Kwaliteit van de offerte
7.8/10

Margreet Hagens

Primagerwgeld

Het 2de verblijf in Puerto Viejo met prachtige tuin en vlakbij zee

Dat de laatste dag van huurauto ook bij de prijs zit.
De weg naar Monteverde slecht is, wij twijfelden namelijk of wij wel de goeie weg hadden.

Ben

Een mooie roadtrip

Sterke punten tijdens het verblijf

Meestal een goed hotel/motel.

De afstanden op de website vermelden.
Circus Circus Manor niet meer opnemen in de trip.

Frits

Goed geholpen bij onze boeking . Al onze wensen werden ingepast . Zeer vriendelijke en behulpzame dame aan de telefoon.
Reis heel goed verlopen en roadbook van Jonview bij deze reis...
Reis heel goed verlopen en roadbook van Jonview bij deze reis perfect.
Zeer geslaagde vakantie

Sterke punten tijdens het verblijf

Roadbook van Jonview. Zonder voucher werken was in geen enkel hotel een probleem

Soms een dag langer maakt de reis rustiger, bv
Moncton voor Hopewell Rock en Fundy NP en Perce voor Bonaventura eiland en Forillon NP.

Heel positief. Zowel wat betreft de contacten met NBBS als de reis zelf.

Sterke punten tijdens het verblijf

We hebben zelf het plan voorgelegd aan NBBS. Dat is door NBBS goed omgezet in concrete boekingen. De afstanden per dag waren goed te doen.

Zoals al gecommuniceerd met Danielle Sluimers zou het goed zijn als de kamer types waarvoor geboekt is duidelijk op de bevestiging zouden staan. Dan kun je als reiziger meteen vragen om een betere... Zoals al gecommuniceerd met Danielle Sluimers zou het goed zijn als de kamer types waarvoor geboekt is duidelijk op de bevestiging zouden staan. Dan kun je als reiziger meteen vragen om een betere kamer.Nu wisten we niet wat was overeengekomen. De mensen achter de balie kenden het type kamer van de voucher niet! Dat was met name het geval bij 2 van de 3 Shilo Inn hotels.

We zijn 1981 ook al met NBBS naar Nigeria naar vrienden die daar 3 jaar zaten geweest als huwelijksreis. We hebben van een heel fijne originele vakantie genoten. Het weer werkte erg mee.
Ook toen hadden we fijne reis ... inmiddels dus 37 jaar getrouwd.
We zijn nog niet klaar met onze presentatie voor vrienden en familie van onze ditale foto/video-verslag ....

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles klopte zoals het in de offerte beschreven was.
ZelFs toen we bij Hertz dreigden een half uur op onze auto 5e moeten wachten, stond er na 20 minuten een gratis upgrade voor ons klaar. Alles klopte zoals het in de offerte beschreven was.
De hoge instap was extra makkelijk voor mij persoonlijk omdat ik met de naweeen van een gebroken enkel te maken heb.

Hebben we niet. We hebben daar waar nodig het reisvoorstel aangepast naar onze privé-wensen en deze zijn prima doorgevoerd. Fijn dat onze eigen inbreng gelukt is. En helemaal fijn dat de weergoden... Hebben we niet. We hebben daar waar nodig het reisvoorstel aangepast naar onze privé-wensen en deze zijn prima doorgevoerd. Fijn dat onze eigen inbreng gelukt is. En helemaal fijn dat de weergoden en hetbtoeval ons gunstig gezind w@ren.

Hans

Uitstekende service van NBBS. Hulpvaardig en erg vriendelijk bij het uitstippelen van de reis. We hebben een erg mooie reis gehad mede dankzij NBBS.

Sterke punten tijdens het verblijf

Goede planning en prima hotels.

Niet. Alles was erg goed geregeld.

Goed contact, er werd veel uitgezocht voor onze rondreis Amerika

Sterke punten tijdens het verblijf

Zeer goede reisleidster en chauffeur

Wij persoonlijk zouden de reis is langer gewenst hebben, wat meer rust.

We hebben een fantastische reis gehad door West Canada.

Nee, alles was perfect geregeld

Een voortreffelijke goede verzorgde reis ontvangen. Alles, via de mail, in details goed geregeld. Ze hebben een top product geleverd.

Sterke punten tijdens het verblijf

Tot op detailniveau was alles goed geregeld.

Ga zo door!

Kurt Caekaert

Heel goede reis gehad. Wel genoeg km's. Meer was teveel, misschien iets minder nog beter.
Achteraf bekeken hebben we heel duidelijk Vancouver Island gemist. Een vergelijkbare formule met Vancouver Island lijkt me zeker opportuun

Camper perfect
Opbouw reisprogramma ok; in begin gewoontjes maar werd mooier dag na dag
Nationale parken + Whistler zijn schitterend

Routebeschrijving soms complex - een GPS is standaard in Europa, waarom niet in US wagens?
Sommige campings / RV parks heel basic
Vrij en onbezorgd wandelen kan je niet overal (wel in de...
Sommige campings / RV parks heel basic
Vrij en onbezorgd wandelen kan je niet overal (wel in de parken)

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor de feedback over uw campervakantie. Goed om te horen dat u van de reis heeft genoten. Vanuit de grote steden duurt het inderdaad even voordat u de nationale parken bereikt. Maar... Hartelijk dank voor de feedback over uw campervakantie. Goed om te horen dat u van de reis heeft genoten. Vanuit de grote steden duurt het inderdaad even voordat u de nationale parken bereikt. Maar eenmaal daar is het natuurschoon vrijwel oneindig! Wandelaars moeten voorzichtig zijn in gebieden waar beren voorkomen, bij groot risico worden delen van de nationale parken afgezet. De meeste huurcampers beschikken nog niet over GPS (m.u.v. Road Bear in de USA), veel NBBS-reizigers kopen ter plaatse een Tomtom, bv. bij Walmart. Canada is een groot land en vooral met een camper is het belangrijk om niet teveel kilometers te willen maken. Vancouver Island is inderdaad prachtig en een vakantiebestemming op zich. Wellicht iets om in de toekomst te overwegen? Bijvoorbeeld de 15-daagse Vancouver Island campertour. Hartelijke groet, het team van NBBS Reizen