waren van prima kwaliteit.

Zie antwoord boven.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo van uw North & South rondreis door de USA hebt genoten. De informatie over de dag in Miami hebben we doorgegeven aan onze Product Manager. Wat... Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo van uw North & South rondreis door de USA hebt genoten. De informatie over de dag in Miami hebben we doorgegeven aan onze Product Manager. Wat betreft het aantal excursies dat vast in het programma is opgenomen: dit is een bewuste keuze zodat reizigers het programma zo vol kunnen plannen als zij zelf wensen. Sommige reizigers nemen graag deel aan excursies, anderen hechten waarde aan wat rustmomenten tijdens de reis, of gaan liever zelf op pad. Maar natuurlijk moet de informatie over de excursies wel overeenkomen met wat wij op onze website hebben gepubliceerd. Dit is een aandachtspunt voor het nieuwe reisseizoen, we zoeken het uit. Hartelijk dank voor uw tip hierover. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Jetta Boogaard

Fijne reis maar de campings vonden we niet zo mooi

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede informatieverstrekking vooraf en ter plaatse

Campingkeuze vonden wij veelal niet zo geweldig. Erg krappe plaatsen, wij hadden verwacht meer in de natuur te staan in Canada

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo van uw camperreis door Canada heeft genoten. Wat jammer dat sommige campings niet aan uw verwachting voldeden. Wij werken in Canada met... Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo van uw camperreis door Canada heeft genoten. Wat jammer dat sommige campings niet aan uw verwachting voldeden. Wij werken in Canada met uiteenlopende campings en streven ernaar zoveel mogelijk campings in de natuur in de route op te nemen. In de omgeving van de nationale parken lukt dat ook meestal, al waren veel campings deze zomer al heel vroeg in het jaar volgeboekt vanwege de populariteit van Canada als vakantiebestemming. Bij campings zonder unieke ligging zoeken wij campings die andere sterke punten hebben, bijvoorbeeld heel goede en schone faciliteiten (douches, toiletten, wasmachines, barbecues etc.) of een ligging vlak bij de stad (zoals bij Victoria op Vancouver Island). Wij hopen dat u ook de voordelen van deze andere campings heeft kunnen ervaren op de dagen dat u niet in de natuur kon kamperen. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Lieke Hollink

We hebben een fantastische vakantie gehad! Van A tot Z prima geregeld!

-goede campings
- goede service verhuur camper
- prettig land

Het hotel in Vancouver was prima, maar ik zou volgende keer zeker een ander hotel kiezen. Ik vond het sterk verouderd en als de buren gingen douchen kregen wij koud water.

Jansen

Alles op reis was prima geregeld.

Sterke punten tijdens het verblijf

hotels, auto en veerboten waren goed geregeld en betaald.

reservering van de veerboten in Canada moesten herbevestigd worden met Jonview. Indruk is ontstaan dat dit niet nodig is.

Goed geholpen, echt op maat gemaakt de reis.

Alles was soepel geregeld

Mooie reis

Sterke punten tijdens het verblijf

goede organisatie, alles prima geregeld

betere info vooraf