Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

We hebben een prachtige reis door West USA gemaakt. Reis, verblijf en huurauto prima geregeld dior NBBS.

Sterke punten tijdens het verblijf

Veel variatie, alles prima geregeld.

Grote prijsverschillen en in prijs-kwaliteit erhouding wat betreft de hotels. Vooraf meer info over de te boeken hotels is wenselijk, zodat er soms andere keuzes gemaakt kunnen worden.

Heel tevreden, geweldige reis

Goede hotels, leuke afwisseling

Frank Backx

Onze reis (Highlights of America) was een schitterende ervaring!

Sterke punten tijdens het verblijf

De route was goed gevarieerd uitgezet en toch ruimte voor eigen invulling.

Kijk even na bij de ophaalpunten van de huurauto's of dit handig is in de route. bij het eerste ophaalpunt zijn we bijna 5 uur onderweg geweest terug naar de route. En als tweede dwing bij de... Kijk even na bij de ophaalpunten van de huurauto's of dit handig is in de route. bij het eerste ophaalpunt zijn we bijna 5 uur onderweg geweest terug naar de route. En als tweede dwing bij de verhuurbedrijven af dat de auto's klaar staan bij de 2e auto bijna 3 uur verloren met wachten op de auto.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw Highlights of America autorondreis. Fijn dat u zo genoten heeft! Wat betreft de ophaalpunten van de auto's is het voor ons een beetje schipperen tussen de... Hartelijk dank voor uw feedback over uw Highlights of America autorondreis. Fijn dat u zo genoten heeft! Wat betreft de ophaalpunten van de auto's is het voor ons een beetje schipperen tussen de locatie van de hotels en de routes. De ligging van de hotels mag niet ondergeschikt zijn aan de verbinding met de uitvalswegen van de steden, maar we gaan uitzoeken of daar met deze rondreis nog winst te behalen valt. In de drukke zomermaanden ontstaat bij de autoverhuurmaatschappijen helaas wel vaker oponthoud. In uw geval heeft u met drie uur wel erg lang moeten wachten, wat vervelend. Het is lastig voor ons om daar grip op te krijgen, want uiteraard is de afspraak dat uw auto klaar staat op de ophaaltijd die door ons is bevestigd. Als hierop teveel uitzonderingen zijn, kunnen wij dat opnieuw aankaarten bij de verhuurmaatschappij. Dus wat dat betreft is ook dit nuttige feedback voor ons. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Top!

Goede accommodaties

Onverwachte kosten bij uitchecken (resort fee)

Ilja Witte

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik geef hem 5 sterren. Sandra van NBBS heeft alles perfect gepland. We hebben een heel goed contact met haar gehad. Zelfs tijdens onze reis toen er... Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik geef hem 5 sterren. Sandra van NBBS heeft alles perfect gepland. We hebben een heel goed contact met haar gehad. Zelfs tijdens onze reis toen er onduidelijkheid was of we nu 1 of 2 dagen in een hotel moesten doorbrengen kreeg ik nog van haar antwoord.

Ik heb een hekel aan reis informatie over de website. Dus daarom geef ik daar maar 3 sterren voor. Het is niet dat ik de site niet goed vind maar ik wordt agressief als ik info moet opzoeken op een website dus dat is niet bevordelijk voor de vakantie.

Verder heb ik 1 acomodatie waar ik absoluut een klacht over wil indienen

Sterke punten tijdens het verblijf

Het verblijf bij Homfray lodge. Zeer vriendelijk personeel die er echt alles aan gedaan hebben om het ons naar ons zin te maken. 7 gasten 5 man personeel hebben ons als miljonairs behandeld. Toen... Het verblijf bij Homfray lodge. Zeer vriendelijk personeel die er echt alles aan gedaan hebben om het ons naar ons zin te maken. 7 gasten 5 man personeel hebben ons als miljonairs behandeld. Toen we dag 2 toch niet voor een tweede keer op beren excursie wilden hebben ze ons aangeboden om 160 km met de zodiac te gaan varen door heel Desolation sound om dit gebied te bekijken en bultrug walvissen te gaan spotten. Dit hebben wij als prachtig beschouwen.

En Sooke prachtig hotel

We hebben 1 accommodatie die gewoon de kwalificatie slecht krijgt van ons en dat zijn de yorts in ucluelet. Hier zal ik nog een brief aan wagen om uit te leggen wat er allemaal scheef ging We hebben 1 accommodatie die gewoon de kwalificatie slecht krijgt van ons en dat zijn de yorts in ucluelet. Hier zal ik nog een brief aan wagen om uit te leggen wat er allemaal scheef ging

We vonden het herbevestigen van de boten in de hotels niet fijn. Daar er ook nog eens onduidelijkheid was bij de ferrymaatschappij en toen moesten daarna weer een ander telefoonnummer bellen die dat dan weer voor ons regelden. Nu werden we wel vriendelijk geholpen maar een half uur bellen in de vakantie zit je niet op te wachten.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat heerlijk dat u uw vakantie naar Canada als een 5 sterren ervaring beoordeelt! Nadere informatie over de accommodatie waar u niet tevreden over was,... Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat heerlijk dat u uw vakantie naar Canada als een 5 sterren ervaring beoordeelt! Nadere informatie over de accommodatie waar u niet tevreden over was, ontvangen wij graag via info@nbbs.nl. Ook wat dat betreft is de feedback van onze reizigers belangrijk voor ons. We zien uw e-mail graag tegemoet, alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Vriendelijk, behulpzaam en luistert goed naar de wensen van de klant.

Sterke punten tijdens het verblijf

Lastig te noemen. We hadden een camperrondreis, dus meerdere verblijven.

Het zou prettiger zijn als de routebeschrijvingen in het nederlands waren en meer puntsgewijs weergegeven. Uiteidndelijk kom je er natuurlijk wel, maar het was nu soms zoeken, met name op kruisingen... Het zou prettiger zijn als de routebeschrijvingen in het nederlands waren en meer puntsgewijs weergegeven. Uiteidndelijk kom je er natuurlijk wel, maar het was nu soms zoeken, met name op kruisingen / splitsingen die niet recht toe recht aan zijn.

Marco

Mooie rondreis rond de Great Lakes. Uitgebreid kaartenpakket meegeleverd, maar voor echte tips is ander materiaal nodig. Eigen keuze om de grote steden een extra dag te nemen, is goed bevallen.... Mooie rondreis rond de Great Lakes. Uitgebreid kaartenpakket meegeleverd, maar voor echte tips is ander materiaal nodig. Eigen keuze om de grote steden een extra dag te nemen, is goed bevallen. Anders eigenlijk te weinig tijd. Ook voor de routekeuze vaak gekozen voor meer secundaire wegen langs de meren i.p.v. de highways waar weinig te zien is. Veel hotels op plekken waar je eigenlijk geen vakantie kunt vieren.

Echte tips geven voor plaatsen die de moeite waard zijn langs de route. Routes aangeven die meer toeristisch zijn. Geen hotels aanbieden die puur op overnachten langs de snelweg zijn gericht.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. The Great Lakes is een autorondreis door een toeristisch relatief onontdekt gebied, waar dus ook nog weinig NBBS-reizigers zijn geweest. Uw mening is daarom extra... Hartelijk dank voor uw feedback. The Great Lakes is een autorondreis door een toeristisch relatief onontdekt gebied, waar dus ook nog weinig NBBS-reizigers zijn geweest. Uw mening is daarom extra waardevol voor ons. Wij hebben deze doorgegeven aan onze agent in de USA, zodat verbeteringen aan deze reis kunnen worden doorgevoerd. Met name op het gebied van de hotels gaan wij onderzoeken of er in deze regio betere opties zijn. Wij zijn blij om te horen dat u heeft besloten om extra nachten in de steden toe te voegen om zo uw vakantieplezier te vergroten. Bij al onze autorondreizen bestaat deze mogelijkheid en veel reizigers maken hier gebruik van. Nogmaals dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Ellen Boonen

Snelle service en reactie

De website zou duidelijker kunnen zijn over de mogelijkheid dat alle reizen naar eigen believen zijn samen te stellen/uit te breiden.

Paul Rek

Fantastische vakantie in Canada (BC). Mooie natuur en hotels en B&B's.

Sterke punten tijdens het verblijf

De B&B's waren super leuk en vooral omdat we daardoor wat meer contact hadden met de "locals" en tip en hints kregen waar we heen moesten. De B&B's waren ook vaak uit het centrum wat wel aardig was... De B&B's waren super leuk en vooral omdat we daardoor wat meer contact hadden met de "locals" en tip en hints kregen waar we heen moesten. De B&B's waren ook vaak uit het centrum wat wel aardig was (ook omdat we een auto hadden) omdat het rustige buurtjes waren.

De eerste offerte had heel veel plaatsen voor 1 overnachting. Dat is echt killing en zou niet moeten worden aangeboden. Op zn minst moet je 2 of 3 nachten ergens verblijven om een beetje een leuke... De eerste offerte had heel veel plaatsen voor 1 overnachting. Dat is echt killing en zou niet moeten worden aangeboden. Op zn minst moet je 2 of 3 nachten ergens verblijven om een beetje een leuke vakantie te hebben. Ten tweede: we kregen nooit te horen wat onze bookingscode was bij KLM, waardoor we op de terug(nacht) vlucht te laat waren om stoelen met extra beenruimte te boeken. Dit was echt heel erg vervelend en had makkelijke voorkomen kunnen worden!!! Ten derde, er was een fout gemaakt tijdens de boeking door NBBS (een van onze kinderen was als meneer geboekt in plaats van mevrouw) en daar kwamen wij zelf pas achter op het laatste moment. Vooral de reactie van NBBS was zeer teleurstellend (" hadden jullie zelf moeten zien" ). Ook bij een paar B&B's was er een grote verwarring omdat het niet duidelijk was wat onze gezinssamenstelling was en ze hadden daar ook niet op gerekend. Bij 1 motel had NBBS 3 kamer gehuurd (op onze kosten) terwijl we maar 2 kamers nodig hadden. Het was echt een zeer slecht hotel en we kregen uiteindelijk maar 2 kamers, zonder dat we ons geld terug kregen voor de andere 2 kamers.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen contact met u op over de aandachtspunten die u noemt, zodat wij e.e.a. kunnen rechtzetten. In ieder geval bieden wij onze excuses aan voor de foutieve... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen contact met u op over de aandachtspunten die u noemt, zodat wij e.e.a. kunnen rechtzetten. In ieder geval bieden wij onze excuses aan voor de foutieve invoer van het geslacht van een van uw kinderen. Die fout hadden wij zelf moeten constateren bij de controle van uw boeking. En toen u ons daar op wees, hadden wij daar een meer correctie reactie op moeten geven. De overige punten behoeven meer uitleg. U hoort spoedig meer van ons. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Gezin met 3

Wij hebben door het advies en de organisatie voor onze reis door Florida een heerlijke vakantie gehad.

Sterke punten tijdens het verblijf

We hebben op een hotel na, fijne en goede hotels gehad.

Geen enkele tip